Syylärin paikkaus

Vanittaja

Tunnetusti Vanin syylärit on kalliita ja ei haluaisi heti mennä investoimaan uutta. Syyläri tihkuttaa pakkasnesteitä pihalle.

Uskaltaako Vani 6.2D syyläriin laittaa paikkausainetta? Meneekö ylimääräisiä tiloja tukkoon ja auttaako ne mönjät käytännössä?

12

11778

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jykä

Arvoisa Vanittaja!
      Kokeile Bars Nuralia ja Leaksia. Nural on puhdistusaine ennen Leaks käsittelyä. Auttaa myös tiivistevuotoihin. Olen käyttänyt kyseistä menetelmää Chevyn 305 bensakoneessa ja Pontiac Transportissa jo vuosia. Kerran vuodessa uusi Leaks satsi ohjeiden mukaan sisään ja pienet vuodot pysyvät poissa. Ainakin pääkaupunki seudulla kyseisiä aineita myy Varakiri Oy/ Hessumobiili. Hyviä ajoja vaan t: Jykä

• baby

mulla kaveri paikkas vanin syylärin juottamalla.kesti pari vuotta.sit vein ammattikorjaajalle.piti vielä viime syksynä, kun auton vaihdoin.

• Vanittaja

Kuinka on tuollaisen operaation hinta? Samalla rahallahan saa jo melkein uutta osaa...

• Tee itse
        Vanittaja kirjoitti:

Kuinka on tuollaisen operaation hinta? Samalla rahallahan saa jo melkein uutta osaa...

Kolvi löytyy melkein joka taloudesta ja tina ei paljon maksa, joten ei sille reiän paikkaukselle tule hintaa kuin muutama euro. Lähinnä vain se vaiva.

Toki jos ei kokemusta tinauksesta ei välttämättä saa korjattua. Yrittänyttä ei kuitenkaan lannisteta.

Kuinka iso tuo syyläri on, jotkut kun sovittelee tilalle paremmaksi havittuja syyläreitä, yleensä aika helpostikkin onnistuu useimpiin autoihin...

• Vanittaja
        Tee itse kirjoitti:

Kolvi löytyy melkein joka taloudesta ja tina ei paljon maksa, joten ei sille reiän paikkaukselle tule hintaa kuin muutama euro. Lähinnä vain se vaiva.

Toki jos ei kokemusta tinauksesta ei välttämättä saa korjattua. Yrittänyttä ei kuitenkaan lannisteta.

Kuinka iso tuo syyläri on, jotkut kun sovittelee tilalle paremmaksi havittuja syyläreitä, yleensä aika helpostikkin onnistuu useimpiin autoihin...

Ajattelin lähinnä hintaa tuolle ammattimiehen työlle...

Vaihtosyyläri on vaikeata koska Vanissa on lauhdutin sisäänrakennettu. Pitäisi käydä putket näihin.

• Sportside

Korjautin omani jokin aika sitten.

Vikakohdan haku, vanhojen tinojen poisto, puhallus
      puhtaaksi, uusi tinaus, maalaus , testaus että korjaus toimii.

Maksoin koko hoidosta 7 e. Kysy ammattimiehen hinta ennenkuin korjaat itse.

• RiQ

Tarvitsis korjata reikä astron syylarista.
        Mistä löysit noin edullisen ammattilaisen?

• Kokeilija

Itse käytin onnituneesti paikkausnestettä, toimi moitteetta yli 3 vuotta. Varmista ettei syylärissä ole liikaa painetta, siis että korkin paineensäätö pelaa.

• Patul

Auton syylärin saa parhaiten paikattua kananmunalla. Rikot sinne veen sekaan 3-5 kananmunaa niin rupeaa tihkuminen loppuun. Se katsos se keltuainen tukkii sen vuodon ;) SE AUTTAA

• Vantaan_simo

Tää tais olla oikein siinä myytinmurtajat -ohjelmassa suuri hämmästyksen aihe, jotta kanamuna oli aineista paras.

• jaahans.

onko todellakin näin?

• Artsi vaan

viimeks korjasin pojan mopon syylärin kananmunalla, hyvin on pelannut. Ja tämä lysti ei paljoa maksa ja on helppo toimiva!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      80
      4496
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4381
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3739
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3423
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2957
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2694
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      15
      2663
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2013
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1728
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      95
      1253
    Aihe