Eli XP pöytäkone mulla on (Dell Optiplex GX260), ja haluaisin tietää toimiiko win 7/edes win vista koneessani?
Koneessani on 1GHz prosessori
20GB kiintolevy
507MB keskusmuisti
DVD-ROM asema
pöyrittääkö koneeni win 7:aa
5
261
Vastaukset
- ÄksPee4ever
Varmin tapa tuon asian testaamiseen löytynee täältä eli Windows 7 Upgrade Advisor:
http://www.microsoft.com/windows/windows-7/get/upgrade-advisor.aspx
"If your PC can run Windows Vista, it can probably run Windows 7, but it's still a good idea to use the Windows 7 Upgrade Advisor. Use the Compatibility Center to see if your hardware and software will work with Windows 7." Ei toimi.
- z-e
Eikö edes ilman aeroa?
z-e kirjoitti:
Eikö edes ilman aeroa?
Keskusmuisti ei riitä win7 mitenkään 1gika muistaakseni vähintään. 2 suositus ja 4 jos 64bittinen.
Ja tuskin tuo prossukaan riittä, vista voisi juuri ja juuri, mutta ennemmin pitäytyisin xp:ssä tai uudessa koneessa.z-e kirjoitti:
Eikö edes ilman aeroa?
Ei millään tavalla. Siitä lähdetään aina, että tuplaydin prosessori ja pari gigaa muistia 32-bittiselle ja 64-bittiselle 4 gigaa.
Jos siitä huolimatta haluaa uusia käyttöjärjestelmän niin sitten pitää harkita toista merkkiä. Sinun tapauksessa riippuu käyttötarkoituksista kannattaako pysyä Windows XP:ssä, odottaa hetki ja ostaa uusi tietokone Windows 7 SP1 Professionalilla vai vaihtaako nykyiseen koneeseen toisen merkkinen käyttöjärjestelmä.
Jos et ole uutta tietokonetta hankkimassa ja jos aiot harrastaa Youtube videoiden katsomista niin suosittelen pysymään Windows XP:ssä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335695- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574