Mikä olisi hyvä lisäantenni kun yhteys katkeilee aivan liian usein?
nettitikku E1820 lisäantenni
7
4395
Vastaukset
- sdhdd
Laita pitkä USB jatkopiuha koneen ja tikun väliin (3-5m) ja nosta tikku niin ylös kun saat, ikkunalle tai kokeilet ulkona. Jos ei auta yhtään niin ei ehkä auta lisäantennikaan.
- hdhdhd
miten on jos saunalahden nettitikku toimii tietokoneessa hyvin mutta kun nettitikun kytkee reitittimeen niin yhteys pätkii koko ajan?
... on tietenkin satelliittilautanen. Googlaa "3G antenni", pari merkittävintä myyjäfirmaa pitäisi löytyä. Myös operaattorien myymälöistä saa antenneja
sellaset sauvaantennit ovat suuntaamattomia ja vahvistus pieni. Jos on nettitikussa antenniliitin, voi niistäkin olla hyötyä. Teehokkaammat ovat monielementtisiä "haravia", aika lyhyin elementein, asennetaan pystyyn- höh?
Pystyyn? Ei todellakaan vaan vaakatasoon "kyljelleen" piikit ylä/ala -suuntiin.
höh? kirjoitti:
Pystyyn? Ei todellakaan vaan vaakatasoon "kyljelleen" piikit ylä/ala -suuntiin.
> Pystyyn? Ei todellakaan vaan vaakatasoon "kyljelleen" piikit ylä/ala -suuntiin.
kun noin umpityhmä olet, kysy samantien että pilviä kohden vaiko maapallon keskipisteeseen osoittaen :-)
kun "oivallat" antennirungon vaakasuoruuden, kysyt varmuuden vuoksi että pitihän ne lyhimmät elementit pistää osoittamaan tukiasemasta poispäin
(on kuulemma sattunut tapauksia että tv-antennia matkien on asennettu elementit vaakasuoriksi...)
... joka Siptunen foorumilla johonkin Ruotsin foorumiinkin viitaten mainittiin kummallisesta syystä: lisäantenniliitin toimii aivan omituisesti ja pilaa yhteyden. Induktiivinen antennisovitin toimii kunnlla
... voi rakennella itsekin. Googlessa mm. hakusanat "cantenna" ja "wok" tuovat hauskoja esimerkkejä itserakennelluista. (Parabolisen wok-pannun voi korvata toisellakin keittiövälineellä eli siivilällä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 381850
- 50828
- 78807
- 108760
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7671Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35661Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15599Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27590Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.144495- 59492