Onko naiset hölmöjä?

LaardiBee

Sattui silmiin kansanedustaja Maria Guzenina-Richardsonin sanailua miehistä tuolla yhessä lehessä. Seuraavassa yksi lause, joka vaatii kommentin : "Alex Stubb saattaa olla kova jätkä maratonilla, mutta pistäpä hänet juoksemaan koko päivä piikkikoroilla!"

Ja kysymys kuuluu: kuka helvetissä pakottaa naiset juoksemaan koko päivän piikkikoroilla?

Eihän piikkikoroilla pysty ajamaan edes autoa, paitsi ylinopeutta, kun kenkä juuttuu kaasupolkimeen.....

18

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku aika sitten tuo piikkarijuoksukisakin.

    • EtOhitaStanaCorolla

      Ja homoja.

      • % + %

        nainen edusta kaikkia naisia. Mut´kyll´me tavallisen tolloja ollaan siitä päätellen miten paljon me passataan miehiä.
        Kaikki ei kyllä tee niin. mä tein 26v. ja sit´vasta tuli älyä päähän ja lopetin mokoman turhan touhun.
        Ehkä paranemista päässä on tapahtunut kun nykyisin voi heittää selälleen ja jalat kohti kattoa niin pääsee veri päähänkin virtaamaan.
        Piikkikorkoja en jalkaani laita syystä, että en luultavasti pysy niillä pystyssä. Silloin on kyllä sama tai ehkä parempikin ettei sitä verta päässä ole paljon kun pää kalahtaa lattiaan.
        Olisiko oikea vastaus kysymykseesi, miehethän ne pakottaa kai näin tekemään. Tai osa miehistä ja "vakka kantensa valitsee" sanotaan.


      • % + % kirjoitti:

        nainen edusta kaikkia naisia. Mut´kyll´me tavallisen tolloja ollaan siitä päätellen miten paljon me passataan miehiä.
        Kaikki ei kyllä tee niin. mä tein 26v. ja sit´vasta tuli älyä päähän ja lopetin mokoman turhan touhun.
        Ehkä paranemista päässä on tapahtunut kun nykyisin voi heittää selälleen ja jalat kohti kattoa niin pääsee veri päähänkin virtaamaan.
        Piikkikorkoja en jalkaani laita syystä, että en luultavasti pysy niillä pystyssä. Silloin on kyllä sama tai ehkä parempikin ettei sitä verta päässä ole paljon kun pää kalahtaa lattiaan.
        Olisiko oikea vastaus kysymykseesi, miehethän ne pakottaa kai näin tekemään. Tai osa miehistä ja "vakka kantensa valitsee" sanotaan.

        on tarkoituksella provosoiva. Mutta kyllä välillä ihmetyttää, että immeiset ilmiselvästi epämukavissa asusteissa ja kengissä liikkuvat, kun luulevat, että niin pitää tehdä. Tietysti, jos audimiehiä tai alfaromeoita metsästää....


    • niinku että kun ja jos mun edellä ravaa naiseksi luokiteltava otus ni o kyl ehottomasti paree et sil on piikkarit jalas ku pinkit reinot.
      Se keinunta rauhoittaa nii mukavasti silmiä....

      • miehethän

        ne pakottaa näkyy. Meinaan jos nainen haluaa rauhoittaa urhojen silmiä.
        Siis ei ollenkaan tyhmiä vaan silmien terveydelle edullista toimintaa pitää piikkareita.
        Oliko muuta kysyttävää naisista?


      • ei kengillä väliä
        miehethän kirjoitti:

        ne pakottaa näkyy. Meinaan jos nainen haluaa rauhoittaa urhojen silmiä.
        Siis ei ollenkaan tyhmiä vaan silmien terveydelle edullista toimintaa pitää piikkareita.
        Oliko muuta kysyttävää naisista?

        on ihan sama, kun pylly pyörii vaakaasennossa maatessani, käsien kosketeltavissa ja silmieni edessä, oliko jalassa ainot, reinot tai piikkarit, ilman noitakin on ihan hyvät näkymät -:DDD


    • fiksut pärjää..

      "juoksemaan koko päivä" niin ei se tarkoita että niillä kengillä juostaisiin. Se on vain kuvainnollinen ilmaisu. Taidat itse olla se "hölmö nainen". Jos sanotaan että rahat meni "kankkulan kaivoon", niin ei sitä kankkulan kaivoa ole oikeasti olemassa.

      • kun en vääntänyt rautalangasta, niin tässä sitä ollaan.

        Juju on siinä, että Maria pitää jotenkin sankarillisena piikkikorkojen pitämistä. Onhan se sankarillista, kun vaivaisenluut poksahtavat esiin. Luulen, että Alexin miehisyys kestää tuon solvauksen kyllä.


    • ihmisella on piikkikorkolihas. kuten on karhulihaskin.. ja adidaslihas. karhulihas tarkoitta myos litkuista lihasta - adidaslihas on enempi monolihas. ei kummiskaan hiihtomielessa.

      • myös *luu* jolla voi piikittää koko päivän;DDDDDDDDDDDD


    • Ymmärtävä

      hohhoijaa...

      • korot *

        Piikkikoroilla painelen paviljongin poikki.
        Pohkeille paljon pituutta piikkikorot pistää.
        Parhaat palat piilohon piikkikoron piikkiin.


      • jos hän olisi viitannut johonkin arkielämän taistoon, jota naiset saavat kohdata. Piikkikorot ovat hutsujen tunnusmerkki.


    • koroista tiä kun en niitä käytä mutta tyhmyyteni taisin todistaa tänään kun jouduin työvuoroja muokkaamaan sairastumisen takia...otin toisia säästääkseni ihtelleni sitten ne kaikkein hulluimmat vuorot...no, loman jälkeen jaksaa painaa taas :)

    • Kauan eläköön.

    • Ei sitä autoa koroilla ajeta ;) vaan ohjauslaitteilla, tytöt pitää koroista koska ne haluaa olla ylempänä siippaansa. Tasaa pituuseroa;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      266
      6420
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3723
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2649
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1655
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1493
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1310
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      108
      1174
    Aihe