Mystiikka pakollista

Tears Down

Miksi olet vaaraton? Mä tarvitsen heti eteen mainitsemattomista syistä mystiikkaympäristön, mitä sä aiot tehdä sille asialle? Vaatia mua peruuttamaan lupaukseni kristillisessä valtiossa Vapahtajasta, ryhmiä on erilaisia, mutta minä en ole Vapahtajasi. Mitä sinulle tulee tästä mieleen? B-kielikö vai ylioppilastutkinto, miksi lähtisimme sellaiseen riskitekijään. Vainoharhako, että tuttipullo olisi äänioikeusjärjestelmä, no ei ole.

Mä olen nähnyt Jumalan, olen valaistunut. Se tulee itsestä
Mä olen kuullut Vapahtajan, olen valaistunut.
Mä olen musliminainen, toivottavasti kohta, mä olen ikuinen neitsyt? No en ole, mutta ikuisesti Allahin oma.
Näihin on muitakin ryhmiä, jotka tarvitsevat huomioita, kuin ainainen armeijan paineluele-ryhmä. Allah ei ole koskaan b-kieli onko se uskonnollinen loukkaus. Entä miksi olen hunnutettu, toivottavasti kohta, koska pystyn hoitamaan paremmin terveyttäni. Kaikki vain Jumalan lasten tähden. Siksi mulla on fiktiivinen perhe, joka ei tarvitse b-kieltä tai niiden luomaa nautintoaineiden tuhmaa tuskaa. Kopioi sä vain niin paljon kuin lystäät. Mitään oikeata sussa ei koskaan ole, eikä tule. Pitäisi korostaa että lapset ovat yhteisiä myös parisuhteen ulkopuolellakin. Kaikki jää tekemättä.... Mä varmasti voitan tämän, aivan turha kuvitella niin.

1

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minervä

kuin asiasta tekee se, että milloin koen/löydän Jumalan uudelleen. Miksi saisit olla läsnäsellaisessa, kopioiden? Pitää korostaa ihan eri asiaa, että on yhteistä voimavaraa. Kiva että olet löytänyt paljon asioita tarakaltasi, se kestää 20-kiloa, muistathan myös anorektikot voimavaroinasi. He eivät ole pieniä oraviasi, jotka tulevat kultakehyksisen pyhimys-vanteesi orjiksi vastentahtoisesti näkemään itseään ja Jumalan maailmaa, kun voit huonosti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7918
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3792
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1896
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1220
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1093
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      1023
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      837
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      802
    9. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      10
      800
    10. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      749
    Aihe