nettitikku hidas?

däLvöäölödl

sain saunalahden / elisan nettitikun lainaan kun omasta laajakaaistasta modeemi hajos. voi herrean jee kun hidas tää nettitikku. siis tää on E160E. kaupassa sanoivat että tää on 3-6 meganen, mutta eihän tällä pääse edes kaikille nettisivuille kun lataa niin hitaasti, nettipelaamisen voi unohtaa kokonaan.

Kysymys kuuluu että toimiiko nää nettitikut oikeesti nopeemmin? asun kuitenkin hesassa , eli verkon pitäisi olla suomen paras ja nopein.

aika paskalle vaikuttaa musta.

10

904

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

      nettitikku tai liittymä?

      Ei 3G vastaa koskaan miltään osin ADSL-liittymää..

      • hidas on

        kysyin elisa shopitissa kuinka nopea se on niin myyjä sanoi että 3- 6 meganen. muistelin vain kun itsellä oli joskus 1 meganen adls liittymä niin kyllä se oli paljon nopeampi.

        gsm- liittymähän tämä on


    • cdfrtyui

      ei ne toimi!

    • hepöe,,,,

      Surkea trolli.

      • Eihän nettitikut ole koskaan toimineet nopeammin kuin adsl. Juu on ne hitaampia etenkin pelikäytössä.


      • kaisuli,,
        sfinski80 kirjoitti:

        Eihän nettitikut ole koskaan toimineet nopeammin kuin adsl. Juu on ne hitaampia etenkin pelikäytössä.

        käytössä ja välillä pelaa tuskastuttavan hitaasti, vaikka kaupassa sanottiin muuta. Taitaa olla sama pulma vähän kaikkien tikkujen kanssa? Mietin juuri, voiko sopimusta ns. irtisanoa (tässähän on koeajan jälkeen se kahden vuoden määräaikainen, prkle!). Mutta jos tuote ei toimi, niin eikös silloin se ole palautuskelpoinen? Ei ihan viitsisi maksaa tällaisesta yhteydestä. Noi tikkukaupat kyllä rahastaa, kun laittavat vielä määräaikaisia sopimuksia. Ottaa aivoon, koska koeajalla toimi oikeasti nopeemmin. Nyt on alkanut hidastelemaan ja vaihtaa nopeutta jatkuvasti, niin ei voi tehdä mitään kunnolla. Kokemuksia muista vastaavista tikuista tai irtisanomisista?


      • Iloinen tikuttaja
        kaisuli,, kirjoitti:

        käytössä ja välillä pelaa tuskastuttavan hitaasti, vaikka kaupassa sanottiin muuta. Taitaa olla sama pulma vähän kaikkien tikkujen kanssa? Mietin juuri, voiko sopimusta ns. irtisanoa (tässähän on koeajan jälkeen se kahden vuoden määräaikainen, prkle!). Mutta jos tuote ei toimi, niin eikös silloin se ole palautuskelpoinen? Ei ihan viitsisi maksaa tällaisesta yhteydestä. Noi tikkukaupat kyllä rahastaa, kun laittavat vielä määräaikaisia sopimuksia. Ottaa aivoon, koska koeajalla toimi oikeasti nopeemmin. Nyt on alkanut hidastelemaan ja vaihtaa nopeutta jatkuvasti, niin ei voi tehdä mitään kunnolla. Kokemuksia muista vastaavista tikuista tai irtisanomisista?

        on perseestä. Todella. Se tässä lie heikoin lenkki.


      • jabababababawjasas
        Iloinen tikuttaja kirjoitti:

        on perseestä. Todella. Se tässä lie heikoin lenkki.

        ekat 2 vk toimi moitteettomasti ja nyt yhteys on ihan perseestä ja jökkii kun saatana!!!!! pysykää kaukana näistä roskista!!!!


      • jabababababawjasas kirjoitti:

        ekat 2 vk toimi moitteettomasti ja nyt yhteys on ihan perseestä ja jökkii kun saatana!!!!! pysykää kaukana näistä roskista!!!!

        Testaa nettiyhteytesi nopeus täältä: http://www.sonera.fi/laajakaista/laajakaista kotiin/nopeustesti

        Ei haittaa vaikka sinulla ei olisi Soneran liittymää......


    • Sonera..

      Provoksihan tämä tietysti on tarkoitettu, kyllä mulla tikku toimii hyvin,ei mitään valittamista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      716
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      697
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      573
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe