Oletko tavannut enkeliä?
En tarkoita mitään yliluonnollista olentoa vaan ihmistä josta voidaan sanoa että on enkeli?
Semmoista ihmistä joka on puheissaan, käytökseltään ja ajatuksiltaan vastaa enkeli käsitystä.
Enkeli----------->
5
566
Vastaukset
- demoneita
vaa
- krikatti-tikka
on tosi alentavaa kutsua Taivaan asukeja nimellä "yliluonnollinen olento"!! mitään yliluonnollista ei edellenkään ole! kaikki sellainen on luonnollista, mutta kun ihminen ei osaakan selittää sitä, niin se kutsuu tapahtumaa virheellisesti yliluonnolliseksi! MIETTIKÄÄ MITÄ PUHUTTE!! >=(
- Pyyntö.
Olen pahoillani käyttämästäni sanasta joka Sinua loukkasi.
Ei tullut mieleenkään, että joku voisi katsoa nokkavarttaan pitkin käyttämästäni sanasta tässä yhtydessä.
Mitään pahaa en sillä sanalla tarkoittanut.
Anteeksi.
Otan opiksi tästä tekemästäni virheestä ja harkitsen mitä ja miten asioita jatkossa julki tuon.
Terveisin: Aloittaja. - Ruutsunen
Pyyntö. kirjoitti:
Olen pahoillani käyttämästäni sanasta joka Sinua loukkasi.
Ei tullut mieleenkään, että joku voisi katsoa nokkavarttaan pitkin käyttämästäni sanasta tässä yhtydessä.
Mitään pahaa en sillä sanalla tarkoittanut.
Anteeksi.
Otan opiksi tästä tekemästäni virheestä ja harkitsen mitä ja miten asioita jatkossa julki tuon.
Terveisin: Aloittaja.Juu totuus on niinpäin jotta yliluonnollisuutta on se jotta ei kulje todellisen tiedon kera, eli uskoo sitä yleistä harhaa totuudeksi, no ei siitä olisi kyllä tarvinnut oikaista jokainen löytää etsimänsä jos vain jaksaa etsiä. Turvallisuutta ja onnea matkaasi. Etsivälle avataan ovia!
- en kerro
Minulle on sanottu että olen enkeli ihminen mitä se on? msiki0852gmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1235560
- 715208
- 994295
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753670Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603308- 432891
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582059- 451927
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381733