Siis uskomatonta

paskaa palsta täynnä, edelleen. Ei aikuinen ihminen kehtaa tälläseen osallistua.
Meen sinne mistä tulinkin, en kuitenkaan vittuun vaikka sitä varmaan moni toivoo.

Palaillaan..;)

41

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miun piti käyä peilistä kattomassa. Ja ajoin risuparran samoin tein pois. Oon mie aikuinen ja kiltti sellainen. Ku parta kasvaa. Muruli tykkää ku hyttyset on purru, ni mie raaputan.

• sä nyt ootkin (muutama muukin on) sellanen sattuma sopassa. Tuulen kantama järjen häivähdys tällä hyllyvällä suolla.

Ah kuinka olenkaan runollinen tänään!

• a-v kirjoitti:

sä nyt ootkin (muutama muukin on) sellanen sattuma sopassa. Tuulen kantama järjen häivähdys tällä hyllyvällä suolla.

Ah kuinka olenkaan runollinen tänään!

tupasvillan mölkeröiset ku tuulessa ilakoivat.

• Yx Pässi

Just kerkesin Erkillekin sanoa, et oot ilestynyt estradille. (meni äijä ihan sekaisin innosta). Ehän mä uskalla sille sanoa, et sä häivyit samantien. Mä jäin nyt miettimääm mistä sä tulit ja minne menit ?

• Ja Erkkikin. Erkille terkkuja, sano etten mä ikiajoiksi aio häipyä.
        Meinaan muuten lähtee parin kaverin kanssa bilettään, olisko mitään hyviä viimehetken neuvoja?

• *vinkki-vonkki+++
        a-v kirjoitti:

Ja Erkkikin. Erkille terkkuja, sano etten mä ikiajoiksi aio häipyä.
        Meinaan muuten lähtee parin kaverin kanssa bilettään, olisko mitään hyviä viimehetken neuvoja?

ja kirjeenvaihtoa Lahden suuntaan ja räkäiset naurut päälle. Ei tarvitse juopuakaan kun on hauskaa. Sitten kahville paikalliselle Shellille odottamaan kuvaajaa. Muistakaa teattterimeikit.

• *vinkki-vonkki+++ kirjoitti:

ja kirjeenvaihtoa Lahden suuntaan ja räkäiset naurut päälle. Ei tarvitse juopuakaan kun on hauskaa. Sitten kahville paikalliselle Shellille odottamaan kuvaajaa. Muistakaa teattterimeikit.

kuitenkin kännipäissäni hukkaisin sen ja siitä seurais ankara kyrsintä. Ja tän kyseisen Lahti-Shell-jutun kuviot ei muutenkaan jaksa kiinnostaa.

• Yx Pässi
        a-v kirjoitti:

Ja Erkkikin. Erkille terkkuja, sano etten mä ikiajoiksi aio häipyä.

Multako ? Ai, mä vai ?. No, Erkii tossa huutaa kurkku suorana, että varo ihmeessä sitä "oman kylän poikaa". ???????? No, sitä Ikeä.
        Multa semmonen neuvo, että hiljaa hyvä tulee. ??????????
        H.I.J.

• Yx Pässi kirjoitti:

Multako ? Ai, mä vai ?. No, Erkii tossa huutaa kurkku suorana, että varo ihmeessä sitä "oman kylän poikaa". ???????? No, sitä Ikeä.
        Multa semmonen neuvo, että hiljaa hyvä tulee. ??????????
        H.I.J.

Kuule, mä oon ihan liian nuori ja viksu Ike-sedälle;)

On muuten ulkoilmabileet, laitanko sadeasun vai pilkkihaalarin?

Hiljaa parempi kuin hosumalla;)

H.I.J.S.

• Yx Pässi
        a-v kirjoitti:

Kuule, mä oon ihan liian nuori ja viksu Ike-sedälle;)

On muuten ulkoilmabileet, laitanko sadeasun vai pilkkihaalarin?

Hiljaa parempi kuin hosumalla;)

H.I.J.S.

stringit

• Yx Pässi kirjoitti:

stringit

vaan Herra Pässiltä.

• R3portteri
      • sä teet mun poissaolostani todella vaikeeta;) Ihan meni nyt tätinaisen posket punaseks ja polvet hyytelöity;)

• R3portteri
        a-v kirjoitti:

sä teet mun poissaolostani todella vaikeeta;) Ihan meni nyt tätinaisen posket punaseks ja polvet hyytelöity;)

-antaa, ettei ne vie koko kättä.. Coolina vaan ja noi arvotukset jätetään omaan arvoonsa. (-,o) Hihat toisinaan, jos meinaa kärähtää, niin muista, että asenne ratkaisee AINA.
        -Punastumiset voi taas jättää ujompien huoleksi. ;-/)

• R3portteri kirjoitti:

-antaa, ettei ne vie koko kättä.. Coolina vaan ja noi arvotukset jätetään omaan arvoonsa. (-,o) Hihat toisinaan, jos meinaa kärähtää, niin muista, että asenne ratkaisee AINA.
        -Punastumiset voi taas jättää ujompien huoleksi. ;-/)

näin kesäaikaan niin iso juttu ole, hihattomallakin pärjää, useimmiten;)
        Kyllä mulla ihan oikeesti alkoi posket poltteleen, ehkä musta on tulossa ujo? Olis kai se nyt jo aika;)

• a-v lähestyn sinua näin nettipalstan kautta, kun en ennen ole tohtinut sulle suoraan sanoa.
      Olet mahtava tyyppi!!! Ja, E-Pohjanmaa Rules!!!!!!!!!!!!

• Hyvin lähestytty mut ei mua tarvi ujostella;) Ja sellanen säkin oot, sellanen mahtava;)

Kaippa se E-P rulettaa, en oo aikoihin käyny. Lomalla, meibii käyn, taidan ottaa ruletusmittarin mukaan ja kerron sitte ruletustuloksen;)

• a-v kirjoitti:

Hyvin lähestytty mut ei mua tarvi ujostella;) Ja sellanen säkin oot, sellanen mahtava;)

Kaippa se E-P rulettaa, en oo aikoihin käyny. Lomalla, meibii käyn, taidan ottaa ruletusmittarin mukaan ja kerron sitte ruletustuloksen;)

Nyt nuorison vuoro koneella! Pohjanmaa on POP!, Muukin kuin kotipaikka!

• Ja paskemmaksi taitaa mennä koko touhu.
      Olkoot, menkööt....jos ei aikuisilla ihmisillä ole sen vertaa järkeä päässä, niin minkäs teet?
      Mukavaa lauantaita sinulle.=)

• eks muka tiiä?

reuhkaamist jatkaa, ainas ku käy näkyvis, tarttiiko vihjettä?

• Heippahei sinä naiseksi ihana ihminen;)

Menköön jos on mennäkseen, katellaan kuinka menee.

Kiitos, samoin sulle. Hyppää pirssiin ja tuu tänne;)

• a-v kirjoitti:

Heippahei sinä naiseksi ihana ihminen;)

Menköön jos on mennäkseen, katellaan kuinka menee.

Kiitos, samoin sulle. Hyppää pirssiin ja tuu tänne;)

jos ei olisi edessäpäin olevaa työputkea ja synttäreitä huomenna.;)
        Heinäkuulle pitää siirtää etelän reissu....ei kerkee nyt, kun niin "kiire";-P
        Pitää lähteä taas, joten palaillaan.:)

• Satumainen.Nainen kirjoitti:

jos ei olisi edessäpäin olevaa työputkea ja synttäreitä huomenna.;)
        Heinäkuulle pitää siirtää etelän reissu....ei kerkee nyt, kun niin "kiire";-P
        Pitää lähteä taas, joten palaillaan.:)

Ja muista että sä oikeestaan jo lupasit;)

Palaillaan, toki;)

• Muutenkin niin harvoin käyt.

• kun en nyt just muuta voi;)
        Pitkiä kylmiä odottavan aika on pitkä..;)

• a-v kirjoitti:

kun en nyt just muuta voi;)
        Pitkiä kylmiä odottavan aika on pitkä..;)

Ei haittaa sadekaan lainkaan kun tietää saavansa pitkää:)

• tuputuu kirjoitti:

Ei haittaa sadekaan lainkaan kun tietää saavansa pitkää:)

Joo, oon pitkin aamua katellu et miten tässä nyt varustautuis illan rientoja silmälläpitäen.. vuoronperään oon kattonu sadetutkaa (joka muuten ei ikinä pidä paikkaansa..) ja vaatekaappia (josta joka kattomalla löytyy ne samat kamppeet..)
        Pitää kai vaan ottaa niin monta pitkää ettei huomaa vääriä valintoja;)

• a-v kirjoitti:

Joo, oon pitkin aamua katellu et miten tässä nyt varustautuis illan rientoja silmälläpitäen.. vuoronperään oon kattonu sadetutkaa (joka muuten ei ikinä pidä paikkaansa..) ja vaatekaappia (josta joka kattomalla löytyy ne samat kamppeet..)
        Pitää kai vaan ottaa niin monta pitkää ettei huomaa vääriä valintoja;)

Illemmalla ne on tosi kätevät, eikä tarvi surra pohkikuluneita merkkifarkkujen polvia/hameenhelmoja;)

• tuputuu kirjoitti:

Illemmalla ne on tosi kätevät, eikä tarvi surra pohkikuluneita merkkifarkkujen polvia/hameenhelmoja;)

sitä sitte olis ihku ja sexy verkkareissa?
        Hameenhelmojen rispaantumisesta tuskin on pelkoa..;)
        Täällä muuten paistaa nyt. Luultavimmin se on kuitenki vaan näytösluonteinen juttu ja menee illaksi ohi.

• a-v kirjoitti:

sitä sitte olis ihku ja sexy verkkareissa?
        Hameenhelmojen rispaantumisesta tuskin on pelkoa..;)
        Täällä muuten paistaa nyt. Luultavimmin se on kuitenki vaan näytösluonteinen juttu ja menee illaksi ohi.

verkkosukat verkkareitten alle. Sit sopivassa tilanteessa käärit lahkeet ylös:D

• tuputuu kirjoitti:

verkkosukat verkkareitten alle. Sit sopivassa tilanteessa käärit lahkeet ylös:D

Kai se oli ilmainen..?!
        Kuin suoraan Jokanaisen oppaasta; "Näin pukeudun käytännöllisesti ja olen silti sexy";)

• a-v kirjoitti:

Kai se oli ilmainen..?!
        Kuin suoraan Jokanaisen oppaasta; "Näin pukeudun käytännöllisesti ja olen silti sexy";)

Täytyyhän meidän naisten pitää yhtä:)

• tuputuu kirjoitti:

Täytyyhän meidän naisten pitää yhtä:)

Niin täytyy. Vaikka jotkut pitääkin kahta, jotkut jopa kolmee.. mut mehän ei sellasia olla, eihän?;)

• a-v kirjoitti:

Niin täytyy. Vaikka jotkut pitääkin kahta, jotkut jopa kolmee.. mut mehän ei sellasia olla, eihän?;)

En mä ainakaan sun yhtä haluu pidellä, ole ihan rauhassa vaan:)

• tuputuu kirjoitti:

En mä ainakaan sun yhtä haluu pidellä, ole ihan rauhassa vaan:)

mistähän sä puhut? Mä taisin puhua miehistä. Luulisin.

• a-v kirjoitti:

mistähän sä puhut? Mä taisin puhua miehistä. Luulisin.

Ainakin luulisin:o/

• palsta on kai kirjoittajiensa näköinen ;)

muuttuisko tämä paremmaksi jos alkaisin töräytellä vuvuzuelaa vai mikäseoli ,.

• Töräytäppä kokeeksi niin mullekin selviää mikä se on. Tosin paremmaksi tää ei sillä konstilla välttämättä muutu;)

• Töräyttäjä

• ,,.,..

Kaunistaa paskatunkiota on istuttaa sinne kukka, tai vaikka nenästä pitämällä tökkää muovikukan, kyllä se ainakin näyttää kauniimmalta vaikka haiseekin vielä pahalta.

• ,..,.

Ei se kukka liian väkevässä paskassa varmaan kasva, joten se muovikukan tökkääminen on ehkä ainut vaihtoehto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      70
      3063
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2855
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2095
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1545
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1329
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1318
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1291
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1263
    9. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1230
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1222
    Aihe