Ruotanen on nähty Turussa!
Kiprusoff ja
11
242
Vastaukset
- lhukukj
Kohta tähän tulee se hauska youtube-pätkä. Noi avaukset suorastaan pakottavat sen laittamaan.
- lopetti
olen, kirjoitti:
määki ollu turus
pelaja uransa ranskaa.eikä ole rupemassa valmentamaan mitäänn tai muutenkaan enään töyskentelee jääkiekon parissa.sillä on ihan muut kuviot
- ku se
lopetti kirjoitti:
pelaja uransa ranskaa.eikä ole rupemassa valmentamaan mitäänn tai muutenkaan enään töyskentelee jääkiekon parissa.sillä on ihan muut kuviot
toinen kirppusofti, se joka on se malivahti siäl NHKL:ssä (sama hemmo,joka räpelsi olumppialaisis suamen maalil)!
ja ohan se toinenkin kipprisafti nähty joskus siäl turus (tosin sen takatukka oli sillo tampereel) - turus näkee
ku se kirjoitti:
toinen kirppusofti, se joka on se malivahti siäl NHKL:ssä (sama hemmo,joka räpelsi olumppialaisis suamen maalil)!
ja ohan se toinenkin kipprisafti nähty joskus siäl turus (tosin sen takatukka oli sillo tampereel)kaikenlaisia maailman luokan tähtiä.on tä vaan niin hyvä kaupunki kaikki tahtoo tulla tänne
- ne jotka
turus näkee kirjoitti:
kaikenlaisia maailman luokan tähtiä.on tä vaan niin hyvä kaupunki kaikki tahtoo tulla tänne
ovat epäonnekseen syntyneet siellä
just tos yks päivä tuli teeveestä joku ajankohtaisohjelma, jossa sanottiin et turku on hoitanu sen kulttuuripääkaupungin mainonnan aivan vituiks, eikä turkua muutenkaan paljoo kehuttu siin ohjelmas
kulttuurivuoden teemanakin on turku palaa (taitaa olla jonkun vpk:laisen keksimä teema) ;)
lisäks kaikki esiintyjät on jotain nevörhöördejä!
oon mäki ollu turus, mutten ikinä selvinpäin! - kylttyyr
ne jotka kirjoitti:
ovat epäonnekseen syntyneet siellä
just tos yks päivä tuli teeveestä joku ajankohtaisohjelma, jossa sanottiin et turku on hoitanu sen kulttuuripääkaupungin mainonnan aivan vituiks, eikä turkua muutenkaan paljoo kehuttu siin ohjelmas
kulttuurivuoden teemanakin on turku palaa (taitaa olla jonkun vpk:laisen keksimä teema) ;)
lisäks kaikki esiintyjät on jotain nevörhöördejä!
oon mäki ollu turus, mutten ikinä selvinpäin!ootko kuullu kulttuuripääkaupungeista koskaan ennen? siis ennen turkua? et varmaan, eli kyllä se mainonta jotenkin toimii.
kulttuurivuoden teemana ei muuten ole turku palaa. se on yksi teemoista.
ja mitkä esiintyjät? turku palaa- musikaaliako tarkoitat? - eli wikissä
kylttyyr kirjoitti:
ootko kuullu kulttuuripääkaupungeista koskaan ennen? siis ennen turkua? et varmaan, eli kyllä se mainonta jotenkin toimii.
kulttuurivuoden teemana ei muuten ole turku palaa. se on yksi teemoista.
ja mitkä esiintyjät? turku palaa- musikaaliako tarkoitat?on virheellistä tietoa:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Turku_2011
"Vuoden teema on Turku palaa. Tämä viittaa ennen kaikkea uusiutumiseen, tahtoon ja intoon – sekä myös Turun kymmenien kaupunkipalojen värittämään historiaan."
olen toki kuullut kulttuuripääkaupungeista aiemminkin (esim. helsinki oli sellainen vuonna 2000). ensi vuonna ne ovat siis turku ja tallinna... mut sitä tallinnaa ei ole haukuttu yhtä paljon kuin turkua!
nimenomaan mitkä esiintyjät? sen tv-ohjelman mukaan esiintyjät ovat jotain nevörhöördejä amatöörejä = halpoja!
turkulaiset ovat suomen kreikkalaisia... tyhmiä ja velkaantuneita! - Åboy
eli wikissä kirjoitti:
on virheellistä tietoa:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Turku_2011
"Vuoden teema on Turku palaa. Tämä viittaa ennen kaikkea uusiutumiseen, tahtoon ja intoon – sekä myös Turun kymmenien kaupunkipalojen värittämään historiaan."
olen toki kuullut kulttuuripääkaupungeista aiemminkin (esim. helsinki oli sellainen vuonna 2000). ensi vuonna ne ovat siis turku ja tallinna... mut sitä tallinnaa ei ole haukuttu yhtä paljon kuin turkua!
nimenomaan mitkä esiintyjät? sen tv-ohjelman mukaan esiintyjät ovat jotain nevörhöördejä amatöörejä = halpoja!
turkulaiset ovat suomen kreikkalaisia... tyhmiä ja velkaantuneita!Onnittele itseäsi kun olet noin saatanan älykäs ja rikas. Äo vissiin lähellä nollaa mutta pakkasen puolella.
- pukkaa se
Åboy kirjoitti:
Onnittele itseäsi kun olet noin saatanan älykäs ja rikas. Äo vissiin lähellä nollaa mutta pakkasen puolella.
turkulaisten perusominaisuus hyvin esille... eli kateus!
äo:ni ei voi olla lähellä nollaa, typerys! (mieti itse miksei?)
seuraavaksi varmaankin uhkaat vetää mua turpaan!?! ;o)
ps. ootko jo nähny tämän? http://www.youtube.com/watch?v=VlMTcVRhRWQ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124700MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022441Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5741841- 91673
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1051530Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331138Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3988Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64987