Elikkä rekisteriotteessani autooni sallitaan 14 ja 15 tuumaiset vanteet. Kuinka paljon isommat vanteet saa laittaa alle mitä otteessa on merkitty? 1 vai 2 tuumaa suuremmat? Ja mikäli tulee tarve muutoskatsastukselle, voiko vanteet muutoskatsastaa määräaikais katsastuksen yhteydessä samaan hintaan vai pitääkö ne käydä erikseen muutoskatsastamassa ja maksaa tuon vajaat 50e?
Sallittu vannekoko ja muutoskatsastus
17 vanteet hakusessa
3
1739
Vastaukset
- hjfjh
1 tuuman saa vannekokoa muuttaa vakiovaneisiin nähden, eli niihin jotka ovat otteella metkitty vaihtoehtoisiksi renkaiksi.
muutos maksaa erikseen. - Katsuri
voit laittaa vaikka 22" kunhan renkaan leveys ei muutu yli 4" ja korkeus 2". Tietysti kaikki muutkin ehdot täytyy täyttyä mm. kantavuus, raideleveys, vapaa tila jne...
- Katsuri
muutoskatsastuksessa voi em. laittaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741254- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60856
- 47809
- 45742
- 40731
- 39688