Ranska on ainoa eurooppalainen Natomaa,

-vaaralinen mutantti

http://www.saulmasson.org

...joka pystyy pistämään hanttia USA:lle ja on näin meidän suomalaistenkin vapauden tae vaikka emme kuulukaan tähän puoli-mätään järjestöön.

Pohjois-maat tulevat vielä jonkain päivänä perustamaan oman sotilas- ja asevarusteluliiton ranskalaisten kanssa, Saksan ja Italian tulessa myös vanavedessä mukaan.

-masson

http://www.saulmasson.org

15

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -masson jatkaa

      Ja perään jenkki mieliset pois omasta tiedustelustamme, he eivät luottamusta ansaitse.

      Hallituksen on kuitenkin tätä ennen vaihduttava, että sinne tulee Suomalais- Eurooppalaismielisiä ministereitä, eikä mitään jotka vain haluavat Suomen ja EU:n integroituvan USA:n, USA:n eduksi tietenkin.

      Tarvitsemme vahvan presidentin, jolla on oikeus hajoittaa parlametti hallituksesta puhumattakaan.

      Olen vahvan presidentin kannattaja. Me tarvitsemme Johtajan ja ylvään ja kovan ylipäälikön ja sellaisen joka tätä epäilee saa sen nahoissaan tuntea.

      • anti-anarkismi

        Onneksi se ''vahva'' pressakin on naton kannalla. Saat sinäkin nukkua yösi rauhassa tietäen että eduskunnassa ei ole yhtään heikkoa lenkkiä, joka vastustaisi muiden edustajien yleistä mielipidettä.


    • Iivan

      Yhdysvallat ei ole koskaan hyökännyt demokraattisen valtion kimppuun, eikä hyökkää. Yhdysvallat ja Ranska ovat liittolaisia, joten oletuksesi ovat harhaa. Sitä vastoin NL/Venäjän 15 viimeistä miehitystä ovat kohdistuneet demokraattisiin valtioihin tai alueisiin. Ehdotat mielipuolisia puolustusliittoja, joilla ei ole mitään kannatusta, Miksi et voi hyväksyä parasta, minkä 95% EU:n kansalaisista on valinnut, ja mihin he luottavat.

      • suomalaisuus ja eurooppalaisuus on ensiarvoisen tärkeää ja se, ettei jenkit määrää tahtia. Se taas. etteikö Yhdysvallat voisi hyökätä demokraattisen maan kimppuun on puppua varsinkin, kun ei niiden tulevista johtajista tiedä viellä kukaan mitään ja on tuo neokonservatiiviaines vaikuttamassa siellä. Olet sikäli oikeassa ettei tähän asti USA:n ole tarvinnut käydä demokraattisen maan kimppuun, asiat näihin he ovat tarvittaessa hoitaneet painostamalla ja uhkailemalla. Minuakin on uhkailtu, mutta en anna periksi.

        USA kun hyökkää demokraattiseen maahan ja se ensin manipuloisi maailman medioita oikeutukselleen iskuun. Ranskalaiset eivät koskaan ole pitäneet briteistä saati sitten jenkeistä, vaikka ovat olleet liitossa kummankin maan kanssa, aivan kitkatonta se kuitenkaan ei ole ollut.

        Kun Ranska saa uuden presidentin lähtee maa jo toisen kerran ulos Natosta. Se on varma, nykyisestä en hänen jenkkimielisyytensä takia oikein hirveästi pidä.

        Minua voidaan vielä pitää hulluna ja panettelijoita riittää, mutta saatte nähdä, että näen tulevaisuuteen. Olen havainnut, että ilmeisesti mielipiteideni ansiosta olen jonkinasteisen teknisen tarkkailun kohteensa verkossa ja muualla. Tietokoneeseeni on monesti murtauduttu ja olin tekemässä parivuotta sitten rikosilmoitusta asiasta – rikosilmoitukseni veti vesiperän, kun poliisi oli liian epäileväinen koska en ole työtehtävissä sellaisessa paikassa, joka kiinnostaisi vakoilijoita.

        Nyrkkisääntö on, että Internet verkkoa tarkkaillaan koko ajan eikä se kohdistu minuun pelkästään. Myöskin minulle parivuotta sitten joulukuussa, mies ei esitellyt itseään, mutta kysyi käheällä minkä firman palomuuri minulla on ja onko Soneran versio palomuurista tai valmistajan perusversio. Hän ei esittänyt mitään syytä kyselyynsä.

        Mä varoitan tässä, että kun jäävät kiinni aikomukseni on itse oikeudessa kuulustella asianajajaan avustuksella näitä kotirauhan rikkomisesta, laittomasta vakoilusta jne. Olen hyvä puhuja.


      • Tieto on vaarallista
        saulmasson kirjoitti:

        suomalaisuus ja eurooppalaisuus on ensiarvoisen tärkeää ja se, ettei jenkit määrää tahtia. Se taas. etteikö Yhdysvallat voisi hyökätä demokraattisen maan kimppuun on puppua varsinkin, kun ei niiden tulevista johtajista tiedä viellä kukaan mitään ja on tuo neokonservatiiviaines vaikuttamassa siellä. Olet sikäli oikeassa ettei tähän asti USA:n ole tarvinnut käydä demokraattisen maan kimppuun, asiat näihin he ovat tarvittaessa hoitaneet painostamalla ja uhkailemalla. Minuakin on uhkailtu, mutta en anna periksi.

        USA kun hyökkää demokraattiseen maahan ja se ensin manipuloisi maailman medioita oikeutukselleen iskuun. Ranskalaiset eivät koskaan ole pitäneet briteistä saati sitten jenkeistä, vaikka ovat olleet liitossa kummankin maan kanssa, aivan kitkatonta se kuitenkaan ei ole ollut.

        Kun Ranska saa uuden presidentin lähtee maa jo toisen kerran ulos Natosta. Se on varma, nykyisestä en hänen jenkkimielisyytensä takia oikein hirveästi pidä.

        Minua voidaan vielä pitää hulluna ja panettelijoita riittää, mutta saatte nähdä, että näen tulevaisuuteen. Olen havainnut, että ilmeisesti mielipiteideni ansiosta olen jonkinasteisen teknisen tarkkailun kohteensa verkossa ja muualla. Tietokoneeseeni on monesti murtauduttu ja olin tekemässä parivuotta sitten rikosilmoitusta asiasta – rikosilmoitukseni veti vesiperän, kun poliisi oli liian epäileväinen koska en ole työtehtävissä sellaisessa paikassa, joka kiinnostaisi vakoilijoita.

        Nyrkkisääntö on, että Internet verkkoa tarkkaillaan koko ajan eikä se kohdistu minuun pelkästään. Myöskin minulle parivuotta sitten joulukuussa, mies ei esitellyt itseään, mutta kysyi käheällä minkä firman palomuuri minulla on ja onko Soneran versio palomuurista tai valmistajan perusversio. Hän ei esittänyt mitään syytä kyselyynsä.

        Mä varoitan tässä, että kun jäävät kiinni aikomukseni on itse oikeudessa kuulustella asianajajaan avustuksella näitä kotirauhan rikkomisesta, laittomasta vakoilusta jne. Olen hyvä puhuja.

        Nojoo. Tämä on kyllä sellainen palsta että väkeä saa tarkkailla ihan vain sen vuoksi etteivät valtiosalaisuudet päädy sinne minne ne eivät kuuluisi. Pitää muistuttaa että reserviläiset kailottavat valtiolle kuuluvia asioita julkisilla keskustelupalstoilla. Toisin sanoen he ovat vihkiytyneitä tietämään puolustusvoimien salaiseksi luokiteltua materiaalia, jonka he ovat sotilasvalassa valtiolle vakuuttaneet pitävänsä omana tietonaan isänmaan turvallisuuden nimissä.

        Nettiä ja sitä käyttäviä kannattaa tarkkailla. Netin käyttäjienkin pitäisi tarkkailla itseään ja olla varovaisia sen suhteen mitä nettiin ''julkaisevat.''


      • saulmasson kirjoitti:

        suomalaisuus ja eurooppalaisuus on ensiarvoisen tärkeää ja se, ettei jenkit määrää tahtia. Se taas. etteikö Yhdysvallat voisi hyökätä demokraattisen maan kimppuun on puppua varsinkin, kun ei niiden tulevista johtajista tiedä viellä kukaan mitään ja on tuo neokonservatiiviaines vaikuttamassa siellä. Olet sikäli oikeassa ettei tähän asti USA:n ole tarvinnut käydä demokraattisen maan kimppuun, asiat näihin he ovat tarvittaessa hoitaneet painostamalla ja uhkailemalla. Minuakin on uhkailtu, mutta en anna periksi.

        USA kun hyökkää demokraattiseen maahan ja se ensin manipuloisi maailman medioita oikeutukselleen iskuun. Ranskalaiset eivät koskaan ole pitäneet briteistä saati sitten jenkeistä, vaikka ovat olleet liitossa kummankin maan kanssa, aivan kitkatonta se kuitenkaan ei ole ollut.

        Kun Ranska saa uuden presidentin lähtee maa jo toisen kerran ulos Natosta. Se on varma, nykyisestä en hänen jenkkimielisyytensä takia oikein hirveästi pidä.

        Minua voidaan vielä pitää hulluna ja panettelijoita riittää, mutta saatte nähdä, että näen tulevaisuuteen. Olen havainnut, että ilmeisesti mielipiteideni ansiosta olen jonkinasteisen teknisen tarkkailun kohteensa verkossa ja muualla. Tietokoneeseeni on monesti murtauduttu ja olin tekemässä parivuotta sitten rikosilmoitusta asiasta – rikosilmoitukseni veti vesiperän, kun poliisi oli liian epäileväinen koska en ole työtehtävissä sellaisessa paikassa, joka kiinnostaisi vakoilijoita.

        Nyrkkisääntö on, että Internet verkkoa tarkkaillaan koko ajan eikä se kohdistu minuun pelkästään. Myöskin minulle parivuotta sitten joulukuussa, mies ei esitellyt itseään, mutta kysyi käheällä minkä firman palomuuri minulla on ja onko Soneran versio palomuurista tai valmistajan perusversio. Hän ei esittänyt mitään syytä kyselyynsä.

        Mä varoitan tässä, että kun jäävät kiinni aikomukseni on itse oikeudessa kuulustella asianajajaan avustuksella näitä kotirauhan rikkomisesta, laittomasta vakoilusta jne. Olen hyvä puhuja.

        "mutta saatte nähdä, että näen tulevaisuuteen"

        En tarkoittanut millään yliluonollisella tavalla vaan pohtimalla eri vaihtoehtoja.


      • Tieto on vaarallista kirjoitti:

        Nojoo. Tämä on kyllä sellainen palsta että väkeä saa tarkkailla ihan vain sen vuoksi etteivät valtiosalaisuudet päädy sinne minne ne eivät kuuluisi. Pitää muistuttaa että reserviläiset kailottavat valtiolle kuuluvia asioita julkisilla keskustelupalstoilla. Toisin sanoen he ovat vihkiytyneitä tietämään puolustusvoimien salaiseksi luokiteltua materiaalia, jonka he ovat sotilasvalassa valtiolle vakuuttaneet pitävänsä omana tietonaan isänmaan turvallisuuden nimissä.

        Nettiä ja sitä käyttäviä kannattaa tarkkailla. Netin käyttäjienkin pitäisi tarkkailla itseään ja olla varovaisia sen suhteen mitä nettiin ''julkaisevat.''

        syyllistynyt. jos asia on kuten kerrot miksei henkilöitä kutsuta kuulusteluun ja anneta varoitus puheistaan, jos näin ei tehdä on se laiminlyönti poliiseilta, tai oliko tämä tekosyy?

        Itse olen nykyään vain rampa nostoväen alikersantti, enkä todellakaan tiedä mistään sotilassalaisuuksista ja vaikka jotakin tietäisin ne eivät teksteissäni tule esiin. Monet kirjoitukseni perustuvat päättelyyn, joka on eri asia. Päätellä voi ihan kuka vaan.

        Miten muuten ajattelit, että keskustelua Natosta voidaan käydä, jos ei saa mitään puhua Suomen armeijasta? Varovainen toki tulee olla.


      • Tieto on vaarallista kirjoitti:

        Nojoo. Tämä on kyllä sellainen palsta että väkeä saa tarkkailla ihan vain sen vuoksi etteivät valtiosalaisuudet päädy sinne minne ne eivät kuuluisi. Pitää muistuttaa että reserviläiset kailottavat valtiolle kuuluvia asioita julkisilla keskustelupalstoilla. Toisin sanoen he ovat vihkiytyneitä tietämään puolustusvoimien salaiseksi luokiteltua materiaalia, jonka he ovat sotilasvalassa valtiolle vakuuttaneet pitävänsä omana tietonaan isänmaan turvallisuuden nimissä.

