alkoholin kanssa kokeilla.
1) kuka tyhjentää koskenkorva pullon yhdellä hörpyllä. (kokeiltu, mahdollinen)
2) kuinka nopeaan tyhjentää neljä täyttä grogilasia vodkaa. (kokeiltu, tilaa lääkäri etukäteen)
3) 96% pirtun juominen raakana vrk aikana. (soita pappi valmiiksi paikalle)
4) 14 pv jatkuva ryyppääminen aina hereillä ollessaan. (tarkista arkkujen hinnat etukäteen)
Mutta muuten, nyt on oikeastaan aika ruveta valmistuun juhannukseen....
Helen shapiro
http://www.youtube.com/watch?v=nSg1Z4AwDCw
Asioita joita EI kannata
7
146
Vastaukset
- mr_von.huuhaa
selvinnyt hengissä noistakin kokeiluista, patologinen juoppo tempaisee kaksikin kertaa 14 päivän putken eikä ole moksiskaan. Mutta pirtun kanssa leikkiminen ei ole kenenkään hommaa. On tuttavapiiristä mennyt yksi kuuluisa ralli-ajajakin raakan pirtun myötä. Ei hönössä tajunnut mitä joi.
Yhtä kaikki, viinaksien kanssa ei sovi leikkiä. Eikä päihdyksissä yrittää sankaritekoja. Ei juhannuksena eikä muutoin.- Kyseliä
Suntta?
- H / H
Kyseliä kirjoitti:
Suntta?
Suntta oli. Monet illat istuttiin joskus.
mitä vaan.
Asiasta kolmanteen, kun ammoisina aikoina äijät vertailivat, kenellä on suurin, sitten tuli aika, kun vertailtiin, kenellä on pienin. Nyt en tiedä, mitä verrataan. Kai se on tärkeintä vaan, jotta jotain näkyy. Ettei naiset naura ku tihrustaa pinsettien kanssa.- jos vaikka
teippaisit suurennuslasin siihen pilin yläpoulella, ja naislta kakkulat jemmaan?
- mr_von.huuhaa
Ne nauravat vasta vessassa. Yksin tai ystävättärelleen puhelimella.
- demoniiih
juuri noita kyseisiä asioita minulla ei ole mieletöntä tarvetta kokeilla..kokea...;o)...Samaan sarjaan kuuluu seinillä kävely, härkien kanssa kujajuokseilu, että nosturin nokasta narun varassa koivesta roikkuminen...;o)...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984