Voi saamari vie...!!!

demoniiih

Lopeta jo toi palstan saastuttaminen, ennen kuin satutat itseäsi pahemmin..Idioottikin tajuaa, et Sun toimintasi on pakkomielteisen lapsellista ja typerää.

Jos haluat huomioo, niin tule reilusti haastelemaan..kykenetkö siihen ??...

94

491

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pettynyt.

eihän noista pitäny välittää.....

• demoniiih

on vain hyvä huomata ja sanoa sanottavansa..Tuli vain itselle sellainen luuserimainen olo..ikäänkuin hyväksyisi kaiken paskan..Siksi..huomasin...;o)...

• veeravauhtiviiva

Sitä saa mitä tilaa :))

• bamlaa, eikö sohvaperunan kanssa skulaa?

• vedä sitä

keskikuraa kitusiisi ja anna sellaisten kirjoittaa, jotka sen osaavat? Sinä et osaa yli kolmen sanan virkkeitä. Provopissis! :)

• veeravauhtiviiva
        LaardiBee kirjoitti:

bamlaa, eikö sohvaperunan kanssa skulaa?

Sano Helsinki, tai stadi :)

• gigolo>>>>
        veeravauhtiviiva kirjoitti:

Sano Helsinki, tai stadi :)

äpärän ÄITI! :) Juo sitä keskikuraa vain ja jätä kirjoittaminen niille, jotka sen taitavat. Sinä et kuulu siihen kategoriaan.

• up

• veeravauhtiviiva

:D

• up

• veeravauhtiviiva

näköjään sammunut vielä :D

Milloin ajattelit sammua?

• veeravauhtiviiva kirjoitti:

näköjään sammunut vielä :D

Milloin ajattelit sammua?

pönttöön mahtuu semmonen ajatus, että kaikki ei dokaa, vaikka sun faijas ja mutsis niin tekeeki. Ja joka viikonlopun jälkeen saitsua mustista silmistä ja remonttimiehet paikalle.

• mielestäsi tuo

puskista herjaaminen reilua juttelua?
      Sitä sai ne jotka tätä tilasivat...ota huumorilla vaan.;D
      Nythän tässä on oikeeta huuhaata vasta ollutkin, juuri sitä mitä haluttiin palstalle höh..

• demoniiih

ei ole sitä reilua jutustelua...Eikö kantani olekkaan tullut jo selväksi..pahus:o/...

• veeravauhtiviiva

Mut mutsi ja isi juo vain ouzoa, joten pidä sä kaljasieppo suus kiinni :)

• vähentää juomista, ku noin harittaa......

• demoniiih

• veeravauhtiviiva

• Diplomiinimies.

Se nyt ei vain ole se mitä se yrittää :D

myöden okseen ulos ja inhoon viivavauhtieeraaveeraviivaavauhtivekotintavouhkoovamppii...jne

• ,;,

Se nyt ei vain ole se mitä se yrittää :D

Sä inhoot MuisQuuta siks kun hän on paljon kauniimpi kuin sinä. Sinähän olit vielä rumempi kuin satumainen.

• veeravauhtiviiva
        ,;, kirjoitti:

Sä inhoot MuisQuuta siks kun hän on paljon kauniimpi kuin sinä. Sinähän olit vielä rumempi kuin satumainen.

Tai onhan mun juutuubi joskus täällä pyörinyt :)

Mä poistin sen kuitenkin ajat sitten, koska mä puhuin huonoa ranskaa :))

• niin rauhallista, kun Laardin ja Heipan kans heitin pari viestiä, mutta nyt tässä välissä on tainnut jokut yrittää taas vallankaappausta??? No, ehkä lukemalla selviää :)

Hyvät illat vaan huuhaa väelle! Nyt taas menoksi vaihteeksi :)

• demoniiih

Ei täällä mitään maailmaa tai edes omaa elämää mullistavaa ole kirjoiteltu..:o)...

Ai vallankaappausta..hmm..hiirenvallankaappausta;o)....

• exnikki

luullut olevan viisaampi, sellaista sä ainakin olet esittänyt. Mutta menitpä tekemään provoaloituksen, saat oikein paljon kivoja ja rakentavia kommentteja.

