Hei! Kävin Kiparin kirppiksellä Keravalla, moottoripyörätakkejakin näkyi olevan, niitä kun ei kirppiksillä juuri näe. Hinnat olivat kirppistasoa. Pitäisi omista romppeista päästä eroon - onko käsitystä missä Keravan kirppiksillä ihan tavallisen siistit vaatteet keittiö- ja muu kodintavara parhaiten menisi kaupaksi?
Kiitokset vastauksista!
Kirppismyyntipaikkoja?
4
545
Vastaukset
- :)
Itse olen miettinyt samaa. Paljon on vaatetta ja tavaraa kertynyt nurkkiin. Vaatekaapin sisältökin täytyi laittaa uusiksi kun on paino pudonnut sen verran. Jos joku ystävällinen voisi auttaa ja kertoa missä tavara liikkuu hyvin, kyse on siis hyväkuntoisesta vaatteista, kengistä yms.. Onko kirppiksillä paljonkin eroja?
- olkaahyvät
Yleensä en näistä kerro,mutta tämän kerran joka torstai ILMAINEN kirpputori pöytä keravan kävelykadulla alkaen muistaakseni 13:00 mene hyvissa ajoin pöytiä rajoitetut määrät..eli siellä kauppa käy itse myin kakaroiden vaatteita ja cd levyjä kaikki meni kaupan,loistavalla paikalla kulkee paljon ihmisiä ohi...olkaa hyvät..siellä pääsette romuistanne eroon.
- olkaahyvät
olkaahyvät kirjoitti:
Yleensä en näistä kerro,mutta tämän kerran joka torstai ILMAINEN kirpputori pöytä keravan kävelykadulla alkaen muistaakseni 13:00 mene hyvissa ajoin pöytiä rajoitetut määrät..eli siellä kauppa käy itse myin kakaroiden vaatteita ja cd levyjä kaikki meni kaupan,loistavalla paikalla kulkee paljon ihmisiä ohi...olkaa hyvät..siellä pääsette romuistanne eroon.
Ja ,jos myyminen jännittää/löytyy paniikkihäiriötä tai krapulaa,niin sitten oliverin kirppikselle se maksaa vissiin noin 30e viikko,siellä tavarat myydään puolestanne.
- höpsistäkukkuu
Oliverin kirppis Jaakkolassa Palokorvenkadulla on oiva myyntipaikka ja ennen juhannusta näytti olevan tarjous 55€/2vkoa. Itsellä on ollut pöytä jo muutaman viikon, niin hyvin menee tavara kaupaksi kun pistää vaan kirppishinnat.
Keskustassa myös on Kauppakaarella Keravan kyläkirppis, en ole uudessa paikkaa pitänyt pöytää, mutta ihan hyvin meni silloinkin kun itsellä oli pari vkoa pöytä edellisessä paikassa ennenkuin muuttivat kävelykadulle. Sielläkin mielestäni oli jokin tarjous meneillään...jotain 50€/2vkoa.
Molemmilla on muuten nettisivut!
Kesällä on myös keskustassa ns. vanhanaikainen kirpputori, ite en oo piipahtanut mutta taitaa tietoa tästäkin löytyä Keravan kotisivuilta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1264140
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232992Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132514- 462091
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2541688Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451613- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281410
- 951201