HobbyHall...TAAS!

Av_Helsinki

Sain Hopparista aiheettomalla muistutusmaksulla varustetun laskun 2.6.2010. Lasku oli tuolloin jo maksettu. Laskussa oli eräpäivä 1.6.2010.

Ilmoitin ohjeitten mukaan hobbyhallin asiakaspalveluun meilitse että lähettäisivät laskun missä eräpäivä on vasta sen jälkeen kun lasku on tullut minulle kotiin. Tästä seurasi floppi... Hobbyhall otti yhteyttä minuun tänään ja eilen laskuun oli lisätty taas korotusmaksu 5€ :-)

HobbyHall on aiemmin neuvonut asiakkaitaan maksamaan laskut ajallaan (normi käytäntö) mutta jos lasku maksetaan eräpäivän jälkeen niin laskun maksanut voi varautua siihen että tulee mustutus ja lisäksi maksettavaksi TAAS uusi "maksumuistutus-vitonen!" Eli ei kannata maksaa laskua jonka eräpäivä on jo mennyt, sillä siihen tulee lisämaksu(josta seuraa taas uusi lasku).

Lisäksi nämä hopparialiset käyttää muistutuksien suhteen itellan palvelua jossa itella tulostaa laskut ja tuo asiakkaalle. Näiden itella- laskujen eräpäivät ovat lähes aina heti kun ne ovat tulleet, ja jopa niin että eräpäivä on jo mennyt, niin kuin tapauksessani.


No, mikäs neuvoksi kun saa laskun jossa eräpäivä on jo valmiiksi mennyt?!?!? Neuvoa noudattamalla haen heti oikaisua (uutta laskua oikealla eräpäivällä). Ja luulisi että täksi ajaksi nämä "hopparilaiset" rauhoittuisivat sen rahastamisen suhteen... Mitä vielä... jos teet niin kuin neuvotaan, niin maksat 5€, ja jos et niin maksat 5€:-)
Mielipiteitä??? Onko kohtuullista että jos asiakas ottaa yhteyttä liikkeeseen laskun virheellisyyden vuoksi, niin nämä jatkavat silti mielivaltaista lisämaksun kiskontaa??? Luulisi että he lähettäisi uuden laskun jossa inhimillinen eräpäivä!


Ei enää KOSKAAN mitään Hobbyhallista. Sillä sen lisäksi että tuotteet ovat noin 20% kalliimpaa kuin muualla (GIGANTTI) ja sitten vielä tämä rahastusrobotti- käytäntö…

16

1282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lköklk

      Itse olen vuosia tilannut yhtä jos toista, eikä koskaan ole ollut mitään ongelmaa laskutuksessa, eikä muussakaan palvelussa.

      • entinen asiakas

        laskutus ei toimi tai toimii mutta paljon virheitä ja huonoa asiakaspalvelua


    • Mahdollisesti..

      Kannattaisi vain maksaa ne alunperin tulleet laskut ajallaan. :)

      • asiakaspalvelua ei o

        Laskutuksessa ain jotain virheitä ja laskujen eräpäivät ovat väärät , lasku pitäisi maksaa ennen kuin olet edes saanut tutustua tavaraan , ihan sieltä , BOIKOTTIIN vaan tuollainen firma


      • hobbari boikottiin

        EHKÄ KANNATTAISI vain vaihtaa firmaa-BOIKOTTIIN HOBBARI


      • edes vihamiehille
        asiakaspalvelua ei o kirjoitti:

        Laskutuksessa ain jotain virheitä ja laskujen eräpäivät ovat väärät , lasku pitäisi maksaa ennen kuin olet edes saanut tutustua tavaraan , ihan sieltä , BOIKOTTIIN vaan tuollainen firma

        Siellä on todella huono asiakaspalvelu,siitä on runsaasti omakohtaista kokemusta , nykyisin en osta sieltä mitään ja nämä netissä olevat arvostelut ynnä muut kommentit puhuvat karua kieltä toiminnan todella surkeasta tilasta.
        Kuten se että joku osti pyörän , kumi oli puhki ja hobby hall lähetti uuden sisäkumin asiakkaalle.
        Eihän sen vaihtaminen /korjaaminen kuulu maksavalle asiakkaalle , tämäkin esim.osoittaa miten välinpitämätöntä,asiakasta aliarvioivaa ko.yrityksen asiakaspalvelu todellisuudessa on.
        Tiedän lukuisia vastaavia tapauksia joten ei kiitos,ei sieltä mitään .
        EN suosittele


      • BOIKOTTIIN
        asiakaspalvelua ei o kirjoitti:

        Laskutuksessa ain jotain virheitä ja laskujen eräpäivät ovat väärät , lasku pitäisi maksaa ennen kuin olet edes saanut tutustua tavaraan , ihan sieltä , BOIKOTTIIN vaan tuollainen firma

        surkea kauppa , siellä ei kannata käydä


      • en osta sieltä
        edes vihamiehille kirjoitti:

        Siellä on todella huono asiakaspalvelu,siitä on runsaasti omakohtaista kokemusta , nykyisin en osta sieltä mitään ja nämä netissä olevat arvostelut ynnä muut kommentit puhuvat karua kieltä toiminnan todella surkeasta tilasta.
        Kuten se että joku osti pyörän , kumi oli puhki ja hobby hall lähetti uuden sisäkumin asiakkaalle.
        Eihän sen vaihtaminen /korjaaminen kuulu maksavalle asiakkaalle , tämäkin esim.osoittaa miten välinpitämätöntä,asiakasta aliarvioivaa ko.yrityksen asiakaspalvelu todellisuudessa on.
        Tiedän lukuisia vastaavia tapauksia joten ei kiitos,ei sieltä mitään .
        EN suosittele

        aivan olematonta palvelua,siis todella surkeaa


      • näin on tosi
        edes vihamiehille kirjoitti:

