Palstatoveri Nooanarkki....

LaardiBee

puhui aloituksessaan asiaa. Voisi yksi jos toinenkin lukea sen tarkkaan, koska se on selvästi kirjoitettu ajatuksella. Tarvitaan joku, joka potkii toivonsa menettäneitä hereille.

Tuosta hiekkalaatikosta singahti välittömästi mieleen yksi joulukortti, jonka jopa löysin kaappien kätköistä. Minusta se kuvaa tavoitetilannetta palstalla. Kortissa esiintyvä ihmismäärä ei ole tavoite.

Hauskaa duhaista Marskinryyppyjen jälkeistä aamua.

http://www.aijaa.com/v.php?i=6286020.jpg

43

363

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blah...

blah, blah, blah....tuota samaaa on jo jauhettu vuosia....

• sanat on helppo allekirjoittaa. On selvä, että se kirvoittaa muutamien mieliä, jotka ovat ihan sillä mentaliteetilla palstalle tulleet, että se ajetaan nurin mahdollisimman nopeasti. Kysehän on ihan muutamasta huuteliasta, joihin ei sais reakoida mitenkään.
      Eilen näytti jo kuitenkin siltä, että provojen edustajat alkoivat jäämään alakynteen ja hyvä niin.

• tilannetta ihan tosielämässä, missä joukkoliikennevälineessä pikkukersa osoittaa sinua ja sanoo jotain mairittelevaa kuten "onpa sedällä iso maha tai miks toi setä on niin karvanen". Suututko ja otat kraivelista kiinni kersaa vai naurahdatko ja heität bumerangina kommentin kersan äidin jenkkakahvoista?

*POKS* eipä tietenkään, vaan naurahdat, rapsutat kersaa leuan alta ja sanot äidillensä "kylläpä teillä on vekkuli ipana".

*POKS* miten tuo nyt liittyy palstaan? Hitostako mie tiiän, mie oon vaan tämmöttine.

• LaardiBee kirjoitti:

tilannetta ihan tosielämässä, missä joukkoliikennevälineessä pikkukersa osoittaa sinua ja sanoo jotain mairittelevaa kuten "onpa sedällä iso maha tai miks toi setä on niin karvanen". Suututko ja otat kraivelista kiinni kersaa vai naurahdatko ja heität bumerangina kommentin kersan äidin jenkkakahvoista?

*POKS* eipä tietenkään, vaan naurahdat, rapsutat kersaa leuan alta ja sanot äidillensä "kylläpä teillä on vekkuli ipana".

*POKS* miten tuo nyt liittyy palstaan? Hitostako mie tiiän, mie oon vaan tämmöttine.

tossa se pääpointti, mikä selvästi ilmenee palstalla. Ihan joka "näppyä" ei kannattas mennä puristeleen, joka iholle nousee, sillä siitä voi nousta tulehduksen myötä kunnon "mätäpaise" :)

• kerbiili62 kirjoitti:

tossa se pääpointti, mikä selvästi ilmenee palstalla. Ihan joka "näppyä" ei kannattas mennä puristeleen, joka iholle nousee, sillä siitä voi nousta tulehduksen myötä kunnon "mätäpaise" :)

onhan se mahtava tunne, kun se näppy ruiskahtaa vessan peiliin. Siitäs sai.

• ZZZZZzzzzzzzzz

ZZZZZZZZZzzzzz krooooh krooooooh zzzzzz.....

• Hummeri / Heippa

kuten yllä, ei herätetä nukkuvaa paholaista :) Toisaalta yllä oleva nukkuja ei liene huuhaakiusaaja vaan osoitus kuinka on ollut vaikeaa saada sopua. Ehdotukset jääneet tyhjiksi sanoiksi.

• PerseEerik

toivomassani kunnossa;-DDDD

• Koikkala

Mikäs sun on sitten ollessas, katselet työsi hyviä tuloksia.

• PRÖÖÖÖÖÖÖTS
        Koikkala kirjoitti:

Mikäs sun on sitten ollessas, katselet työsi hyviä tuloksia.

PÖLÖPÖLÖÖÖÖÖÖ

• pöljälle !?
        PRÖÖÖÖÖÖÖTS kirjoitti:

PÖLÖPÖLÖÖÖÖÖÖ

Mitä muuta joulupukki toi ?

• on ihan sama. Oikeudenmukaisuus ja rakkaus voittavat.

