Naisia "promoottorina" huijannut Rikhard Mikkola -niminen POLIISIMIES (mahd. ex) on saavuttanut jättiSUOSION suomalaisten naisten keskuudessa. Miehellä lienee vientiä, sillä tästä kertoo ne runsaat PETTYMYKSEN PURKAUKSISSA tehdyt ilmoitukset ko. "promoottorista". Promoottoria ei ole kuitenkaan nämä KÄNNISET MUIJAT kiinnostanut, vaan heidän meikit ja SUKKAHOUSUT.
Herra MIKKOLA
10
1102
Vastaukset
- hehehehh
suomalainen nainen?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201006090161408_uu.shtml- saumasukan suoraan j
10 sidukkaa (tai lonkkua) saa aikaan KOVAN KIIMAN varsinkin kun muija käyttää E-pillereitä.... Tää joko virasssa tai evp POLIISI on varmaan närkästynyt siitä, miten juntteja Suomalaiset "tyyli-Lyykit" on.... Aivan vääränlaista KYNSILAKKAA (väärä sävy) ja niin EPÄseksikkäitä SUKKAHOUSUJA. Tämä TRANSUpoliisi tuskin tyytyy muuhun kuin MARILYN-tyylisiin SAUMAsukkauhousuihin.... Muut ei ole eduksi "kytät" säärille...
- komisario Palm från
missä tämä mahd. EX-poliis on "työskennellyt" ? Siis missä poliispiirissä? Onko ollut ihan päällystöä vai LATTIAPOLIISI =
- häppee läppees
ja huijaa NAISIA
- ehehee
Tää tyyppi soitti mulle muutama vuos sitte ku olin etsiskelemäs asuntoa ja tarjosi noita promootio-juttujaan tai mitälie. Nauroin sille, haukuin sen lyttyyn ja löin luurin korvaan.
Kyllä jotkut naiset on tyhmiä. a) Uskotaan kaikki mitä tuntematon mies puhelimessa sanoo ja b) lähdetään mukaan sen juttuihin. Eipä siinä muuta voi kuin itseään syyttää jos kova pettymys on tullut vastaan. Pistää jo huvittamaan noi naiset... - jeejejejejeeeeeeeeee
En yhtään ihmettele, et jotkut meni tohon juttuun mukaan.. Mullekkin toi soitti ja oli tosi vakuuttava, se kämppäkin oli tosi hieno ja iso ullakkohuoneista, ja olihan ne "ilmaset matkat" ym aika houkuttelevia. No menin tosiaanki kattomaan sen kämpän ja näin, mut sit se alko olemaan aika epäilyttävä, ni sanoin sitten vaan että kiitti ei kiitos.. Ja se jaksoi sitten pommittaa vielä pari seuraavaa päivää mua kunnes tajusi lopettaa. Mut no toiset on vähän viisaampia ja toisille menee kaikki ihan täydestä, kuten mulle :D hehe
- V
tsekkasin ja totesin, että ei helvetti...
- hjadfihsiu
Joo meni läpi mullekkin...siis siihen pisteeseen kun piti ostaa sille ne sukkahousut...se tuntui liian oudolta jotenki.:) Mut v'''u mikä perverssi tää tyyppi on...hyi faan! meinasin oksentaa kun luin iltalehdestä!
- kokenut jo
onks se ollu joku entinen poliisi. ei jumalauta.
mä tein siitä jo ilmotuksen poliisille. mitä enemmän nimiä tulee sitä pahemmas liemes se ukko on. eipä käytä senjälkee naisia hyväksi.- myös kokenut
mä tein myös tänään ilmoiksen kyseisestä tyypistä poliisille. Oksettavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433364Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3582431Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan162365Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!801688- 861375
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541060SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs69956- 72891
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.25732Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4674