Koontitaulukko

Justiins

Koontitaulukkoa

Saako exceliin tehtyä sellaisen taulukon joka ottaisi huomioon halutut solut ja tekisi niistä taulukon. Minulla on monta erivälilehteä, jotka ovat sheet2:sen jälkeen kaikki identtisiä pohjaltaan ja ne ovat kaikki nimetty omalla työ nimellään.

Asiakirjan pohja on seuraavanlainen. Sheet1 on peruspohja jonka kopion eri projekteja varten, uskomaton macro nappulani heittää uudet välilehdet (kopioi sheet1:sen) aina viimeiseksi välilehdeksi. Sheet2:seen haluaisin muutaman taulukon jotka keräisivät esim. päivämäärät tietyistä soluista. Kaikki välilehdet sheet2 jälkeen ovat identtisiä rakenteeltaan.

Eli haluaisin taulukon jonka voisin määrittää ottamaan vaikka kolmen solun tiedot per välilehti (eli kaikista välilehdistä sheet2:sen jälkeen). Soluja voisi olla esim. välilehden otsikko, joku asia ja deadline päivämäärä asiaan. Näin koontitaulukko keräisi melko yksinkertaisesti(?) halutut asiat ja jos joku viitsii neuvoa miten tuo yksinkertainen kolmen solun koonti taulukoksi tehdään niin saatan jopa onnistua tekemään muutaman rakenteeltaan identtisen taulukon eri asioista.

Eli taulukko olisi loppujen lopuksi jotain tälläistä:

|Myllypuro|Asennus|24.7.2010|
|Raisio |Asennus|28.7.2010|

Ongelmana on yleensäkin taulukon tekeminen monesta eri välilehdestä sekä niiden soluista kun
koodaus taitonikin jäävät melkeinpä macron nauhoitus asteelle.

Iso kiitos kaikille keskusteluun osallistuville!

2

409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Justiins

        Koitin laittaa tuon sivun koodin taulukkoon ja tuloksena oli virhe sekä yhden välilehden poisto. Suurella todennäköisyydellä on kyllä käyttäjässä vika mutta itse en saanut toimimaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      164
      2177
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      136
      1855
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      102
      1617
    4. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      72
      1300
    5. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      21
      1297
    6. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      71
      1254
    7. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      234
      1071
    8. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      72
      853
    9. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      45
      770
    10. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      199
      764
    Aihe