Sain Hopparista aiheettomalla muistutusmaksulla varustetun laskun 2.6.2010. Lasku oli tuolloin jo maksettu. Laskussa oli eräpäivä 1.6.2010.
Ilmoitin ohjeitten mukaan hobbyhallin asiakaspalveluun meilitse että lähettäisivät laskun missä eräpäivä on vasta sen jälkeen kun lasku on tullut minulle kotiin. Tästä seurasi floppi... Hobbyhall otti yhteyttä minuun tänään ja eilen laskuun oli lisätty taas korotusmaksu 5€ :-)
HobbyHall on aiemmin neuvonut asiakkaitaan maksamaan laskut ajallaan (normi käytäntö) mutta jos lasku maksetaan eräpäivän jälkeen niin laskun maksanut voi varautua siihen että tulee mustutus ja lisäksi maksettavaksi TAAS uusi "maksumuistutus-vitonen!" Eli ei kannata maksaa laskua jonka eräpäivä on jo mennyt, sillä siihen tulee lisämaksu(josta seuraa taas uusi lasku).
Lisäksi nämä hopparialiset käyttää muistutuksien suhteen itellan palvelua jossa itella tulostaa laskut ja tuo asiakkaalle. Näiden itella- laskujen eräpäivät ovat lähes aina heti kun ne ovat tulleet, ja jopa niin että eräpäivä on jo mennyt, niin kuin tapauksessani.
No, mikäs neuvoksi kun saa laskun jossa eräpäivä on jo valmiiksi mennyt?!?!? Neuvoa noudattamalla haen heti oikaisua (uutta laskua oikealla eräpäivällä). Ja luulisi että täksi ajaksi nämä "hopparilaiset" rauhoittuisivat sen rahastamisen suhteen... Mitä vielä... jos teet niin kuin neuvotaan, niin maksat 5€, ja jos et niin maksat 5€:-)
Mielipiteitä??? Onko kohtuullista että jos asiakas ottaa yhteyttä liikkeeseen laskun virheellisyyden vuoksi, niin nämä jatkavat silti mielivaltaista lisämaksun kiskontaa??? Luulisi että he lähettäisi uuden laskun jossa inhimillinen eräpäivä!
Ei enää KOSKAAN mitään Hobbyhallista. Sillä sen lisäksi että tuotteet ovat noin 20% kalliimpaa kuin muualla (GIGANTTI) ja sitten vielä tämä rahastusrobotti- käytäntö…
HobbyHall...TAAS!
16
1282
Vastaukset
- lköklk
Itse olen vuosia tilannut yhtä jos toista, eikä koskaan ole ollut mitään ongelmaa laskutuksessa, eikä muussakaan palvelussa.
- entinen asiakas
laskutus ei toimi tai toimii mutta paljon virheitä ja huonoa asiakaspalvelua
- Mahdollisesti..
Kannattaisi vain maksaa ne alunperin tulleet laskut ajallaan. :)
- asiakaspalvelua ei o
Laskutuksessa ain jotain virheitä ja laskujen eräpäivät ovat väärät , lasku pitäisi maksaa ennen kuin olet edes saanut tutustua tavaraan , ihan sieltä , BOIKOTTIIN vaan tuollainen firma
- hobbari boikottiin
EHKÄ KANNATTAISI vain vaihtaa firmaa-BOIKOTTIIN HOBBARI
- edes vihamiehille
asiakaspalvelua ei o kirjoitti:
Laskutuksessa ain jotain virheitä ja laskujen eräpäivät ovat väärät , lasku pitäisi maksaa ennen kuin olet edes saanut tutustua tavaraan , ihan sieltä , BOIKOTTIIN vaan tuollainen firma
Siellä on todella huono asiakaspalvelu,siitä on runsaasti omakohtaista kokemusta , nykyisin en osta sieltä mitään ja nämä netissä olevat arvostelut ynnä muut kommentit puhuvat karua kieltä toiminnan todella surkeasta tilasta.
Kuten se että joku osti pyörän , kumi oli puhki ja hobby hall lähetti uuden sisäkumin asiakkaalle.
Eihän sen vaihtaminen /korjaaminen kuulu maksavalle asiakkaalle , tämäkin esim.osoittaa miten välinpitämätöntä,asiakasta aliarvioivaa ko.yrityksen asiakaspalvelu todellisuudessa on.
Tiedän lukuisia vastaavia tapauksia joten ei kiitos,ei sieltä mitään .
EN suosittele - BOIKOTTIIN
asiakaspalvelua ei o kirjoitti:
Laskutuksessa ain jotain virheitä ja laskujen eräpäivät ovat väärät , lasku pitäisi maksaa ennen kuin olet edes saanut tutustua tavaraan , ihan sieltä , BOIKOTTIIN vaan tuollainen firma
surkea kauppa , siellä ei kannata käydä
- en osta sieltä
edes vihamiehille kirjoitti:
Siellä on todella huono asiakaspalvelu,siitä on runsaasti omakohtaista kokemusta , nykyisin en osta sieltä mitään ja nämä netissä olevat arvostelut ynnä muut kommentit puhuvat karua kieltä toiminnan todella surkeasta tilasta.
Kuten se että joku osti pyörän , kumi oli puhki ja hobby hall lähetti uuden sisäkumin asiakkaalle.
Eihän sen vaihtaminen /korjaaminen kuulu maksavalle asiakkaalle , tämäkin esim.osoittaa miten välinpitämätöntä,asiakasta aliarvioivaa ko.yrityksen asiakaspalvelu todellisuudessa on.
Tiedän lukuisia vastaavia tapauksia joten ei kiitos,ei sieltä mitään .
EN suositteleaivan olematonta palvelua,siis todella surkeaa
- näin on tosi
edes vihamiehille kirjoitti:
Siellä on todella huono asiakaspalvelu,siitä on runsaasti omakohtaista kokemusta , nykyisin en osta sieltä mitään ja nämä netissä olevat arvostelut ynnä muut kommentit puhuvat karua kieltä toiminnan todella surkeasta tilasta.
Kuten se että joku osti pyörän , kumi oli puhki ja hobby hall lähetti uuden sisäkumin asiakkaalle.
Eihän sen vaihtaminen /korjaaminen kuulu maksavalle asiakkaalle , tämäkin esim.osoittaa miten välinpitämätöntä,asiakasta aliarvioivaa ko.yrityksen asiakaspalvelu todellisuudessa on.
Tiedän lukuisia vastaavia tapauksia joten ei kiitos,ei sieltä mitään .
EN suosittelenäin on
- ei ole pankki
Mulla on samanlaista kokemusta S-pankista.Maksoin S-pankin laskun ja unohdin viitenumeron.Huomasin sen itse 3 päivää myöhemmin.Otin HETi yhteyttä pankkiin soittamalla(maksullinen)Siellä luvattiin viestiä asiaa eteenpäin..laitoin kuitenkin samana päivänä meilin S-pankkiin kyseisestä asiasta.Luulin asian olleen kunnossa?!Vielä mitä.Mulle vastattiin meiliin 6:n päivän kuluttua ja taas pyydettiin eri asiaa.(kaikki tiedot annoin jo ekalla kerralla soittamalla meilitse)
No, aattelin helpottavani hommaa ja annoin pyydettävät tiedot jälleen kerran.Luulin kaiken olleen kunnossa TAAS!Vielä mitä, meillin vastattiin taas nyt 5 päivän päästä.Ei kuulemma tiedot riittäneet vieläkään.Yritin soittaa,.. jatkuvasti jonossa(maksullinen 0,20€/min)!
Sit paloi käämit ja menin paikallisen Prisman pankkikassalle ja selvitin asiani.Siellä ystävällinen asiakaspalvelija sai asiani kuntoon soittamalla S-pankkiin...Hän sai kuitenkin viestin S-pankin päästä että saan 5€:n maksumuistutuksen, koska en ole maksanut laskuani.En tiedä itkeäkkö vaiko nauraakko???Alkaa olla S-PANKIN meno kuin Venäjällä.Maksat siitä että olet yrittänyt hoitaa asiasi kuntoon ja raha maannut heidän tilillään näin kauan.Pyydänkö korkoa ? - saivat 5 euroa
Näitähän sieltä tulee , siksi lopetin asioimisen siellä,saivat 5 euroa väärin perustein mutta menettivät useita asiakkaita samalla.
- muutaman euron tähen
Juu , saivat muutaman euron ja menettivät kymmeniä asaiakkaita että varmaan todella fiksua toimintaa heiltä.
- lisää mammonaa
muutaman euron tähen kirjoitti:
Juu , saivat muutaman euron ja menettivät kymmeniä asaiakkaita että varmaan todella fiksua toimintaa heiltä.
enää 2 vuoteen ollut hobbyn asiakas. Jäi kerran 5 euron maksumuistutus maksu maksamati niin tuli 10 euron seuraava maksumuistutus maksun muistustuslasku. Ei jaksa ostaa edes NetAnttilasta. Nyt vain käteisellä niin saa enemmän ihanaa tavaraa kulutukseen.
- hyvä-hyvä-hyvä
lisää mammonaa kirjoitti:
enää 2 vuoteen ollut hobbyn asiakas. Jäi kerran 5 euron maksumuistutus maksu maksamati niin tuli 10 euron seuraava maksumuistutus maksun muistustuslasku. Ei jaksa ostaa edes NetAnttilasta. Nyt vain käteisellä niin saa enemmän ihanaa tavaraa kulutukseen.
hyvä hyvä boikottiin vain moinen
- laitonta toimintaa
hyvä-hyvä-hyvä kirjoitti:
hyvä hyvä boikottiin vain moinen
Se että laskussa on eräpäivä ennen kuin 14 päivän tutustumisaika on mennyt umpeen on täysin laitonta toimintaa.
Siitä kannattaa valittaa kuluttaja-asiamiehelle.
ja boikotoida ko.yritystä
- exkantaasiakas
aivan samanlaisia kokemuksia minulla, ja vielä melkein satasen verhot piloilla eka pesun jälkeen .pimennysverhot joissa vaalea toinen puoli,se lähti melkein kokonaan,vaikka pesin aivan pesuohjeiden mukaan ei enää hobbyhallia,kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1492852Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3652030- 401757
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351698Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321401Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327949Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782