• enää kukaan! Pilattu

tarkoituksellisesti ja oikein huolella/harkitusti. Kauniit puheet/ajatukset ovat turhia. Sen aloitti kotka ja sai pari latvapee kakkosta puskaa mukaansa terrorisoimaan huuhaa ilmapiiriä. Nyt tämän voi viedä saunan taakse ja lopettaa! Ainoa keino on puskasta kirjoittamisen estäminen tavalla, tai toisella. Muuten Huuhaa palstan voi delettää lopullisesti. >>>Vittuako sitä asiaa kaunistelemaan, kun tänne ei enää viitsi mitään kirjoittaa, koska aina ja joka kerta paskapuskat tulevat lässyttämään väliin, koska muuta eivät osaa. Ei helmiä sioille, vaan muilla foorumeilla jaan niitä auliisti. Menehän sinäkin vilkaisemaan vaikkapa Apache foorumia? Siellä sentään vielä on hauskaa meininkiä ja suvaitsevaisuutta, vaikka tuo palsta onkin hidastempoisempi.
      Tämä on menetetty kanta, kun kakarat tänne pesiytyivät kotkan kannustuksella.

• Toinen lähtijä

tota Apache-foorumia. Hiukka hidastempoista mutta asiallista.
        Aikanaan Jippii-foorumilla ollessani ajattelin, ettei tästä huonompaa löydy mut kyl tää on pohjanoteeraus. On toki Suomi24:llä paljon asiallisiakin palstoja lähinnä joistain erikoisaloista.

Jääkööt kotkat yms. terrorisoimaan, mä lähden. Moi sullekin.

• Toinen lähtijä kirjoitti:

tota Apache-foorumia. Hiukka hidastempoista mutta asiallista.
        Aikanaan Jippii-foorumilla ollessani ajattelin, ettei tästä huonompaa löydy mut kyl tää on pohjanoteeraus. On toki Suomi24:llä paljon asiallisiakin palstoja lähinnä joistain erikoisaloista.

Jääkööt kotkat yms. terrorisoimaan, mä lähden. Moi sullekin.

että ne on noi yms.

• Niin se meni

Älä puhu ihan paskaa. Kotka antoi takaisin ja siitäkös puskissa riemu nousi. Olis kotka kyllä voinu olla hiljaakin, mutta toisaalta ymmärrän häntä. Kyllä puskista on paska lentänyt eniten hänen päällensä henkilötietoineen kaikkineen. Ennenkuin muutama tapus ilmestyi palstalle niin Kotka jutteli yhtä mukavia kuin muutkin. Eli kuka/ketkä ovatkaan vastuussa palstan huonosta ilmapiiristä? Nämä puskista huutelijat ovat teinejä tai aikuisia vain iältään, päästä 12v tasoisia tyyppejä.

• sivusta.

voi olla myös ilman huuhaata. Kuka täysijärkinen tälläistä edes jaksaa vuodesta toiseen.Monet teistä roikkuneet täällä vuosia.Miettikää olisiko jotain muuta tekemistä.Laardille,kyllä sinullakin aika terävä kirjoittelu tapa on ollut, älä tee itseäsi osattomaksi.Ja muistako kuka tuotti suurta mielipahaa sammakolle valhe nikillä joitain aikoja sitten.Nyt heilutaan marttyyreinä ja pyydellään muita lopettamaan. Itse voisit pyytää julkisesti anteeksi tällä palstalla aiheuttamaasi harmia. Voisit olla hieman uskottavampi noissa pyytelyissä palstan parantumisen suhteen.

• tuotti sammakolle mielipahaa? Kun en tunne asiaa, ei ole tullut seurattua niin tarkkaan seurapiirin keskinäistä viestintää.

Palstan parantamispyytelyt? En minä sellaisia ole tehnyt.

• up

• up

• up

• Auringon lasku

klubi.
      Siihen liittyis vaan ne jotka haluaa kirjoitella ja hullutella.
      Mukaan pääsis vaan rekkautuneella nimimerkillä.
      Sen ulkopuolisille ei vastattaisi palstalla.
      Jollei ylläpito saa häiriköitä kuriin, tehdään se itse?
      Nimilistan vois kerätä vaikkapa Laardi. Pitkällä kokemuksella tietää kuka on kukakin ja ianhan privana vois ilmoittaa sellaisen nimimerkin-joita meillä kaikilla ennen on ollut, tai on nyt- joista tietää jo kirjoittajan persoonan
      Suljettua keskustelua ja jos häiriköt häiriköi ilmoitettas viestit poistoon.
      KAi ne turhautus aikanaan kun koputtelevat ovia jotka ei aukea.

• Joskus vuosia sitten täällä velloi keskustelu nk. sisäpiiristä. Ei ole hyvä eristäytyä muiden yläpuolelle pitämään jotain suljettua "hienon" keskustelun kerhoa. Sitä aikanaan yrittivät kaffepalstalaiset, jotka lifestylen kautta palasivat taas kaffepalstalle. Se on sellaista seurakuntaa, että tunnet aina olevasi maan matonen, kun seurapiiri keskustelee.

• Auringon lasku
        LaardiBee kirjoitti:

Joskus vuosia sitten täällä velloi keskustelu nk. sisäpiiristä. Ei ole hyvä eristäytyä muiden yläpuolelle pitämään jotain suljettua "hienon" keskustelun kerhoa. Sitä aikanaan yrittivät kaffepalstalaiset, jotka lifestylen kautta palasivat taas kaffepalstalle. Se on sellaista seurakuntaa, että tunnet aina olevasi maan matonen, kun seurapiiri keskustelee.

tarvitse jatkaa kuin niin kauan, että häirikkö turhautuu.
        Mitä pahaa on sisäpiirissä jos se työskentelee yhteisen hyvän vuoksi ja palkstan siivoamiseksi.

• Auringon lasku kirjoitti:

tarvitse jatkaa kuin niin kauan, että häirikkö turhautuu.
        Mitä pahaa on sisäpiirissä jos se työskentelee yhteisen hyvän vuoksi ja palkstan siivoamiseksi.

kans tuon Laardin viestissä olevan tapauksen tarkkaan, kun tuli oltua monellakin palstalla ja jopa muualle perustetuilla foorumeilla mukana. Toi sisäpiirisyys saa mun niskavillat nousemaan pystyyn, sillä niihin kehittyy se "ydinjoukko", jotka ohjailevat palstaa kuten itse haluavat ja sehän ei käy kaikille muille kirjoittajille. Hajoita ja Hallitse tuntui olevan palstan teema jatkuvasti.
        Tuohon aikaan kirjoittaneet kirjoittelevat nykyisin kuka missäkin ja kahvila taitaa taas olla se pääpaikka, jossa itsekin käyn välillä jotain kommentoimassa. Mulla nyt ei sattunut sen kummemmin jäämään mitään riitaa kenenkään kanssa noilta ajoilta, vaan edelleen voin vaidella viestejä heidän kaikkien kanssaan, kun jossain yhteydessä tuttu nimmari kohdalle sattuu. Jopa "vastarannankiiski" Laardin kanssa :)))

• kerbiili62 kirjoitti:

kans tuon Laardin viestissä olevan tapauksen tarkkaan, kun tuli oltua monellakin palstalla ja jopa muualle perustetuilla foorumeilla mukana. Toi sisäpiirisyys saa mun niskavillat nousemaan pystyyn, sillä niihin kehittyy se "ydinjoukko", jotka ohjailevat palstaa kuten itse haluavat ja sehän ei käy kaikille muille kirjoittajille. Hajoita ja Hallitse tuntui olevan palstan teema jatkuvasti.
        Tuohon aikaan kirjoittaneet kirjoittelevat nykyisin kuka missäkin ja kahvila taitaa taas olla se pääpaikka, jossa itsekin käyn välillä jotain kommentoimassa. Mulla nyt ei sattunut sen kummemmin jäämään mitään riitaa kenenkään kanssa noilta ajoilta, vaan edelleen voin vaidella viestejä heidän kaikkien kanssaan, kun jossain yhteydessä tuttu nimmari kohdalle sattuu. Jopa "vastarannankiiski" Laardin kanssa :)))

Vastarannan Lohi.

• Auringon lasku
        kerbiili62 kirjoitti:

ydinjoukko, ollessaan tarpeeksi älykäs hallinnoi palstaa kyllä.
        Kymmenillä nimimerkeillä.
        Kyse onkin siitä mikä tarkoitus sillä porukalla on.
        Lifellä ja kaffella se ei ollut hyvä.
        Siellä on muutama sellainen ihminen, joille palstan hallinta on itsetarkoitus.Sama jatkuu yhä, muualla.
        Ehkäpä heidän elämänsä tekee epävarmaksi jolleivät tiedä kenen kanssa keskustelevat, siispä palsta pitää ottaa tiukkaan hallintaan.
        Tässä olisi kyllä kyse hiukan muusta.
        Häirikön eristämisestä.
        No toi oli yks ehdotus, jollei kelpaa, onko muita?
        Rekkautumispakkoa jne..on turha ehdottaa, niillä ei mitään saavuteta.Ei ennekuin yp rajoittaa yhden rekkautumisen per ip ja siihenne ei lähde.
        Ja proxyllä kierretään sekin.

