Onko Paranomal activivit oikeesti totta? Vai onko se pelkästään keksitty vai onko siinä joku oikea filmikin mukana? Olen kuullut ,että olisi täysin totta, Oletteko nähneet sen?
Paranomal activity
6
476
Vastaukset
- pölööö.
mä oon nähny, mut en usko oikeen noihin juttuihin, ennenku ite koen sen ja toivottavasti en koe xD
- PinkkiKatti
Paranormal Activity ei perustu tositapahtumiin!
- horrorcat
se elokuvahan on ihan perseestä!!!ja ei varmaankaan ole totta!! vaikka uskonkin yliluonnolisiin juttuihin mut tuo elokuva oli pohja noteeraus!!! kato sellanen vanhempi elokuva kuin entity niin siinä on tositapahtumiin perustuva elokuva já on ihan hyväkin!!!
- makuja on monia
taas yksi kommentti mukamas elokuvista tietävältä. ja tiedoksi makuja on monia kaikki eivät tykkää samasta ja jännä kylläsuurempi osa on pelännyt paranormal activity:ä kuin tuota entiny:ä saattaa johtua toki että paranormal activityn on nähnyt useampi.
mutta kyseinen elokuva ei sisälly kuitenkaan tosi tapahtumiin toisin kuin entiny.
- kuset housuissa
katoin kerran sen ja oli muuten toooosi lähellä ettei kusi tullut housuun.kamalaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
- etnukuenääikinä
laitat katto anttilasta ostetun hd videokameran kuvaamaan yöksi ja katot sit seuraavana päivänä jos uskallat :D siin sitä aitoo jännitystä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124600MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar912366Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5671800- 91503
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011491Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671187Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331128Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64967Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3958