• demoniiih

tunteiden ilmaisu ja purkaus..Jos Sun mielestäsi minun tunteeni ja tuntemukseni ovat epäaitoja ja aiheettomia..en voi sille mitään. Turhaa yrität syyllistää minua palstan häiriköiden lietsomisesta..Ja sikäli,kun olen lukenut tätä avausta, niin ei kamalan hirveitä kommentteja ole tullut..Ehkä vain yhdeltä teinitytöltä..:o)...

Minulla on varaa olla oma itseni..Pellet esittäköön..ja ne jotka yrittävät väkisin vääntää toisista "esittäjiä" ;o)...

• veeravauhtiviiva
        demoniiih kirjoitti:

tunteiden ilmaisu ja purkaus..Jos Sun mielestäsi minun tunteeni ja tuntemukseni ovat epäaitoja ja aiheettomia..en voi sille mitään. Turhaa yrität syyllistää minua palstan häiriköiden lietsomisesta..Ja sikäli,kun olen lukenut tätä avausta, niin ei kamalan hirveitä kommentteja ole tullut..Ehkä vain yhdeltä teinitytöltä..:o)...

Minulla on varaa olla oma itseni..Pellet esittäköön..ja ne jotka yrittävät väkisin vääntää toisista "esittäjiä" ;o)...

sut mummo :)

• exnikki
        demoniiih kirjoitti:

on ainakin aito tunteissaan, sanoo asiat niinkuin ne ovat. Näköjään haistaa kauaksi tekopyhyyden, fiksu nuori nainen.
        Hyväksy kirjoittajat sellaisena kuin ollaan, ei samasta muotista valettuja.

• demoniiih
        exnikki kirjoitti:

on ainakin aito tunteissaan, sanoo asiat niinkuin ne ovat. Näköjään haistaa kauaksi tekopyhyyden, fiksu nuori nainen.

sanoit..viimeisessä lauseessasi..;o)...

Mitätöit näin omat kirjoituksesi minusta...;o)...

Hauskaa illanjatkoa Sinulle..Yritäs mollato välillä jotakuta muuta kirjoittajaa...hmm..vaikkapas itseäsi peiliin vilaisten..;o)...

• veeravauhtiviiva
        exnikki kirjoitti:

Et sä pärjää mulle :)

• huomannut muuten

sut mummo :)

kuinka ahdasmielistä sakkia täällä huumoripalstalla on?:D

• exnikki
        demoniiih kirjoitti:

sanoit..viimeisessä lauseessasi..;o)...

Mitätöit näin omat kirjoituksesi minusta...;o)...

Hauskaa illanjatkoa Sinulle..Yritäs mollato välillä jotakuta muuta kirjoittajaa...hmm..vaikkapas itseäsi peiliin vilaisten..;o)...

hauskaa illanjatkoa. Yllätys sulle varmaan, että en ole sua mollannut,
        ja itseäni katson peiliin joka päivä. tekisi hyvää sullekkin. voisit muuten suhtautua Veeraan hieman paremmin, aikuiselta, sun ikäiseltä naiselta tuo on mollaamista.

• yxexhyx
        exnikki kirjoitti:

ja itseäni katson peiliin joka päivä. tekisi hyvää sullekkin. voisit muuten suhtautua Veeraan hieman paremmin, aikuiselta, sun ikäiseltä naiselta tuo on mollaamista.

juu on se .....kateus on kamala tauti.....sulla

• demoniiih
        exnikki kirjoitti:

myönnä pois.

Miten mä Veeraan suhtaudun..En mitenkään..Enhän ole kommentoinut hänen kanssaan aikoihin. Hän sen sijaan mollaa mua usein Tai luulee tekevänsä niin :o)...

• veeravauhtiviiva
        huomannut muuten kirjoitti:

kuinka ahdasmielistä sakkia täällä huumoripalstalla on?:D

Mä olen vain realisti!

• exnikki
        demoniiih kirjoitti:

myönnä pois.