        Nettiä ja sitä käyttäviä kannattaa tarkkailla. Netin käyttäjienkin pitäisi tarkkailla itseään ja olla varovaisia sen suhteen mitä nettiin ''julkaisevat.''

        Natonistiset aktiiviupseerit ovat ammattimaisia salaisuuksien vuodattajia, koska he tällä pyrkivät esittämään, kuinka huonossa jamassa Suomen puolustus mukamas on? Heidän tulisi olla vaiti. Eräskin kenraaliluutnantti Kokoomuksen verkkojulkaisussa takavuosina vuodatteli yhtä sun toista Suomen armeijan tilasta…. se oli täysin sopimatonta tekstiä. Lisäksi ne vuodattelevat minkä kokoinen reservimme todellisuudessa on jne…
        ja itse puolustusministeri ilmoittaa julkisuuteen ”Suomi ei kykene puolustamaan itseään” mikä väite on epätosi, mutta hävytön puolustusministerin suusta, jos se on totta sen vaikeammaksi tulisi saattaa nämä vuodattajat.
        Eli Naton kannattajat tarkkailuun.

        Poliisi kontrollimme on puolueellinen asioista, vaikka asia ei saisi vaikuttaa piiruakaan onko Naton kannattaja tai vastustaja.


      • Iivan
        saulmasson kirjoitti:

        suomalaisuus ja eurooppalaisuus on ensiarvoisen tärkeää ja se, ettei jenkit määrää tahtia. Se taas. etteikö Yhdysvallat voisi hyökätä demokraattisen maan kimppuun on puppua varsinkin, kun ei niiden tulevista johtajista tiedä viellä kukaan mitään ja on tuo neokonservatiiviaines vaikuttamassa siellä. Olet sikäli oikeassa ettei tähän asti USA:n ole tarvinnut käydä demokraattisen maan kimppuun, asiat näihin he ovat tarvittaessa hoitaneet painostamalla ja uhkailemalla. Minuakin on uhkailtu, mutta en anna periksi.

        USA kun hyökkää demokraattiseen maahan ja se ensin manipuloisi maailman medioita oikeutukselleen iskuun. Ranskalaiset eivät koskaan ole pitäneet briteistä saati sitten jenkeistä, vaikka ovat olleet liitossa kummankin maan kanssa, aivan kitkatonta se kuitenkaan ei ole ollut.

        Kun Ranska saa uuden presidentin lähtee maa jo toisen kerran ulos Natosta. Se on varma, nykyisestä en hänen jenkkimielisyytensä takia oikein hirveästi pidä.

        Minua voidaan vielä pitää hulluna ja panettelijoita riittää, mutta saatte nähdä, että näen tulevaisuuteen. Olen havainnut, että ilmeisesti mielipiteideni ansiosta olen jonkinasteisen teknisen tarkkailun kohteensa verkossa ja muualla. Tietokoneeseeni on monesti murtauduttu ja olin tekemässä parivuotta sitten rikosilmoitusta asiasta – rikosilmoitukseni veti vesiperän, kun poliisi oli liian epäileväinen koska en ole työtehtävissä sellaisessa paikassa, joka kiinnostaisi vakoilijoita.

        Nyrkkisääntö on, että Internet verkkoa tarkkaillaan koko ajan eikä se kohdistu minuun pelkästään. Myöskin minulle parivuotta sitten joulukuussa, mies ei esitellyt itseään, mutta kysyi käheällä minkä firman palomuuri minulla on ja onko Soneran versio palomuurista tai valmistajan perusversio. Hän ei esittänyt mitään syytä kyselyynsä.

        Mä varoitan tässä, että kun jäävät kiinni aikomukseni on itse oikeudessa kuulustella asianajajaan avustuksella näitä kotirauhan rikkomisesta, laittomasta vakoilusta jne. Olen hyvä puhuja.

        ei ole koskaan eronnut Natosta, on vain rankasti vähentänyt yhteistyötä De Gaullen aikana.


    • Heh ehh

      Ranska on tarvinnut USA:n apua selvitäkseen eurooppalasista miehittäjistä... Siksipä ne ovat tänäkin päivänä liittolaisia!

      • Ultima Thule.

        ...ajoi Nato-HQ:n Ranskasta kokonaan pois. HQ ei alunperin ollut Brysselissä.


