nettitikku E1820 lisäantenni

ei niin nopsa

Mikä olisi hyvä lisäantenni kun yhteys katkeilee aivan liian usein?

7

4395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdhdd

      Laita pitkä USB jatkopiuha koneen ja tikun väliin (3-5m) ja nosta tikku niin ylös kun saat, ikkunalle tai kokeilet ulkona. Jos ei auta yhtään niin ei ehkä auta lisäantennikaan.

      • hdhdhd

        miten on jos saunalahden nettitikku toimii tietokoneessa hyvin mutta kun nettitikun kytkee reitittimeen niin yhteys pätkii koko ajan?


    • ... on tietenkin satelliittilautanen. Googlaa "3G antenni", pari merkittävintä myyjäfirmaa pitäisi löytyä. Myös operaattorien myymälöistä saa antenneja

      sellaset sauvaantennit ovat suuntaamattomia ja vahvistus pieni. Jos on nettitikussa antenniliitin, voi niistäkin olla hyötyä. Teehokkaammat ovat monielementtisiä "haravia", aika lyhyin elementein, asennetaan pystyyn

      • höh?

        Pystyyn? Ei todellakaan vaan vaakatasoon "kyljelleen" piikit ylä/ala -suuntiin.


      • höh? kirjoitti:

        Pystyyn? Ei todellakaan vaan vaakatasoon "kyljelleen" piikit ylä/ala -suuntiin.

        > Pystyyn? Ei todellakaan vaan vaakatasoon "kyljelleen" piikit ylä/ala -suuntiin.

        kun noin umpityhmä olet, kysy samantien että pilviä kohden vaiko maapallon keskipisteeseen osoittaen :-)

        kun "oivallat" antennirungon vaakasuoruuden, kysyt varmuuden vuoksi että pitihän ne lyhimmät elementit pistää osoittamaan tukiasemasta poispäin

        (on kuulemma sattunut tapauksia että tv-antennia matkien on asennettu elementit vaakasuoriksi...)


    • ... joka Siptunen foorumilla johonkin Ruotsin foorumiinkin viitaten mainittiin kummallisesta syystä: lisäantenniliitin toimii aivan omituisesti ja pilaa yhteyden. Induktiivinen antennisovitin toimii kunnlla

      • ... voi rakennella itsekin. Googlessa mm. hakusanat "cantenna" ja "wok" tuovat hauskoja esimerkkejä itserakennelluista. (Parabolisen wok-pannun voi korvata toisellakin keittiövälineellä eli siivilällä)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1850
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      78
      807
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      760
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      661
    7. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      599
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      144
      495
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      492
    Aihe