sain saunalahden / elisan nettitikun lainaan kun omasta laajakaaistasta modeemi hajos. voi herrean jee kun hidas tää nettitikku. siis tää on E160E. kaupassa sanoivat että tää on 3-6 meganen, mutta eihän tällä pääse edes kaikille nettisivuille kun lataa niin hitaasti, nettipelaamisen voi unohtaa kokonaan.
Kysymys kuuluu että toimiiko nää nettitikut oikeesti nopeemmin? asun kuitenkin hesassa , eli verkon pitäisi olla suomen paras ja nopein.
aika paskalle vaikuttaa musta.
nettitikku hidas?
10
904
Vastaukset
- ---
nettitikku tai liittymä?
Ei 3G vastaa koskaan miltään osin ADSL-liittymää..- hidas on
kysyin elisa shopitissa kuinka nopea se on niin myyjä sanoi että 3- 6 meganen. muistelin vain kun itsellä oli joskus 1 meganen adls liittymä niin kyllä se oli paljon nopeampi.
gsm- liittymähän tämä on
- cdfrtyui
ei ne toimi!
- hepöe,,,,
Surkea trolli.
Eihän nettitikut ole koskaan toimineet nopeammin kuin adsl. Juu on ne hitaampia etenkin pelikäytössä.
- kaisuli,,
sfinski80 kirjoitti:
Eihän nettitikut ole koskaan toimineet nopeammin kuin adsl. Juu on ne hitaampia etenkin pelikäytössä.
käytössä ja välillä pelaa tuskastuttavan hitaasti, vaikka kaupassa sanottiin muuta. Taitaa olla sama pulma vähän kaikkien tikkujen kanssa? Mietin juuri, voiko sopimusta ns. irtisanoa (tässähän on koeajan jälkeen se kahden vuoden määräaikainen, prkle!). Mutta jos tuote ei toimi, niin eikös silloin se ole palautuskelpoinen? Ei ihan viitsisi maksaa tällaisesta yhteydestä. Noi tikkukaupat kyllä rahastaa, kun laittavat vielä määräaikaisia sopimuksia. Ottaa aivoon, koska koeajalla toimi oikeasti nopeemmin. Nyt on alkanut hidastelemaan ja vaihtaa nopeutta jatkuvasti, niin ei voi tehdä mitään kunnolla. Kokemuksia muista vastaavista tikuista tai irtisanomisista?
- Iloinen tikuttaja
kaisuli,, kirjoitti:
käytössä ja välillä pelaa tuskastuttavan hitaasti, vaikka kaupassa sanottiin muuta. Taitaa olla sama pulma vähän kaikkien tikkujen kanssa? Mietin juuri, voiko sopimusta ns. irtisanoa (tässähän on koeajan jälkeen se kahden vuoden määräaikainen, prkle!). Mutta jos tuote ei toimi, niin eikös silloin se ole palautuskelpoinen? Ei ihan viitsisi maksaa tällaisesta yhteydestä. Noi tikkukaupat kyllä rahastaa, kun laittavat vielä määräaikaisia sopimuksia. Ottaa aivoon, koska koeajalla toimi oikeasti nopeemmin. Nyt on alkanut hidastelemaan ja vaihtaa nopeutta jatkuvasti, niin ei voi tehdä mitään kunnolla. Kokemuksia muista vastaavista tikuista tai irtisanomisista?
on perseestä. Todella. Se tässä lie heikoin lenkki.
- jabababababawjasas
Iloinen tikuttaja kirjoitti:
on perseestä. Todella. Se tässä lie heikoin lenkki.
ekat 2 vk toimi moitteettomasti ja nyt yhteys on ihan perseestä ja jökkii kun saatana!!!!! pysykää kaukana näistä roskista!!!!
jabababababawjasas kirjoitti:
ekat 2 vk toimi moitteettomasti ja nyt yhteys on ihan perseestä ja jökkii kun saatana!!!!! pysykää kaukana näistä roskista!!!!
Testaa nettiyhteytesi nopeus täältä: http://www.sonera.fi/laajakaista/laajakaista kotiin/nopeustesti
Ei haittaa vaikka sinulla ei olisi Soneran liittymää......
- Sonera..
Provoksihan tämä tietysti on tarkoitettu, kyllä mulla tikku toimii hyvin,ei mitään valittamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19716- 93697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 32573
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502