• LaardiBee kirjoitti:

Vastarannan Lohi.

Lohihan mun piti sanoman. Olen pahoillani aiheuttamastani ylenmääräisestä mielenjärkytyksestä, mutta voitko antaa anteeksi maalaisuuteni, kun joskus tulee töksäytettyä mitä sattuu :))

Siellä on muutama sellainen ihminen, joille palstan hallinta on itsetarkoitus.Sama jatkuu yhä, muualla.
        Ehkäpä heidän elämänsä tekee epävarmaksi jolleivät tiedä kenen kanssa keskustelevat, siispä palsta pitää ottaa tiukkaan hallintaan.
        Häirikön eristämisestä.
        Rekkautumispakkoa jne..on turha ehdottaa, niillä ei mitään saavuteta.Ei ennekuin yp rajoittaa yhden rekkautumisen per ip ja siihenne ei lähde.

mä sun pointin ymmärrän ja periaatteessa olen samaa mieltäkin. "Tutultakin" kuulostat ja samat näkyy olevan sun mietteetkin kyseisiltä ajoilta ja paikoista :) Noinhan se juuri tapahtui.
        Ei noita häiriköitä montaa ole, pitäis vaan antaa elää heidän ihan omaa elämäänsä palstalla. Vastaamalla heidän provoihinsa vastaprovolla on sama kuin yrittäis bensalla sammuttaa tulipaloa :(

• Auringon lasku
        kerbiili62 kirjoitti:

mä sun pointin ymmärrän ja periaatteessa olen samaa mieltäkin. "Tutultakin" kuulostat ja samat näkyy olevan sun mietteetkin kyseisiltä ajoilta ja paikoista :) Noinhan se juuri tapahtui.
        Ei noita häiriköitä montaa ole, pitäis vaan antaa elää heidän ihan omaa elämäänsä palstalla. Vastaamalla heidän provoihinsa vastaprovolla on sama kuin yrittäis bensalla sammuttaa tulipaloa :(

...ei niitä monta ole, mutta ote on joskus niin kuristava, että on pakko sulkea kone.
        Provosoivia ketjuja joissa aloittaja puikkii monella nimimerkillä, puolesta ja vastaan.
        Kaikkea paskaa. Mitä sillä saavuttavat, ei ymmärrä. Väliin on maaninen vaihe ja toisinaan depressiivinen.
        Ei sitä jaksa.:D
        Sitten mennään muualle hiomaan taas taktiikkaa, salaisen paikan salaisenpaan sopukkaan ja vielä salasenpaan.
        Jotain peiteltävää.Paljonkin on.
        Se on sairasta.
        Onko sen pakko olla sairasta täällä.
        Mehän tästä päätänme

• kerbiili62 kirjoitti:

Lohihan mun piti sanoman. Olen pahoillani aiheuttamastani ylenmääräisestä mielenjärkytyksestä, mutta voitko antaa anteeksi maalaisuuteni, kun joskus tulee töksäytettyä mitä sattuu :))

Tällä palstalla, kuten olet varmaan huomannut, ovat kiiskit pikkukaloja, kun haukkumasanoista puhutaan.

Häirikön eristämisestä.

mitää ip-osoitetta sotkea mukaan. Henkilöhän saattaa käyttää rekisteröitynyttä nimimerkkiään lukuisissa eri paikoissa, jotkut jopa lomallaan.

Kun rekisteröinti menee tunnistautumisen kautta, on helppo estää useampien rekisteröityjen nimimerkkien käyttö. Toisaalta sekin on turhaa, koska nytkin rekattu pystyy antamaan eri käyttäjänimen viestiinsä, jos niin haluaa. Tärkeintä on, että jokaiseen viestiin voidaan linkittää todellinen henkilö riippumatta mistään proxyista tai muista tavoista kiertää ip-osoite.

Kun on itse alalla, niin aika hyvin on perillä mahdollisuuksista, eri asia on, onko Enirolla tahtoa.

• Auringon lasku
        LaardiBee kirjoitti:

mitää ip-osoitetta sotkea mukaan. Henkilöhän saattaa käyttää rekisteröitynyttä nimimerkkiään lukuisissa eri paikoissa, jotkut jopa lomallaan.