Miten mä Veeraan suhtaudun..En mitenkään..Enhän ole kommentoinut hänen kanssaan aikoihin. Hän sen sijaan mollaa mua usein Tai luulee tekevänsä niin :o)...

itseesi kohdistuvaa arvostelua, mutta toisille olet sitä kärkkäästi jakamassa. lueppa tarkemmin mun ensimmäinen vastaus, jos sä otit siitä niin itseesi kun sanoin luulleeni sun olevan viisaampi, niin voi sua, sä olet todella herkkähipiäinen.
        Jokin aika ssitten vastasit eräälle juuri noin, sinäkin siis mollasit, sun logiiggasi mukaan.

• veeravauhtiviiva
        demoniiih kirjoitti:

myönnä pois.

Sä olet ihan perseestä!

• exnikki

Veera pintasi, älä välitä ton mummun marinasta.
        Jos sen korva ei kestä ja hermot, menkööt 70 plus palstalle.

• Ihailija-1

aito ja ihana ihminen. Huuhaa ei ole mikään pärjäämiskilpailu.

• veeravauhtiviiva
        exnikki kirjoitti:

Demohan on tyhmä :D

• .
        exnikki kirjoitti:

itseesi kohdistuvaa arvostelua, mutta toisille olet sitä kärkkäästi jakamassa. lueppa tarkemmin mun ensimmäinen vastaus, jos sä otit siitä niin itseesi kun sanoin luulleeni sun olevan viisaampi, niin voi sua, sä olet todella herkkähipiäinen.
        Jokin aika ssitten vastasit eräälle juuri noin, sinäkin siis mollasit, sun logiiggasi mukaan.

jopas olet väärässä Demon(kin) suhteen.

• ???
        exnikki kirjoitti:

sua nuorempi. Ainakin parikymmentä vuotta nuoremman näköinen hän on.

• veeravauhtiviiva
        Ihailija-1 kirjoitti:

aito ja ihana ihminen. Huuhaa ei ole mikään pärjäämiskilpailu.

Ja sanoi, et ei haluis tutustua demon rumiin kasvoihin..

• tietäjä.

hyvin kaunis.

• mensatar vm-85

Demohan on tyhmä :D

Demon kanssa edes samalle sata luvulle, joten ole vätyspissis hiljaa.

• sisäsiittoista

väkeä teillä himassa? :))))) Sinäkin kuulut kuulemma Öyster-klubin vakkareihin. Heh.

• demon kaverit

Mä olen vain realisti!

jotain sanoinkuvaamattoman typerää, niinkuin salavihainen rakki joka yllättäen käy nilkkoihin sohvan alta.
        Seinään pitäisi potkaista

• huh huh

Sä olet ihan perseestä!

pitäisi suhtautua ystävällisesti.
        Mielialalääkitys olis enemmän paikallaan.

• diid.

kaveri niinkuin tyttärensäkin.
        Kasvot merkitsee?
        Olsiko se pettynyt tyttärensä ulkonäköön?

• Nyt täällä on rikottu 10 :tä käskyä ;) Voi justus..

• demoniiih

Menen nurkkaan häpiämään ja lausun ainakin kymmenen kertaa Ave Marian..hiljaa, mutta hartaasti...;o)...

10. Älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu.

Voi minua syntisäkkiä..:o(...

• demoniiih kirjoitti:

Menen nurkkaan häpiämään ja lausun ainakin kymmenen kertaa Ave Marian..hiljaa, mutta hartaasti...;o)...

10. Älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu.

Voi minua syntisäkkiä..:o(...

Etsin siun syntejäsi ;) Kauhiasti taas syntejä. Kenttäpiispa voi sakottaa siuta ;)

• demoniiih
        kultainen.narri kirjoitti:

Etsin siun syntejäsi ;) Kauhiasti taas syntejä. Kenttäpiispa voi sakottaa siuta ;)

niin sielu taivaaseen vilahtaa.."...No en ane..le..en...;o)...

• demoniiih kirjoitti:

niin sielu taivaaseen vilahtaa.."...No en ane..le..en...;o)...

Kävin päivällä täällä, niin oli aakkos soppa,sitten soitto tuokio pariin heitin musaa..illan suussa, sitten näin tän aloituksen ja juoksin karkuun saunaan.. Kuka lie aloituksia tehnyt kun muuttui aakkosista musaan, eri henkilö varmaan.

