Liekö vielä veitikoita ja veijareita maisemissa.
Hu huu vanhat palstan kuminaamat
9
544
Vastaukset
- xxxyyy
Kaikki ne jossakin ovat.
Täkäläiset sodat taisivat kiinnostaa enää sitä keväistä korppikotkaa ja sekin painui jo takaisin Venäjälle. - vanha vakkari
lähtenyt? Tietääkö kukaan? On poistanut paljon viestejä????
Huhuu MillaN???- Vakituinen kulkija
Millanilla on tapana muutenkin poistatella viestejään. Eli ei mitään uutta auringonalla tälläkään rintamalla, joten älä ole huolissasi.
- vanha vakkari
Vakituinen kulkija kirjoitti:
Millanilla on tapana muutenkin poistatella viestejään. Eli ei mitään uutta auringonalla tälläkään rintamalla, joten älä ole huolissasi.
MillaN poistunut kokonaan? Chatissa kuulin juttuja.
- QuietPlace
tulla takaisin?
Kukapa tietää?- .
sinua ei odoteta. itse asiassa missään.
- Terveisin QPt
. kirjoitti:
sinua ei odoteta. itse asiassa missään.
kunhan pelleiltiin.
- kukapas nii
kerro nyt montako saman nikin takaa on tulossa ja lisäksi tarvitaanko nikkejä kymmenittäin vai mennöökö satanen jo rikki?
- exti
kukapas nii kirjoitti:
kerro nyt montako saman nikin takaa on tulossa ja lisäksi tarvitaanko nikkejä kymmenittäin vai mennöökö satanen jo rikki?
Mä en tiedä mitä sä haluat sanoa. Olen sivusta seurannu tilannetta ja voisin sanoa poikkipuolisen sanan jos toisenkin mutta taidan jättää sanomatta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 234107
- 942055
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa951390Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681331- 591201
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561095Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe1951044- 47963
- 61942
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M185915