peniskoru

bodyrock

Mitä naiset olette mieltä kun miehellä on peniskoru? Lenkki pujotetaan terskan taakse ja siitä roikkuu n.13cm kullan värinen ketju jossa kaksi helmeä. Tänään posti toi sellaisen ja kyllähän tuo kivalta tuntuu:)

18

4910

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen.

Oksettava ajatuskin.

• bodyrock

Miten ihmeessä naisilla usein on juuri tuollaisia mielipiteitä miesten "seksijutuista"?? Tietysti jokaisella oma mutta silti. Naisilla kaien maailman push-upit,klitorislävärit,sesikäät alusvaatteet,karvojen ajelu/siistiminenö. Annahan olla jos mies tekee jotain erikoisempaa niin heti on että hyi!

Miehen pitäisi olla vain yhden tyylinen suurinpiirtein.Aina vaan tavalliset perusrytkyt tilanteen mukaan ym. Itse olen hyväkroppainen ja hyvännäköinen.käytän usein stringejä(miesten).Nytkin mustat narustringit jalassa.ÄHÄ!!!;) Ajelen/siistin karvoitusta.Alapään pidän posliinina.

Oli nyt pakko avautua tässä hieman.

Muilta naisilta mielipiteitä.

• NainenTäälläkin
        bodyrock kirjoitti:

Miten ihmeessä naisilla usein on juuri tuollaisia mielipiteitä miesten "seksijutuista"?? Tietysti jokaisella oma mutta silti. Naisilla kaien maailman push-upit,klitorislävärit,sesikäät alusvaatteet,karvojen ajelu/siistiminenö. Annahan olla jos mies tekee jotain erikoisempaa niin heti on että hyi!

Miehen pitäisi olla vain yhden tyylinen suurinpiirtein.Aina vaan tavalliset perusrytkyt tilanteen mukaan ym. Itse olen hyväkroppainen ja hyvännäköinen.käytän usein stringejä(miesten).Nytkin mustat narustringit jalassa.ÄHÄ!!!;) Ajelen/siistin karvoitusta.Alapään pidän posliinina.

Oli nyt pakko avautua tässä hieman.

Muilta naisilta mielipiteitä.

Miehiä kiinnostaa, miltä nainen näyttää, naisia se, miltä seksi tuntuu. Siksi koristeet ovat naisellisia,ne ovat miehiä varten.

• Sallilyyli

Voisin sanoa et upee sheivatulla miehellä! karvapöheikköön.. ei kiitos eikä ihan katkarapuunkaan..

• Minunkoru

Minulla on peniskoruna prinssi-albert lävistys joka on mielestäni paras lävisty miehelle, Naisella vastaanlainen kaunis paikka korulle on klitan hupussa.
      Kuvia siitä löytyy omakuva.org:ssa hakusanalla leikattu.

• isomunamies

Kyllä genitaalikorut on komeita.

• AjattelisinVarmaankin

Että ompas turhamaista, jopa naurettavaa. Pyrin yleensä liiaksikin hienotunteisuuteen, mutta nyt saattaisin nauraa jopa ääneen.
      Mitä tehdään peseytymisen, sheivaamisen ja runkkaamisen lisäksi, menee liialliseksi itseriittoisuudeksi ja itsensä hipeltelyksi. Kuin olisi juuri löytänyt kikkelinsä.

• sobbasimo

Itse on kyllä mulkkuani lävistä mitään korua varten mutta jotain irtokorua voisin pitää.

• nainenkatsoo

Miehelläni on ohut metallinen penisrengas ja se näyttää hyvältä. Etelässä nakurannalla on tullu katseltua ja sielä on joitain hyviä, mutta sitten joillain menee ylilyönniksi. Sanotaan alaston mies korvarengas pieni tai posliini penis sopivalla renkaalla on minun makuun.
      muuten suomessakin nakurannalla saisi olla koruja enemmän, muttei räikeitä.

• Nainen06a

Oksettava ajatuskin. En ikinä antaisi millekään peltikullille. Hyi helvetti...

• Pökäle

Löylykauhamiehelle löylykauha roikkumaan mulkunvarresta!

• gigolo6969

Naiset tykkää peniskoruista.

• biparinn

Posliini penis ja hyvä koru /rengas tuo mieleen miehestä jotain arvaamatonta seksiä saa tänään :) Suuseksi kaiketi tuntuu syntiseltä rengastetun peniksen kanssa.

• Kyrpäkoru

Perkele. Otin kullinkoristeeksi kaivinkoneen kauhan. Kyllä lumput ulvoo kun kampeaa melaa mekkoon

• Anonyymi

Mitä vittua

• Anonyymi

Mahtava idea mun mielestä, tykkään paljon, miehelläni siis on (N 27)

• Anonyymi

Kiihottavaa. Kyllä lämpeen peniskorulle.

• Anonyymi

mist tilasit korun mä kyl antaisin naisen rengastaa mun pal,,,t pyssyväl korul,mut mä olenkin mä

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      275
      17680
    2. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      192
      12572
    3. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      74
      6274
    4. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      41
      5318
    5. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      85
      5104
    6. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      59
      4233
    7. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      72
      4068
    8. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      60
      3820
    9. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      105
      3732
    10. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      146
      3209
    Aihe