taas tämän kesän ihka ensimmäisem lom viikon ajankohtan sopivalla musssiiikiillahttp://www.youtube.com/watch?v=lIPan-rEQJA
se on luvannu sadetta ensimmäisestä lomaviikosta viimeiseen saakka-----pysyttele sisällä ettet kastu0ÄänestäKommentoi
haittaa vesipisarat, mää olen kutitumatonta mallisarjaa, puhkiruostumattomuus takuulla....0ÄänestäKommentoi
bar.sinistra kirjoitti:haittaa vesipisarat, mää olen kutitumatonta mallisarjaa, puhkiruostumattomuus takuulla....ja mikäkö olin jo vahingoniloinen..........siinä meni selin iko0ÄänestäKommentoi
Vilma. kirjoitti:ja mikäkö olin jo vahingoniloinen..........siinä meni selin ikoen oo ottanu mittään0ÄänestäKommentoi
old_profile_36624 kirjoitti:sitä kun äly toimii sormia nopeemmin :)sormet ei pysy mukana0ÄänestäKommentoi
Vilma. kirjoitti:sormet ei pysy mukanase mullakin aina mennee...joutuu oikolukemaan aina ja välillä lukihärö iskee eikä huomaa kaikkia vihreitä...:)0ÄänestäKommentoi
ekat kaks lomaviikkoo lopuissa mutta mukavata säätä ois kiva saaha että vois työnteosta nauttia täysillä rantaillen ja palloo pelaillen :)0ÄänestäKommentoi
Vastaukset 8
Vanhimmat
se on luvannu sadetta ensimmäisestä lomaviikosta viimeiseen saakka-----pysyttele sisällä
ettet kastu
haittaa vesipisarat, mää olen kutitumatonta mallisarjaa, puhkiruostumattomuus takuulla....
ja mikäkö olin jo vahingoniloinen..........siinä meni selin iko
en oo ottanu mittään
sitä kun äly toimii sormia nopeemmin :)
sormet ei pysy mukana
se mullakin aina mennee...joutuu oikolukemaan aina ja välillä lukihärö iskee eikä huomaa kaikkia vihreitä...:)
ekat kaks lomaviikkoo lopuissa mutta mukavata säätä ois kiva saaha että vois työnteosta nauttia täysillä rantaillen ja palloo pelaillen :)