Se on varmasti loppu. Koulujen lukukausi. Näkyykö sitten palstalla minkä verran?
CAPS LOCKista päätellen jo jonkun verran.
Se on loppu nyt!
11
141
Vastaukset
ei kuuntele kukaan, siksi niiden on pakko HUUTAA.
- tenho.
itekin tiedat, etta ne ovat tappouhkaus kotkan tekemia
et, mutta noi CapsLockin käyttäjät on jo aikoja sitten koulunsa käyneet, valitettavasti :((((
- Hummeri / Heippa
että voisivat olla iältään aikuisen tunnusmerkit täyttäviä yksilöitä. Lieneekö niin että ajatuskehikko on unohtunut 15 v peltoon jossa ei ole kasvatettu perunoita vaan valmista muusia. Perunoitakin kun pitäisi kasvattaa.
- kun itse
Hummeri / Heippa kirjoitti:
että voisivat olla iältään aikuisen tunnusmerkit täyttäviä yksilöitä. Lieneekö niin että ajatuskehikko on unohtunut 15 v peltoon jossa ei ole kasvatettu perunoita vaan valmista muusia. Perunoitakin kun pitäisi kasvattaa.
suollat palstalle paskaa sen minkä kerkiät!
Capslockia tulee yhtäkauan kuin tuo sekopäinen paskanjauhaminen jatkuu. - H / H
kun itse kirjoitti:
suollat palstalle paskaa sen minkä kerkiät!
Capslockia tulee yhtäkauan kuin tuo sekopäinen paskanjauhaminen jatkuu.kohdistunut kokkare, niin osaan pyytää anteeksi, tarvittaessa. Kirjoitukseni sisältö voi olla "paskaa" ja huuhaata mutta ei henkilökohtaista varsinaisesti. Ja henkilökohtaisesti, yksityisesti palstan ulkopuolella olen pariltakin ihmiseltä pyytänyt anteeksi, kaiken varalta sitä, jos olen "tahattomasti" loukannut. Siihen ei moni kykene eikä näköjään haluakaan.
- Iskä.
niin tiedät etteivät he tällä palstalla käy.
- H / H
teini-ikäisiä poikia, pitäisi vain luottaa, tuskin vahtisin selän takana missä he surfailevat, sehän olisi epäluottamuslause.
- skolesta poies
H / H kirjoitti:
teini-ikäisiä poikia, pitäisi vain luottaa, tuskin vahtisin selän takana missä he surfailevat, sehän olisi epäluottamuslause.
läksin kesken kevät juhlain ku halsin huuhaalle.
Taitaa olla niin että alle 10-vuotiaat hallitsevat paremmin tän tietotekniikan, kuin me vanhat jermut :)
- demoniiih
näkyy. Mut ei saa olla ilikiä..Jokainen taaplaa tyylillään ja resurssiensa mukaan.."Kaikille tilaa riittää..jne..":o)...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1443641"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?722206Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p641938Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am971911- 191869
Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.91714Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m171581- 791564
Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko111370Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1251353