• demoniiih

Kävin päivällä täällä, niin oli aakkos soppa,sitten soitto tuokio pariin heitin musaa..illan suussa, sitten näin tän aloituksen ja juoksin karkuun saunaan.. Kuka lie aloituksia tehnyt kun muuttui aakkosista musaan, eri henkilö varmaan.

Jonkun biisin ehdin vilkaista..Qugahan qumma oli laittanut ne...;o)...

• demoniiih kirjoitti:

Jonkun biisin ehdin vilkaista..Qugahan qumma oli laittanut ne...;o)...

Nainen. Olen sen musaa kuunellut.. Tai arvaus.. kuuntelin juuri yhden. Eihän musassa ole vikaa mutta aloituksia liikaa, olis muuten hyvä a-----ö musiikkia..

• demoniiih

Nainen. Olen sen musaa kuunellut.. Tai arvaus.. kuuntelin juuri yhden. Eihän musassa ole vikaa mutta aloituksia liikaa, olis muuten hyvä a-----ö musiikkia..

Biisit joita kuuntelin niistä kirjainaloituksista olivat hyviä..Olis ollu hyvä vain, jos ne olisilaitettu samaan aloitukseen..Olis ollu niin ja kuin vaivattomanpaa kuunnella...;o)...

• demoniiih kirjoitti:

Biisit joita kuuntelin niistä kirjainaloituksista olivat hyviä..Olis ollu hyvä vain, jos ne olisilaitettu samaan aloitukseen..Olis ollu niin ja kuin vaivattomanpaa kuunnella...;o)...

Sillä saadaan toisten alotukset piiloon näköjään, ja itse ylimmäksi. Se ei miuta haittaa, mut wituttaa toisten puolesta :(

• demoniiih

Sillä saadaan toisten alotukset piiloon näköjään, ja itse ylimmäksi. Se ei miuta haittaa, mut wituttaa toisten puolesta :(

aloitusten tehtaileminen. Joku sanoi, et sitä saa mitä tilaa..Pahus..suurinosa huuhaalaisia ovat ihanaa porukkaa eikä varmaankaan ole osallisia palstalla esintyvään "kiusaamiseen"...:o/...

• demoniiih kirjoitti:

aloitusten tehtaileminen. Joku sanoi, et sitä saa mitä tilaa..Pahus..suurinosa huuhaalaisia ovat ihanaa porukkaa eikä varmaankaan ole osallisia palstalla esintyvään "kiusaamiseen"...:o/...

Just kävin siuta puolustamassa, vaikka pärjäät sie sille ipanalle :)

• demoniiih

Just kävin siuta puolustamassa, vaikka pärjäät sie sille ipanalle :)

Nooh..Miksihän se yksin sotii..Enhän ole puhunut hälle aikoihin mitään..;o)...

• demoniiih kirjoitti:

Nooh..Miksihän se yksin sotii..Enhän ole puhunut hälle aikoihin mitään..;o)...

Se on mukava tapella näkyjä vastaan varmaan :) Onhan pullollakin henkriepu ;)

• demoniiih

Se on mukava tapella näkyjä vastaan varmaan :) Onhan pullollakin henkriepu ;)

saattaa jopa joskus toteuttaa toiveen tai kaksi...;o)...

• demoniiih kirjoitti:

saattaa jopa joskus toteuttaa toiveen tai kaksi...;o)...

Niih ja se näyttää aina kauniita unia ainaskii miulle, veera on ihan vauhkona :) Mees tappeleen sen kanssa
        et se saa unesta kii ;))

• demoniiih

Niih ja se näyttää aina kauniita unia ainaskii miulle, veera on ihan vauhkona :) Mees tappeleen sen kanssa
        et se saa unesta kii ;))

Eli en mene..;o)...

Ai kauniita unia vai..Hitsit painajaisia se viuna tuottaa..:o/...

• demoniiih kirjoitti:

Eli en mene..;o)...

Ai kauniita unia vai..Hitsit painajaisia se viuna tuottaa..:o/...

