Tulee eräs vanha tuttu pelaaja, mut ei Johnson.
Ei tule Iggulden
2
228
Vastaukset
- hauista
Mut onko sentterinä pelannut??
- Jh
Ei ole koskaan ollut edes tulossa. Sen sijaan eräs toinen suomalaInen joukkue on ollut tosissaan perässä, mutta heilläkään ei pätäkkä aivan riittänyt (tai olisi kyllä, mutta ei oltu valmiita maksamaan pelaajan vaatimaa summaa). Siitä voitte vähän päätellä minkätason ulkomaalaisista täällä Turussa kannattaa edes haaveilla. Elokuussa on vielä ihan riittävän kovia ulkomaalaisia ilman sopimusta, pääasiassa sellaisia joiden hintapyyntö ei ole aikaisemmin vastannut tasoa ja alkaa tulla hätä joukkueen saamiseksi ennen kauden alkua.. Silloin on TPS:n ja muiden suomalaisten seurojen mahdollisuus hankkia ihan tasokkaita vahvistuksia liigaamme vähän pienemmällä rahalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244