Miksi minun hiusten väriaine muuttui harmaaksi hapettuessaan?
Tuleeko hiuksista nyt harmaat, vaikka sävyn piti olla mahonki?;)
Väriaine vaikuttaa vielä hetken päässä...kauhistuttaa lopputulos.:/
En tiedä kylläkään miltä vuosituhannelta oli tuo aine peräisin, kun ostin sen joskus alennusmyynnistä...enkä muista milloin.;(
Täytyy lähteä kohta pesemään...jospa ei hiukset lähtis samalla poies.
Musiikkia pitää soittaa lohduksi...;(
http://www.youtube.com/watch?v=tIdIqbv7SPo&feature=related
Ei helkutti!
11
193
Vastaukset
tuhkanharmaa on nyt muotia kun oli tulivuorenpurkauski ,.
ja harmaa voi tuoda lisää arvokkuutta ,. kunhan ne hiukset nyt vaan pysyisivät päässäalkaa jo laantumaan :) toivottavasti nyt edes jokunen hius jää päähän, vaikka ei niilläkään loppupelissä ole merkitystä. olen muutamaan otteeseen ollut viikkoja OYKS:n potilaskodissa ja siel paljo syöpäpotilaita, joiden kanssa viettää iltansa, niin tuokin hiuspoliitiikka saa ihan uudet fäärit.
http://www.youtube.com/watch?v=er8JyELY0wYKyllähän tuollainen asia auttaa ajattelemaan toisella tavalla, mutta täällä huuhaalla ei ole tarkoituskaan ajatella niin asioita...ne vakavat asiatkin tuppaavat tietenkin mieleen tulemaan.
Se on sitä oikeaa elämää se.:)
Olen läheltä nähnyt syöpäpotilaita, mutten tänään ikävä kyllä jaksa ajatella jotain noin syvällisiä juttuja.;(- "
Satumainen.Nainen kirjoitti:
Kyllähän tuollainen asia auttaa ajattelemaan toisella tavalla, mutta täällä huuhaalla ei ole tarkoituskaan ajatella niin asioita...ne vakavat asiatkin tuppaavat tietenkin mieleen tulemaan.
Olen läheltä nähnyt syöpäpotilaita, mutten tänään ikävä kyllä jaksa ajatella jotain noin syvällisiä juttuja.;(vanhuuden merkki .Onhan sinulla jo ikääkin.
- harmaata odottava
" kirjoitti:
vanhuuden merkki .Onhan sinulla jo ikääkin.
Mä oon nuoresta asti halunnut hiukseni harmaiksi tai tuhkanharmaiksi, eikä vieläkään ole onnistunut.
Vaikeaa on kun muuttuu kellertäväsi helposti. Viimeksikin kampaaja oli niin varma ammattitaidostaan että kyllä onnistuu, mutta lopputulos ,,,keltaiseen menevä. - 6789
taisi osua arkaan paikkaan.
Satumainen.Nainen kirjoitti:
Kyllähän tuollainen asia auttaa ajattelemaan toisella tavalla, mutta täällä huuhaalla ei ole tarkoituskaan ajatella niin asioita...ne vakavat asiatkin tuppaavat tietenkin mieleen tulemaan.
Olen läheltä nähnyt syöpäpotilaita, mutten tänään ikävä kyllä jaksa ajatella jotain noin syvällisiä juttuja.;(mäkään oikein syvällisellä tuulella ole, vaikka aina mä jotain tottakin tänne palstalle pistän omasta elämästä :) Liekkö seuraava sitä???
http://www.youtube.com/watch?v=4gtjzATtc8w- sukkishousukanake-
kaa kaa kana kaa kaa.
- Halveksijasi.
" kirjoitti:
vanhuuden merkki .Onhan sinulla jo ikääkin.
Suksi helvettiin kakara.
- (*x*)
Laita sitten kuva galtsuun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 574614
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1554224- 673862
- 1253820
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans473648Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793478- 983031
- 542885
- 252706
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p152420