En mie väkeviä ota, olutta ja longeroa senkin kultaisena;) Niih tappelu on naisten välillä kauhiaa katseltavaa,
        kynnet raapii ja tukkapöllyää. Hui kun rupes paleltamaan..

• kyllästynyt.

teiniprovot eivät lopeta ehkä koskaan. Pelkkää paskaa heittävät ja kun omaan naamaan osuu niin itkevät.
      Antaa niiden olla, elämä opettaaa vielä.

• demoniiih

Harmillista on se, et noi satuttaa vain itseään :o/...

• Savolaiset on kivempiä kuin tikkukirjaimet :))

• tietäjä.

ja sinä ainoa aivovammainen palstalla.

• nuoruus on sairaus johon aika on ainoa lääke ,. hehe ,.

• outzak

luulee, että saavat sinut haukkumalla säikähtämään.

Ja kun he tämän lukevat, he syöksyvät, lähes kilpaillen(!) haukkumaan ja alapeukuttamaan minua!

Kaipa he oikeasti luulevat vaikuttavansa johonkin.... Sääli, tavallaan.

Miä tulin haastelemaan mut siä taidat olla jo unilla....:)

• demoniiih

Täällä touhuan..Tai en mä enää..Laittelin huomista valmiiksi..Mun keskimmäinen täyttää vuosia ja sitä juhlistetaan kunnolla...;o)...

Juuh..hakkaavat vaan turhaan päätään seinään...;o)...

• outzak
        demoniiih kirjoitti:

Täällä touhuan..Tai en mä enää..Laittelin huomista valmiiksi..Mun keskimmäinen täyttää vuosia ja sitä juhlistetaan kunnolla...;o)...

Juuh..hakkaavat vaan turhaan päätään seinään...;o)...

tuo ns. kiusaaminen tuo tyydytystä siihen teiniangstiin... Täällä kylällä oli pari poikaa, ketkä näyttivät aina keskisormea kaikille ohi meneville autoille ja traktoreille. Johonkin se turhautuneisuus pitää aina purkaa!!!

On se ehkä kuitenkin parempi, että ne purkavat angstinsa tähän......
        Vaihtoehdot ovat pahempia.

• outzak
        outzak kirjoitti:

tuo ns. kiusaaminen tuo tyydytystä siihen teiniangstiin... Täällä kylällä oli pari poikaa, ketkä näyttivät aina keskisormea kaikille ohi meneville autoille ja traktoreille. Johonkin se turhautuneisuus pitää aina purkaa!!!

On se ehkä kuitenkin parempi, että ne purkavat angstinsa tähän......
        Vaihtoehdot ovat pahempia.

purin angstini juomiseen ja nykyään olen työtön ja juoppo.

Joten jos tuo nettivittuilu riittää ja nuoriso muuten osaa käyttäytyä hyvin, niin mikäs tässä on ollessa!:)

• skidivahti
        outzak kirjoitti:

purin angstini juomiseen ja nykyään olen työtön ja juoppo.

Joten jos tuo nettivittuilu riittää ja nuoriso muuten osaa käyttäytyä hyvin, niin mikäs tässä on ollessa!:)

juuri tuolta nuorison keskuudesta, siis paikasta jossa meidän kaupungin koulujen lopettajaiset pidetään. aika siistiä sinänsä, vaikka poikkeuksiakin näkyi ja meno oli vielä korkeimillaan. hyvä sinänsä, että ovat "lähes" kaikki nuoriso samassa puistossa ottamassa, toki joki siinä vieressä on vaarallinen, joka aiheuttaa omat huolensa. nuoriso on hyväksynyt meidät muutamat aikuiset joukkoonsa, joten valvovien silmien allahan he ovat, jonka toiminnan he itse kouluissa halusivat äänestämällä.

• 11111111111111111111

up

• demofani

huuhaasta kotkolle ja kumppaneille ;)

• tappelukukkonen

säpinää huulle ;)

• SATIAINEN70
        tappelukukkonen kirjoitti:

säpinää huulle ;)

Veera ei vaan tajua, et saa pian korvatillikoita Demoquulta ;) Ihana nimimerkki iha ite keksin..