        Siellä on todella huono asiakaspalvelu,siitä on runsaasti omakohtaista kokemusta , nykyisin en osta sieltä mitään ja nämä netissä olevat arvostelut ynnä muut kommentit puhuvat karua kieltä toiminnan todella surkeasta tilasta.
        Kuten se että joku osti pyörän , kumi oli puhki ja hobby hall lähetti uuden sisäkumin asiakkaalle.
        Eihän sen vaihtaminen /korjaaminen kuulu maksavalle asiakkaalle , tämäkin esim.osoittaa miten välinpitämätöntä,asiakasta aliarvioivaa ko.yrityksen asiakaspalvelu todellisuudessa on.
        Tiedän lukuisia vastaavia tapauksia joten ei kiitos,ei sieltä mitään .
        EN suosittele

        näin on


    • ei ole pankki

      Mulla on samanlaista kokemusta S-pankista.Maksoin S-pankin laskun ja unohdin viitenumeron.Huomasin sen itse 3 päivää myöhemmin.Otin HETi yhteyttä pankkiin soittamalla(maksullinen)Siellä luvattiin viestiä asiaa eteenpäin..laitoin kuitenkin samana päivänä meilin S-pankkiin kyseisestä asiasta.Luulin asian olleen kunnossa?!Vielä mitä.Mulle vastattiin meiliin 6:n päivän kuluttua ja taas pyydettiin eri asiaa.(kaikki tiedot annoin jo ekalla kerralla soittamalla meilitse)
      No, aattelin helpottavani hommaa ja annoin pyydettävät tiedot jälleen kerran.Luulin kaiken olleen kunnossa TAAS!Vielä mitä, meillin vastattiin taas nyt 5 päivän päästä.Ei kuulemma tiedot riittäneet vieläkään.Yritin soittaa,.. jatkuvasti jonossa(maksullinen 0,20€/min)!

      Sit paloi käämit ja menin paikallisen Prisman pankkikassalle ja selvitin asiani.Siellä ystävällinen asiakaspalvelija sai asiani kuntoon soittamalla S-pankkiin...Hän sai kuitenkin viestin S-pankin päästä että saan 5€:n maksumuistutuksen, koska en ole maksanut laskuani.En tiedä itkeäkkö vaiko nauraakko???Alkaa olla S-PANKIN meno kuin Venäjällä.Maksat siitä että olet yrittänyt hoitaa asiasi kuntoon ja raha maannut heidän tilillään näin kauan.Pyydänkö korkoa ?

    • saivat 5 euroa

      Näitähän sieltä tulee , siksi lopetin asioimisen siellä,saivat 5 euroa väärin perustein mutta menettivät useita asiakkaita samalla.

      • muutaman euron tähen

        Juu , saivat muutaman euron ja menettivät kymmeniä asaiakkaita että varmaan todella fiksua toimintaa heiltä.


      • lisää mammonaa
        muutaman euron tähen kirjoitti:

        Juu , saivat muutaman euron ja menettivät kymmeniä asaiakkaita että varmaan todella fiksua toimintaa heiltä.

        enää 2 vuoteen ollut hobbyn asiakas. Jäi kerran 5 euron maksumuistutus maksu maksamati niin tuli 10 euron seuraava maksumuistutus maksun muistustuslasku. Ei jaksa ostaa edes NetAnttilasta. Nyt vain käteisellä niin saa enemmän ihanaa tavaraa kulutukseen.


      • hyvä-hyvä-hyvä
        lisää mammonaa kirjoitti:

        enää 2 vuoteen ollut hobbyn asiakas. Jäi kerran 5 euron maksumuistutus maksu maksamati niin tuli 10 euron seuraava maksumuistutus maksun muistustuslasku. Ei jaksa ostaa edes NetAnttilasta. Nyt vain käteisellä niin saa enemmän ihanaa tavaraa kulutukseen.

        hyvä hyvä boikottiin vain moinen


      • laitonta toimintaa
        hyvä-hyvä-hyvä kirjoitti:

        hyvä hyvä boikottiin vain moinen

        Se että laskussa on eräpäivä ennen kuin 14 päivän tutustumisaika on mennyt umpeen on täysin laitonta toimintaa.
        Siitä kannattaa valittaa kuluttaja-asiamiehelle.
        ja boikotoida ko.yritystä


    • exkantaasiakas

      aivan samanlaisia kokemuksia minulla, ja vielä melkein satasen verhot piloilla eka pesun jälkeen .pimennysverhot joissa vaalea toinen puoli,se lähti melkein kokonaan,vaikka pesin aivan pesuohjeiden mukaan ei enää hobbyhallia,kiitos

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Useita puukotettu Tampereella

      Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      170
      3349
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2151
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

      Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      49
      2068
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

      Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1971
    5. Meneeköhän sulla

      oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1471
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

      Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1241
    7. Määpä tiijän että rakastat

      Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1203
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

      Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      385
      1075
    9. Jumala puhui minulle

      Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      114
      1003
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

      Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      46
      879
    Aihe