Muistaako kukaan tota sarjaa, joka tuli summerissa vuonna nakki ja herne :D Katsoin sitä silloin, olin aika nuori kyllä.. Mutta haluaisin niin nähdä sen uudestaan, netistä yrittänyt katsoa mutta tuloksetta. Tietäskö kukaan että mistä sitä voisi katsoa tai mistä voisi saada ne jaksot. ;/
Kadoksissa - summeri sarja
11
5094
Vastaukset
- gdfgdgddg
Onko toi dvd:llä ja suomeksi tekstitettynä myös...??
- hobo4
Valitettavasti kyseistä sarjaa ei löydy dvd:ltä. Eikä näköjään netistä pysty sitä katsoa. Sarjan englanninkielinen nimi on Jeopardy, jos joskus satut sen löytämään.
- Jeopardy.....
Joo, youtubessa näky olevan toi "Jeopardy"
http://www.youtube.com/watch?v=w46DpWLQmrw- Anonyymi
Kaikki 13 jaksoa löytyy.
- itsekin koukussa
Tulipas tuosta ensimmäisestä pätkästä muistoja mieleen. :D Vois perehtyä joskus noihin muihinkin osiin, tosin pelkään että näin vanhempana koko sarja tuntuukin jo huonolta ja lapselliselta. Ei ne nykyisetkään Summerin ohjelmat mitään mestariteoksia nimittäin ole.
- Anonyymi
Ei tuolloin 2010 siitä ollut kovinkaan kauan, kun tuo sarja esitettiin Summerissa. Eikös se esitetty vuonna 2004 Summerissa? :)
- Anonyymi
Muistoja :)
- Anonyymi
Kadoksissa (Jeopardy) televisiosarja:
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Kadoksissa_(televisiosarja)- Anonyymi
"Sarjassa kerrotaan, miten kahdeksan yliluonnollisista ilmiöistä kiinnostunutta brittinuorta lähtee opettajansa kanssa Australiaan tutkimaan seutua, jolla eräs pariskunta väittää kohdanneensa ufoja. Kukin nuorista saa mukaansa videokameran, jolla he kuvaavat näkemäänsä ja kokemaansa. Sarjan kolmannella tuotantokaudella (14 osaa) ryhmä on ihailemassa auringonpimennystä, kun taivaalta säkenöivien kirkkaiden valojen lomasta ilmestyy näkyviin kaksi tuttua hahmoa: ufojen kaappaamat Sarah ja David palaavat maan pinnalle. Mutta kun muut yrittävät päästä heidän luokseen, näkymätön kenttä ilmestyy estämään jälleennäkemisen. Loppua kohti jännitys tiivistyy ja katsojia odottaa todellinen yllätys"
- Anonyymi
- Anonyymi
KOSKA TÄÄ TULI... ITE MUISTAN MM KLAANIN JA SIT SELLASEN SARJAN KUN PETE JA PETE
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1477029
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505926- 1255096
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.464659Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554028- 673208
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553140Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252872- 452420
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢162323