Jokerit rahasti taas

voi voi teepeeäss

ja peeaa. Vielä syksyllä Filppula oli halpa mies, kun ei meinannut pelaamaan mahtua, silloin pidempi jatko, niin rahastaja olisi Tps eikä Jokerit. Edes tapaus Salak ei siis mitään opettanut, miehet vaihtuu, mutta tepsille ei raha kelpaa, muuta kuin hukattavaksi. Hjallis kiittää.

12

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

Jokerit ei saa tästä sopimuksesta mitään korvauksia vaan TPS ja JYP eli kolme viimeistä seuraa misä Ilu on pelannu, näin luin Jatkoajasta.

• ....

Siis kolmen edellisen kauden seurat...eikä kolme edellistä seuraa!

• kuitenkin..

Tuto saa koko potin, näin luin eilen aikalisästä.

• luit näin..

jatkoajan keskustelupalstalta, jonne katkerat tepsifanit ovat vuodattaneet perättömiä provojaan, Jypfanien säestäessä. Et siis lukenut tätä jatkoajalta.

• ettei asialla ole
        luit näin.. kirjoitti:

jatkoajan keskustelupalstalta, jonne katkerat tepsifanit ovat vuodattaneet perättömiä provojaan, Jypfanien säestäessä. Et siis lukenut tätä jatkoajalta.

sama kaveri. Linkittää omaa sontaansa :D

• O.M.O.

• jokerit yhtään

• teeepeeeeässss
        jokerit yhtään kirjoitti:

dollaria.koska filppulalla oli sopimuksessa nhl pykälä

tässä taas veti lyhimmän korren. Laskivat, ettei Ilari kelpaa vielä NHLään. Liigan pudotuspelien paras pelaaja olisi kelvannut Tepsillekin. Nyt olisi meillä sitten paha lovi kokoonpanossa. Nyt se on Jokereilla.
        Ja hyvä niin :))

• kaikki pitää rauta-
        jokerit yhtään kirjoitti:

dollaria.koska filppulalla oli sopimuksessa nhl pykälä

lankasta vääntää turkulaisille. Tarkoittaa sitä, ettei tässä tapauksessa esim. Jokerit voi estää Filppulan lähtöä, jos hän itse tahtoo. Tietenkin seura jolla on sopimus kyseisen pelaajan kanssa saa siirtokorvauksen. Ei Tepsikään ilmaiseksi Suikkasta päästänyt. Älkää nyt olko niin helvetin lapsellisia, TÄMÄ ON BISNESTÄ.

• Rait Rait
        kaikki pitää rauta- kirjoitti:

lankasta vääntää turkulaisille. Tarkoittaa sitä, ettei tässä tapauksessa esim. Jokerit voi estää Filppulan lähtöä, jos hän itse tahtoo. Tietenkin seura jolla on sopimus kyseisen pelaajan kanssa saa siirtokorvauksen. Ei Tepsikään ilmaiseksi Suikkasta päästänyt. Älkää nyt olko niin helvetin lapsellisia, TÄMÄ ON BISNESTÄ.

Harkkis voi perustaa osto- ja myyntiliikkeen? Mitä se turhaa jäkisporukkaa pyörittää ;))
        Mut jos oisin Detroitin toimari ni emmä maksai harkkikselle penniäkää ku Filiksel on sopparis et voi lähtee änärii koska tykkää.
        Äm ai rait or äm ai rait?

• pakolaiskeskuksen
        Rait Rait kirjoitti:

Harkkis voi perustaa osto- ja myyntiliikkeen? Mitä se turhaa jäkisporukkaa pyörittää ;))
        Mut jos oisin Detroitin toimari ni emmä maksai harkkikselle penniäkää ku Filiksel on sopparis et voi lähtee änärii koska tykkää.

hankkii työpaikan kaikille maahan pyrkiville pelaajille. Tepsi tyhjenee vuoden päästä, mestaruuden kääntöpuoli. Tepsin onneksi monella sopimus voimassa, mutta sen loputtua hinnat liian kovia tepsille.

• sano toi lähikaupass
        Rait Rait kirjoitti:

ja kokeile paljonko saat kannettua ilmaiseksi ulos, ilman että joku reakoi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1309
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1098
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      63
      1093
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      163
      1023
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1009
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      963
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      791
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      735
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      734
    Aihe