Kun rekisteröinti menee tunnistautumisen kautta, on helppo estää useampien rekisteröityjen nimimerkkien käyttö. Toisaalta sekin on turhaa, koska nytkin rekattu pystyy antamaan eri käyttäjänimen viestiinsä, jos niin haluaa. Tärkeintä on, että jokaiseen viestiin voidaan linkittää todellinen henkilö riippumatta mistään proxyista tai muista tavoista kiertää ip-osoite.

Kun on itse alalla, niin aika hyvin on perillä mahdollisuuksista, eri asia on, onko Enirolla tahtoa.

ole.
        Enirolle merkitsee vain viestien määrä, ei laatu.
        Mainostajille myydään vainlukumäärän perusteella.
        Tätä juuri tarkoitan, Enirolta on turha odottaa apua.
        Itse on tehtävä jos jotain aikoo tehdä.

• tuskin tulee

toteutumaan. Kyllä suurin osa herjaajista ja kiusaajista on vanhoja vakkareita puskissa tälläkin palstalla. Se on kyllä nähty jo. Ryömivät esille puskistaan, kun saavat tietyt ihmiset ajettua ulos palstalta.
      Jos he haluavat sotaa, niin mikäs siinä, sitten soditaan, niinkauan kuin se on tarpeen.

• Auringo lasku

tuo on tappiomieliala.
        Aloita itsestäsi.
        Ole myönteinenja mukava.
        Joku muukin tulee mukaan ja sitten toinenkin ja toinenkin
        siitä se alkaa
        unohtakaa se saatanan tappelu.
        eikä täällä ole mukavampaa kun ei sodita vaan hullutellaan?
        Anna ollamitä ajattelet ja epäilet, lähde puhtaalta pöydältä

• olepas vaikka
        Auringo lasku kirjoitti:

tuo on tappiomieliala.
        Aloita itsestäsi.
        Ole myönteinenja mukava.
        Joku muukin tulee mukaan ja sitten toinenkin ja toinenkin
        siitä se alkaa
        unohtakaa se saatanan tappelu.
        eikä täällä ole mukavampaa kun ei sodita vaan hullutellaan?
        Anna ollamitä ajattelet ja epäilet, lähde puhtaalta pöydältä

kuinka myönteinen ja positiivinen, niin taatusti tulee puskista paskaa niskaan.
        Kun sitä toisen ihmisen myönteisyyttä eikä varsinkaan mitää iloisia asioita tällä palstalla suvaita, kuten on huomattu jo.

• Auringo lasku
        olepas vaikka kirjoitti:

kuinka myönteinen ja positiivinen, niin taatusti tulee puskista paskaa niskaan.
        Kun sitä toisen ihmisen myönteisyyttä eikä varsinkaan mitää iloisia asioita tällä palstalla suvaita, kuten on huomattu jo.

sehän on just omassa valinnassa miten sihen reagoi.
        Huomaatteko että palstalla on ihmisiä joille on tullut paskaa, mut kun ei reagoi, kiusaaja ei jaksa kauaa vaan jättää rauhaan.
        Hei camoon, olette aikuisia ihmisiä, johan te nämä palstojen pelkisäännöt tiedätte.
        Miksi menette ,mukaan?

• auringonlapsi..
        Auringo lasku kirjoitti:

sehän on just omassa valinnassa miten sihen reagoi.
        Huomaatteko että palstalla on ihmisiä joille on tullut paskaa, mut kun ei reagoi, kiusaaja ei jaksa kauaa vaan jättää rauhaan.
        Hei camoon, olette aikuisia ihmisiä, johan te nämä palstojen pelkisäännöt tiedätte.
        Miksi menette ,mukaan?

Auringo vai auringon ????????

http://www.youtube.com/watch?v=a7bC6xO2akM&feature=related

• Auringon lasku

• .-.
        Auringon lasku kirjoitti:

välii.
        Nimimerkki kuin nimimerkki.
        Kai olet tietoinen siitä että auringonlasku on eri asia kuin auringon lasku.
        Okei, korjaan

sönkötä laardibee kusiaivo.

• .-. kirjoitti:

sönkötä laardibee kusiaivo.

on tähän aikaan tuollaisessa kunnossa. Onko huomenna työpäivä?

• .-.
        LaardiBee kirjoitti:

on tähän aikaan tuollaisessa kunnossa. Onko huomenna työpäivä?

sönkötä kusipää laardibee!

• .-. kirjoitti:

sönkötä kusipää laardibee!

lopettamaan minun kirjoitteluani. Ja jos vielä haukut jotakuta viatonta minuksi, niin Mäntsälän Shellillä tavataan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      70
      3063
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2855
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2095
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1545
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1329
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1318
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1291
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1263
    9. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1230
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1222
    Aihe