      • ...............
        Ultima Thule. kirjoitti:

        ...ajoi Nato-HQ:n Ranskasta kokonaan pois. HQ ei alunperin ollut Brysselissä.

        olevansa kaikesta ulkona sivussa, ruinasi takaisin pääsyä. Kerttoko tämä jotkain??? Jos ei Ranska katso hyötyvänsä Naton ulkona olemisesta ja huomas siitä aiheutuvan kohtuutonta haittaa, niin tuskin siitä meillekään on sen suurempaa hyötyä.


      • ...............
        ............... kirjoitti:

        olevansa kaikesta ulkona sivussa, ruinasi takaisin pääsyä. Kerttoko tämä jotkain??? Jos ei Ranska katso hyötyvänsä Naton ulkona olemisesta ja huomas siitä aiheutuvan kohtuutonta haittaa, niin tuskin siitä meillekään on sen suurempaa hyötyä.

        HQN sirto liittyi siihen että Ranska erosi Natosta. Kuitenkin huomattuaan seuraukset liittyi siihen pikavauhtia takaisin. HQ jäi sinne mihin se siirrettiin.


      • 1969-2003
        ............... kirjoitti:

        HQN sirto liittyi siihen että Ranska erosi Natosta. Kuitenkin huomattuaan seuraukset liittyi siihen pikavauhtia takaisin. HQ jäi sinne mihin se siirrettiin.

        He olivat pois Naton kuvioista vuosien 1969-2003 välisen ajan, siis 34 vuotta!! Tyypillisiä Nato-leirin satuja!!


      • Oikeaa tietoa
        1969-2003 kirjoitti:

        He olivat pois Naton kuvioista vuosien 1969-2003 välisen ajan, siis 34 vuotta!! Tyypillisiä Nato-leirin satuja!!

        Tyypillistä Naton vastustajan mutu-tietoa, jossa vuosiluvut on päin helvettiä ja muutkin tiedot sitä sun tätä. Oikeasti homma meni näin.

        De Gaulle arvosteli Yhdysvaltain hegemonista asemaa järjestössä ja Britannian ja Yhdysvaltain erikoissuhdetta. Presidentti Dwight D. Eisenhowerille ja pääministeri Harold Macmillanille 17. syyskuuta 1958 lähettämässään muistiossa hän vaati kolmijäsenisen direktoraatin perustamista, jossa Ranska olisi samassa asemassa kuin Yhdysvallat ja Britannia, sekä Naton toiminta-alueen laajentamista Ranskalle tärkeille alueille, mm. Algeriaan, jossa Ranska soti itsenäisyystaistelijoita vastaan ja halusi Naton apuvoimia.

        Kun vastaus oli epätyydyttävä, De Gaulle halusi luoda Ranskaan itsenäisen puolustuksen. Ranska veti 11. maaliskuuta 1959 Välimeren laivastonsa Naton komennosta ja kolme kuukautta myöhemmin De Gaulle määräsi ulkomaiset atomiaseet pois Ranskan maaperältä. Yhdysvallat veti tämän johdosta Ranskasta 200 lentokonetta ja luovutti takaisin kymmenen lentotukikohtaa, joita se oli operoinut Ranskassa vuodesta 1950. Tällä välin Ranska rakensi itsenäisen ydinpelotteensa ja räjäytti ensimmäisen ydinaseensa Gerboise Bleuen 13. helmikuuta 1960.

        Vaikka Ranska tuki Naton toimia Kuuban ohjuskriisin aikana vuonna 1962, De Gaulle jatkoi itsenäisen puolustuksen luomista, ja veti Kanaalin ja Atlantin laivastot Naton komennosta. Vuonna 1966 kaikki Ranskan joukot vedettiin Naton komennosta ja Naton joukkoja pyydettiin poistumaan Ranskan maaperältä.

        Naton päämaja siirrettiin Pariisista Casteau’hun MonsiIn Brysselin pohjoispuolelle. Ranska pysyi kuitenkin Naton täysjäsenenä ja palasi yhteistyöhön vuonna 1993.

        Eli ei eronnut koskaan Natosta, mutta otti etäisyyttä 20 vuoden ajan ja palasi sitten takaisin kuvioihin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      316
      7118
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2174
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1601
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1419
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1133
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1127
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      1009
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      853
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      49
      837
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe