BORRELIOOSI TUHOAA ELÄMÄN

VAROITUS KAIKILLE

ÄLKÄÄ ANTAKO PUNKIN PURRA LAPSIA, TAI ITSEÄNNE, SE TAPPAA JA TUHOAA KOKO ELÄMÄN. BORRELIOOSI LÖYTYY MONEN SAIRAUDEN TAKAA, SILLÄ SE EI NÄY SELKÄYDINPUNKTIOSSA TAI VERIKOKEESSA ENÄÄ SEN JÄLKEEN, KUN SE ON PÄÄSSYT KUNNOLLA TEKEMÄÄN TUHOJAAN ELIMISTÖSSÄ, VAIKKA LÄÄKÄRIT VOIVAT LÄÄKETEHTAIDEN KÄSKYSTÄ MUUTA VÄITTÄÄ.

BORRELIOOSI TUHOAA KOKO ELÄMÄN, SE ON SUOMEN VAARALLISIN ELÄIN JOTA JOKAISEN KANNATTAA VÄLTTÄÄ VIIMEISEEN ASTI. NIMIM. MUILLA DIAGNOOSEILLA ELÄKKEELLÄ, MUTTA PUNKISTA SE ALKOI, EIVÄTKÄ RAKKAAT, ARVOISat lääkärit näe sitä kokeistaan. Se on pieni, mutta tuhoaa. Varokaa.

29

777

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elämää kaikille toiv

Ottakaa tämä varoitus vakavasti, niitä joita se on koskee, ei kukaan ota vakavasti, koska se ei näy kokeissa. Suojatkaa ja tarkistakaa kaikki iho ja vaatteet heti

• vai miten on

huomaaks sen hepösti, voiks se näyttää syylältä

• Mä en kans
        vai miten on kirjoitti:

ymmärrä miten sen voi ite havaita, jos sitä ei ees kokeissa näy. Juokseeko nää borrelioosit vaatteissa ja iholla ja osaavat piiloutua lääkäreiltä?

• paskat niistä
        Mä en kans kirjoitti:

ymmärrä miten sen voi ite havaita, jos sitä ei ees kokeissa näy. Juokseeko nää borrelioosit vaatteissa ja iholla ja osaavat piiloutua lääkäreiltä?

suojautua. onneks mä oon lakannu välittämästä.

• Siis ne on vähän
        paskat niistä kirjoitti:

suojautua. onneks mä oon lakannu välittämästä.

kuin uskonto, niihin on vain uskottava vaikkei mitään näkyvää olekaan?

• vai miten on kirjoitti:

Koko noin kahdesta viiteen milliä. Ei irtoa nahasta vapaaehtoisesti, joten anna lääkärin irrottaa.

• Punkki on hyvää

musaa ja se puree myös lapsiin, mutta Borrelioosi on ainakin minulle outo bändi. Kuulostaa vaaralliselta.

• tai aika hyvä

vanhasta puukolla kyrpään, mattia rupes vituttaan kun se kuuli että sellanen on.

• 23

Pari kysymystä aloittajalle:

1. Itketkö sinä? Älä huuda, ole kiltti.

2. Miten lääkäri pääsee borrelioosin jäljille parhaiten?

3. Mitä lääketehtaat ovat käskeneet lääkäreiden väittää?

4. Tämä liittyy kysymykseen numero 2, mutta kuinka lääkäreiden mielestäsi pitäisi etsiä borrelioosia potilasta ja minkälaisella oirekuvalla varustetusta potilaasta borrelioosia tulisi etsiä?

• lääkärit tarkkana

jolloin on jo liian myöhäistä torjua antibiootilla. Borrelioosi syö n. 15 vuodessa viimeistään isotkin nivelet täysin loppuun, tiedän eräänkin tapauksen.

