... kait saa olla, vai?
Laitoin keväällä talousrikosforumille reilut kaksi vuotta sitten ennustukseni, jotta miten WinCapita jatkaa toimintaansa. Se juttu poistettiin ja samoin poistettiin linkki siihen mun silloisella verkostomarkkinointi-forumilla tekemääni juttuun. Joku näki melkoisen paljon vaivaa, kun mun juttuni ko. asiasta piti poistattaa parinkin vuoden takaa. Osuin siis melkoisen oikeaan ennustuksessani.
Tässä se ennustukseni, joka piti poistaa:
""""""Oikeestiko pitää ... AdaFlinkKäyttäjän viestit6.1.2008 15:43
... paikkansa (forum)huhut, että jotain suurta ja mullistavaa Winclub/Wincapitan toiminnassa on tulossa?
Saako ennustaa? No voin, eihän se voi haitata ketään.
Adan ennustus:
Jossakin päin maailmaa joku laittaa pienellä pääomalla jonkun "pöytälaatikkofirman" pystyyn. Se pulju ostaa Wincapitan jäsen-/asiakasrekisterin. Samalla suljetaan maksatus jäsenille. Jäsenille annetaan "tarjous, josta he eivät voi kieltäytyä". Joko hyväksyt uudet säännöt tai sitten et saa latin latiakaan.
Tuossa mulkkauksessa jäsenten rahat sidotaan osuuksina osakkeisiin tohon uuteen viritykseen lupaamalla aivan mahtavan kauhean hirmuisia voittoja, kunhan vaan jaksaa odottaa. Pyramidin huipulla oleville taataan etuosto(myynti)-oikeus uuden viritelmän osakkeista. Organisaation huippua lähellä olevat ovat saaneet syksyllä 2007 "sisäpiirin" tietoa, että KOTIUTTAKAA nyt kaikki, koska kohta se on mahdotonta. Lisäksi heillä on tiedossa, että kohta "lisenssien" hinnat ovat pohjalukemissa, joten pitäkää tonni pari sisällä, niin kohta ostatte halvalla panikoivien jäsenten osuuksia.
Tuossa vaiheessa firmaan tulee myös uudet (puhtaat) vastuuhenkilöt ja entiset Wincapitan todelliset perustajat ottavat organisaatiossa ns. jäsenen paikan (eivät ole enää vastuussa firman toiminnasta, mutta raha juoksee mutkattomasti mutkaista tietä näkymättömiin).
Jotain tuollaista uumoilisin. Katotaan miten hyvin osuin kohdalleen.
Ja mitaan ette voi...
""""""
Ja mitaan ette voi...
Täällähän tämä ennustus ...
AdaFlink
2
342
Vastaukset
- AdaFlink
... kirotusvihre. Laitoin siis talousrikosforumille keväällä noin kaksi vuotta sitten verkostomarkkinointiforumilla tekemäni ennustuksen clubin jatkumosta. Pari vuotta sitten ei edes ollut talousrikosforumia.
Tarkkana Ada!
Ja mitaan ette voi...Joku juristi luki sen aikoinaan ja ajatteli että pistetään pojat töihin.
Pitkien vakuutelujen jälkeen asia lähti liikkeelle.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022196- 1041634
- 821318
- 1211293
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘601068Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601044- 511017
- 36942
- 33814