Heippa,
Mulla kukkii sisällä isoissa ruukuissa munakoiso ja paprika, kuitenkin melkein heti kukkien pölyttämisen jälkeen ne tippuvat. Miksi!?!?!?!
munakoiso ja paprika
2
468
Vastaukset 2
- aloittelija itsekin
Munakoisosta en osaa sanoa, mutta paprikan osalta voisit kokeilla googlata chiliaiheisia sivustoja ja keskustelupalstoja. Paprikoitahan chilitkin ovat, eli uskon että pitkälti samat ohjeet ja vinkit pätevät myös makeisiin paprikoihin. Chiliharrastajat näyttävät olevan melkoisia hifistelijöitä, eli heiltä varmasti löytyy vastaus joka ongelmaan! :)
- Chilifoorumilainen
hifisteliöitä jotkut ovat. Ehkäpä kukat putoavat koska eivät ole pölyttyneet (kettuilua), mutta missä mullassa ne ovat? liian typpipitoinen kasvualusta tai lannoitus pudottaa chilien kukat, paitsi joskus voi selvitäkin, mutta yleensä. Eli enemmän kaliumia kuin typpeä, Puutarhan kesä on suosittu lannoite chili päillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l275931Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni48727- 67681
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et35584- 52564
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona31494- 48477
- 44460
- 30459
- 38450