• kyllä oikeassa,
        lääkärit tarkkana kirjoitti:

jolloin on jo liian myöhäistä torjua antibiootilla. Borrelioosi syö n. 15 vuodessa viimeistään isotkin nivelet täysin loppuun, tiedän eräänkin tapauksen.

olen samaa mieltä, kun on omakohtaisia kokemuksia.

• punkki heikki
        kyllä oikeassa, kirjoitti:

olen samaa mieltä, kun on omakohtaisia kokemuksia.

Muistakaa kaikki ottaa sitte se punkkirokote jonka valtio ostaa miljoonilla joltain lobbarifirmalta muutamankuukauden perästä

• riitti kuukauden
        punkki heikki kirjoitti:

Muistakaa kaikki ottaa sitte se punkkirokote jonka valtio ostaa miljoonilla joltain lobbarifirmalta muutamankuukauden perästä

antibiotti kuuri.

• Perskuta..
        riitti kuukauden kirjoitti:

antibiotti kuuri.

Punkeista, eli puutiaisista tuli näin p-leen vaarallisia hetkessä? Minussa on ollut joskus punkki useitakin päiviä kaivautuneena pahasti nahkan sisään ja ympärillä kunnon tulehdus, että jokos pitäisi hautapaikkaa katastella?

Hirmuisia tauteja nuo eilen lupailivat punkkien levittävän, ei taida olla paljon toivoa? Miten ollaankaan selvitty näinkin pitkälle, iät ajat nuo punkit ovat kesäisessä luonnossa etsiytyneet elollisten iholle?

Mikä tästä nyt teki tappavan vaarallisen? Oliskos jossain kokeiltu "jalostusta" johonkin tuhoamistarpeeseen, vai mikä on? Oisko lääketehtaiden bisneksistä kysymys, eipä oo tullut moneenkymmeneen vuoteen käytettyä antibiootteja, "suo siellä, vetelä täällä" oli joskus osuva sanonta.

Ei ole elämän jatkuminen antibiooteillakaan tasan taattua, kun niitä antibiooteille vastustuskykyisiä kantoja syntyy koko aika.

• "Kumlingenin tauti"
        punkki heikki kirjoitti:

Se rokote on virusperäiseen aivokalvontulehdukseen, jota punkit myös levittävät, eli aivan eri tauti.

• punk is dead

antibiotti kuuri.

Reilu viikko puremasta alkoi raju kuume ja ennen kokematon särky. Ei otettu mitään vasta-ainekokeita koska vasta-aineet näkyvät vasta infektion muututtua krooniseksi jos silloinkaan. Edes puremalle tyypillistä ihottumaa ei varmuudella huomannut. Tärkeintä on antibioottikuurin nopea aloitus sillä kyse oli kuitenkin borrelioosiepäilystä. Toinen asia on, että kuurin on oltava ns. hevoskuuri, eli pitkä ja vahva. Neljä viikkoa tuli popsittua ja oireet lähtivät heti kuurin alussa. Kolme vuotta mennyt eikä oireita... toivottavasti ei koskaan tulekaan.

• tervan juonti auttaa
        "Kumlingenin tauti" kirjoitti:

Se rokote on virusperäiseen aivokalvontulehdukseen, jota punkit myös levittävät, eli aivan eri tauti.

borrelioosi muistuttaa kovasti säteilysairautta.

• Punkkipihti

antibiotti kuuri.

Aika kova kuuri, joa voi sekoittaa suoliston moneksi vuuodeksi.

• oli päänkipu
        punk is dead kirjoitti:

Reilu viikko puremasta alkoi raju kuume ja ennen kokematon särky. Ei otettu mitään vasta-ainekokeita koska vasta-aineet näkyvät vasta infektion muututtua krooniseksi jos silloinkaan. Edes puremalle tyypillistä ihottumaa ei varmuudella huomannut. Tärkeintä on antibioottikuurin nopea aloitus sillä kyse oli kuitenkin borrelioosiepäilystä. Toinen asia on, että kuurin on oltava ns. hevoskuuri, eli pitkä ja vahva. Neljä viikkoa tuli popsittua ja oireet lähtivät heti kuurin alussa. Kolme vuotta mennyt eikä oireita... toivottavasti ei koskaan tulekaan.

sellaista, että otsaa jomotti ja pään sivuilta, oli tunne niin kuin olisi päässä olisi ylimääräistä painetta, itselläni oli jo koonisessa vaiheessa, hyvä mahdollinen tunnistus on jokavuotinen poskiontelotulehdus kevät talvella, tai yleensä flunssaan liittyy uutena poskiontelotulehdus.

• kuuri vaikuttanut
        Punkkipihti kirjoitti:

Aika kova kuuri, joa voi sekoittaa suoliston moneksi vuuodeksi.

suolistoon mitenkään, itse asiassa minulla oli suolisto vaikeuksia ennen kuuria, ehkä helikobakteeri jylläsi siellä, siksi tuntui, että se itse asiassa paranti vatsan ja suoliston toimintaa, kuurin aikana oli hyvä olo verrattuna aikaisempaan, kuurin jälkeen olotila huononi jonkin verran, mutta parani sitten pikkuhiljaa hyväksi kuukausien myötä.

• Metsässä kulkija

on kuulemma Euroopan muissa maissa kuin näissä Pohjoismaissa. Esim Sloveniassa annetaan suonensisäisesti voimakas antibioottikuuri, joka tehoaa paremmin kuin tabletit. En ole tutkinut asiaa enempi, mutta tänään juuri luin tästä.

Itselläni oli borrelioosi joskus -90 luvulla. Huomasin sen parin kuukauden sisään punkin puremasta ja kävin lääkärissä. Sain voimakkaan antibioottikuurin tabletteina ja en ole huomannut suuremmin oireita, jotka voisivat olla peräisin borrelioosista.

Metsäreissujen jälkeen olen kyllä tarkka ja harjaan hiukset sekä ravistelen vaatteet, ettei jäis otuksia minnekään. Usein käyn vielä varmuuden vuoksi suihkussa. Kotieläinten mukana niitä kyllä tulee, joten ei niitä voi aina välttää.

• Paha juttu

Suomessa, kun tauti on jo kroonistunut ja oireilee eri tavoin. Tiedän tapauksen, jossa sai ainakin parin viikon aikana sairaalassa tiputusta suoneen. Olo kohenee, mutta tauti ei sillä enää lähde!

• pnkedsds¨å¨l

Se on pieni, omituinen uloke useinmiten nivusissa. Sitä ilmenee rannikkoseuduilla paljonkin. Kannattaa poistaa ennen kuin se sylkee myrkkyä.

• LääkebisnesTappaa

Borrelioosi tuhoaa, mutta niin tekevät rokotteetkin.

• zxjuyx

Borrelioosi on SAATANALLINEN TAUTI koska nykylääkärit DISSAAVAT SITÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HYVÄ ALOITUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SUURKIITOS ALOITUKSEN TEHNEELLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• TimoXL

Riittääkö jos pitää metsässä liikkuessaan yllään t-paitaa jossa lukee molemmilla kotimaisilla, ja ruotsiksi: "Punkkien ruokkiminen kielletty/ Punk is dead/Punkkar inte på häär"

• zspozsx

No EI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• vzxz

Jos menette luontoon pukekaa pitkävartiset sukat housunlahkeiden päälle. Suosittelen punkkialueilla Ahvenmaan saaristossa ja Länsi-Suomen rannikolla liikkuville. Hyvää tulevaa kesää kaikille luonnonystäville!

• TimoXL

Ja mä taas suosittelen ranta-håmåille nudismia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      21
      6665
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      556
      2285
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      147
      1867
    4. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      85
      1261
    5. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      97
      1042
    6. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      72
      970
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      87
      942
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      843
    9. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      32
      840
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      147
      767
    Aihe