Mitä tuumisitte, Lemmen viemään ja muidenkin telenovelien ystävät tai ketkä vaan, semmoisesta saksalaisesta aika uudesta telenovelasta kuin Anna und die Liebe?
Minua kiinnostaisi hirveästi saada joku uusi saksalainen telenovela, ja erityisesti tämä, Suomen televisioon, kun itseänikin on nämä saksankieliset ohjelmat ruvenneet kiinnostamaan ja aina olen ollut innostunut telenovelista. Lemmen viemää'n tuskin enää pääsisi mukaan enkä tiedä onko se ihan paras mahdollinen telenovela ollenkaan.
Minusta tämä sopisi hyvin esim. TV Viiden ohjelmistoon kun ensinnäkin toivoisin että kanava olisi katsottava ja toiseksi kun sehän on samaa yhtiötä kuin saksalainen Sat 1 joka lähettää tätä ohjelmaa. Toki muillekin kanaville voi ehdottaa ja sitä toivonkin.
Tää olis oikeesti hyvä juttu!
Tämmöinen Suomeen!
Rakastunut Annaan
2
474
Vastaukset
- kakssaks
Nyt ku Marienhof palaa ruutuun syksyllä ni kyllä kaks saksankielistä sarjaa peräkkäin riittää ainakin mulle. Molemmat kun tulee viis kertaa viikossa.
- Rakastunut Annaan
Lemmen viemään voi olla vaan vaikea päästä enää mukaan ja se Marienhof sattuu olemaan vaan tylsää saippuaooppera laatua...
Sitä paitsi eikö se olisi hyvä jos saataisiin vähän kilpailua joltain muulta kanavalta?
Ja tämä sarja ainakin vaikuttaa myös hyvältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976