• demoniiih
        SATIAINEN70 kirjoitti:

Veera ei vaan tajua, et saa pian korvatillikoita Demoquulta ;) Ihana nimimerkki iha ite keksin..

mä vaan olen kommunikoimatta hänen kanssaan..Niin se hoituu parhaiten :o)...

• demoniiih

enpä nyt tiijä...;o)...

Mut mistä ihmeestä noita herjoja oikein tulee...:o/...

• mut hetelmätarha tykkää lannoitteesta ,. yks kakkaa kaks kakkaa ,. enempiä puskia ei tarvitakkaa ,.
      vulkaanisperäisille saarillekin kasvaa rehevä kasvusto ajan mittaan. Ehkä tämänkin paikan tulenkatkuinen vaihe tuottaa jotain hienoa ,. kasvualusta yleville aatoksille tai ainakin uudelle huuhaalle ,.

• demoniiih

kasvusto..uutena tulokkaina nuo köynnöskasvit liaaneineen..Ihan hirveen kovia rönsyilemään ja kietonaan kärhäisiä oksistojaan kaikkialle..Odotan innolla köynnösten kukkaan puhkeamista :o)...

• HugaZaga
        demoniiih kirjoitti:

kasvusto..uutena tulokkaina nuo köynnöskasvit liaaneineen..Ihan hirveen kovia rönsyilemään ja kietonaan kärhäisiä oksistojaan kaikkialle..Odotan innolla köynnösten kukkaan puhkeamista :o)...

niin kyllä se elämä aina voittaa ,. onhan tuo ukko ylijumalakin hukuttanut ihmiskunnan pariinkin kertaan ja täällä sitä vain vielä porskutetaan!

• demoniiih
        HugaZaga kirjoitti:

niin kyllä se elämä aina voittaa ,. onhan tuo ukko ylijumalakin hukuttanut ihmiskunnan pariinkin kertaan ja täällä sitä vain vielä porskutetaan!

Vaikka onhan maailmankaikkeuden ajassa tämä ihmisen vajeltama aika vain muutaman minnuutin..:o/..Tai jotain..:o/..

• näin se on
        demoniiih kirjoitti:

Vaikka onhan maailmankaikkeuden ajassa tämä ihmisen vajeltama aika vain muutaman minnuutin..:o/..Tai jotain..:o/..

senkin ajan haluan vaikuttaa edes hetken, että tämä huuhaan paskanjauhanta loppuis ja tiedät sen itsekin, että rakkaudessa ja sodassa on kaikki keinot sallittuja.;)

• demoniiih
        näin se on kirjoitti:

senkin ajan haluan vaikuttaa edes hetken, että tämä huuhaan paskanjauhanta loppuis ja tiedät sen itsekin, että rakkaudessa ja sodassa on kaikki keinot sallittuja.;)

..kuitenkin kannatan pehmeitä aseita..Rakkaus on ihana asia..sota niin paha..:o/...

• mä sodi
        demoniiih kirjoitti:

..kuitenkin kannatan pehmeitä aseita..Rakkaus on ihana asia..sota niin paha..:o/...

mun aseet ja keinot ovat ihan pehmeät, ne vaan ärsyttää ehkäs....mutta ehkä herättääkin tajuamaan jotain, toivon niin.:)

• demoniiih
        mä sodi kirjoitti:

mun aseet ja keinot ovat ihan pehmeät, ne vaan ärsyttää ehkäs....mutta ehkä herättääkin tajuamaan jotain, toivon niin.:)

Mut, jos totta puhutaan, niin tämä ns sotatila huuhaalla tuntuu ihan hölömölle , nololle ja naurettavalle..Mehän sentään ollaan aikuisia ;o)...

• upupup

up

• demoniiih

Ei näitä vanhoja saa nostaa enää ylös.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä

ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis
      Maailman menoa
      104
      5210
    2. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      175
      4882
    3. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      212
      4097
    4. 216
      3305
    5. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      116
      3122
    6. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      103
      2974
    7. Lasse Lehtonen palasi ambulanssilennolla Suomeen

Nyt on syytä lopettaa irvailu.
      Maailman menoa
      126
      1838
    8. Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa

Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja
      Maailman menoa
      150
      1696
    9. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      17
      1669
    10. 61
      1369
    Aihe