Hei,
Olemme todennäköisesti muuttamassa Keravalle, Sariolanmäelle.
Osaako joku kertoa minkälaista aluetta tämä on? Onko hyvä sijainti? Entä lapsille, onko puistoja, päiväkoti, ala-aste?
Sariolanmäki?
4
2407
Vastaukset
- kfhtyiyfjfhj
Keravan luxusta,sompion ja kalevan ohella,loistavan lähellä keskustaa,ainoa miinus vitun kalliit kämpät,mutta on kyllä hyvää seutua.Keskuskoulun ala-aste 150metrin päässä samoin päiväkoti
- uuskeravalainen
Sariolanmäki on tosi kivaa aluetta, kaikki palvelut ovat lähellä, myös päiväkoti ja koulu. Suuurimmaksi osaksi rauhallista omakotialuetta. Itse olen asunut vuodesta 2004 ja viihtynyt erittäin hyvin.
- tänne vaan
Keravan paras paikka - keskellä kaupunkia, kaikki lähellä ja silti rauhallista!
Muutamia pieniä kerrostaloja, rivareita ja ok-taloja, päiväkoti, jossa iso puistomainen piha-alue.
45 vuotta Keravalla, viimeiset 12 v. Sariolanmäellä. Välillä ajattelen, miltä tuntui ennen asua parin kilsan päässä keskustasta - huh, enää en vaihtais!
Suosittelen. :)- SOMPIO OKT
Kyllä Sompion okt alue on maailman paras paikka ! Aleksis kiven tie...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026