Auttakaa

Marsiiiii

Olen tekemässä sivuja freewebs html versioon. Osaan käyttää html kieltä se ei ole ongelma. Minulla oli ennen geocitiessä sivut (:
olen kyllä kirjautunut ongelma on siinä mitä sitten pitäisi painaa kun on kirjautunut ,että pääsisi tekemään sivuja. En ole kauhean hyvä englannissa. Vinkkejä kiitos!

1

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Avustaja :D

      Näin saat uuden sivun.
      Paina vihreää laatikkoa jossa lukee näin:" Add new Page"
      Valitset,että haluatko tehdä tavallisen sivun vai jonkun kuvakansion tai jotain muuta.Tavallinen sivu on parhain.Nimeät sivun ja Volaa sivu valmis.Siirryt automaattisesti uudelle sivullesi. Paina "Conten Box" ja sitten vaan kirjoitat mitä haluat,tai lisäät kuvia kohdasta Photo. Linkkejä muille sivuille kohdasta link. Kun haluat tallentaa niin paina Publish. Jos halut vaihtaa sivujesi ulkonäkymää mene jollekkin sivulle ja paina kohtaa Template Sieltä voit vaihtaa sivujesi ulkoasua tai muokata otsikkoa yms.
      Kun olet kirjautunut sinulle tulee pitkä lista sivuja joita olet tehnyt jo freewebsin nettisivuillesi,kun haltu siirtyä niille klikkaa vain niitä,ja sitten teet mitä haluat :D
      Sivuni ovat: www.freewebs.com/kuunloiste
      jso tarvitset apua tule vain kysymään :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2723
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2070
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1817
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1696
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 95
      1625
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe