kymppitonni

ylimääräistä

ostan varmaan ompelukoneen ja menen rasvaimuun, kerro mitä sinä tekisit:)

9

436

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miljoona senttiä

      Ostaisin metsäosakkeita ja katselisin pääoman kasvua. Miljonääriksi ei tulla käyttämällä rahaa vaan sijoittamalla sitä.

    • pikkurahaa

      140 tuhatta enkä juuri tällä hetkellä tarvitse mitään, kiitos vain.
      Eli annan olla ja katselen kuinka sijoitukset tuottaa lisää fyffee.

      Auton vois kohta vaihtaa, katselen ehkä jotain max 5000 euron ropposta.

      • Rahan avun tarve

        rahasi lainaamiseen?

        Eli saisit hyvät korot kuukausittain esim.lainasumma olisi 10 000€ ja takaisinmaksu 500/kk 300
        korkoineen kuukausittain. Oisko se hyvä sijoitus kohde?


      • 2

        kaikki on venäjä-rahastoissa, on se 10 000 € ja on se 140 000 € ja vähän muutakin vielä,
        niistä on poikinut kaksinkertaiset summat vuoden aikana, pian otan kaikki pois.


    • näin lähtee läski

      Maksaisin velat pois ja hankkisin jyrsimen jolla ajelisin alle puolen hehtaarin pellon hyvään viljelykuntoon. Nyt tosin alkaa olla jo aika myöhäistä ruveta kasvattamaan, mutta ensi keväänä vereksin voimin potut ja lantun siemenet maahan. Vaikka lanttu ei saksalaisten mielestä olekaan ihmisravinnoksi kelpaavaa, vaan sikojen ruokaa. Mitään maataloustukia en saa, on liian pieni pinta-ala.

      Maan kääntäminen lapiolla on kova urakka jo parinkymmenen neliönkin alalla meikäläisen vartalolle. Sitäpaitsi pitkävartisesta lapiosta katkesi varsi kun väänsin sillä kiviä maasta ylös. Tulipa sitten oivallettua että miksi lapioihin ei normaalisti tehdä niin pitkää vartta ; pitkä varsi ei kestä vääntämistä.

    • siinäpä tärkeimmät

      Valaisin uuden betonilattian entiseen navettaan ja tekisin siitä siistin varaston. Kunnostaisin isän entistä vinttikamaria loppurahalla.

    • ..

      Määräaikaistilille.

    • papu ja purkki amigo

      Ostaisin säilykepurkkeja, tonnikalaa meksikolaisittain kasvisöljyssä koko rahalla ja pakenisin vuorille. Haarukka mukaan koska olen herrasmies enkä syö paljain sormin. Muuta ei ihminen voi kohtuudella vaatia.

    • kotkotko

      Keskustelisin poikaystäväni kanssa mitä me tarvitaan ja mihi se nyt kannattais käyttää...
      omaa kämppää meil ei vielä ole, mutta ei vakinaista asuinkuntaakaa.. (siis tulemme lähivuosina muuttamaan muualle) niin en ostais kämppääkää.. ja toiha riittäis vaa murto-osaan siitä..

      Elikkä. luulisin et me käytäs etelässä, ku oon just valmistunut ja haluan RENTOUTUA. Menisin valmennuskurssille koska aion hakea yliopistoon keväällä. sit varmaan maksan tonnin opintovelan pois.
      sit varmaa loput säästöön.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe