Kertokaas jotain hyviä juomayhistelmiä :) Kesäpäivinä jotain raikasta tekee mieli :)
Makeita, mutta raikkaita drinkkejä?
2
5258
Vastaukset
- ...
Sulla ei ole ikää.
- LS
Rock n' Roll Bitch on yksi helppo ja hyvä. Murskaa grogilasin pohjalle pari limelohkoa, lisää jäitä, 2cl Sour applea, 2cl vodkaa, 1/2 karpalomehua ja 1/2 Russchiania ja sekoita. Voit käyttää myös Spriteä (= Irmana ainakin meilläpäin tunnetaan) tmv. pidentäjänä.
Mojito on myös toinen raikas hörppy. tekotavat ja koot vaihtelee. itse murskaan grogilasin pohjalle 3-4 limelohkoa sekä runsaasti minttua. lisää 1-2 tl ruokosokeria ja 4cl vaaleaa rommia. täytä lasi puolilleen jäämurskalla, sheikkaa babyshakerilla huolella, lisää muutama dash soodaa ja sekoita niin, että limeä ja minttua on koko lasin täydeltä. täytä lasi vielä jäämurskalla. koristele limelohkolla, mintun varrella, sekoitustikulla ja pillillä. (Monet tyytyvät rakentamaan ko. drinkin esim. hurrikaaniin, 42een tmv.)
Vähän makeampi mutta kesäisen raikas on myös Strawberry margarita. Yleensä baarissa tilattaessa saat frozen-version (voi tehdä toki myös toisenlaisen frozen-version cocktaillasiin, mutta itse suosin tätä), eli laita blenderiin pari kauhallista jäitä, 2cl cointreauta/triple secia, 2cl tequilaa, reilusti mansikkapyreeta ja dash sirtuunamehua. (toki "aidompaa" versiota suosiessasi käytä tuoreita mansikoita). sekoita tasaiseksi ja nauti hurrikaanilasista tmv. koristele tuoreella mansikalla, lime-tai sitruunaviipaleella ja pillillä.
enjoy ja hyvää kesää! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818