Onko liikkuva laajakaista siis sellainen jota voi käyttää kannettavassa JA kännykässä? Eli minulla on kotona kannettava, jos laitan siihen liikkuvan laajakaistan mokkulan ja sitten minulla on kännykkä, niin voinko esim. surffailla kännykällä netissä jos olen esim. kaupungilla ihan eri paikassa missä on mokkula ja kannettava? Vai pitääkö minun ottaa kannettavaan oma liittymä ja kännykkään oma?
Liikkuva laajakaista
3
536
Vastaukset
- molemmilla
Saunalahden mobiililaajakaista
Varaudu ensinnäkin siihen että toimivuus on ihan mitä sattuu, minulla 0,05 - 5,5 Mbit/s ... Todella "liikkuva" on ilta-aikana yhteysnopeuden kuvaaja MobilePartnerissa tai TaskManagerissa seurattuna: se hyppii nollan ja jonkin satunnaisen lukeman välillä
Oisko kätevää jatkuvasti kaivella sim-korttia mokkulasta kännyyn ja takaisin? Huhun mukaan Nokian kännyt ovat parempia "mokkuloita" kuin suositut Huaweit eli tietokonetta tarvitessasi kytket kännystä kaapelin. Nokia varmaan on vuosien varrella oppinut käytetyn hajaspektritekniikan, Huawei ehkä ei vielä?
Minulla on joka hommaan eri liittymä, mutta tietääkseni nettitikku-sim on tavallinen kortti johon sopimuksessa kuuluu vain datasiirtoa. Pari tekstaria olen MobilePartnerista lähettänyt ja niistä tuli pieni lisämaksu- Polo09
Tein pari viikkoa sitten DNA:n kanssa kahden vuoden sopimuksen liikkuvasta mobiililaajakaistasta (kännykkäliittymään) hintaan 2.90 €/kk (tarjous. normaalisti 8.90 kk). Hyvin on pelittänyt, vaikkei nopeutta ole kuin tuo 384.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371822
- 50818
- 69786
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7661Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33639Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15569Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141481- 52475