Mitä naiset olette mieltä kun miehellä on peniskoru? Lenkki pujotetaan terskan taakse ja siitä roikkuu n.13cm kullan värinen ketju jossa kaksi helmeä. Tänään posti toi sellaisen ja kyllähän tuo kivalta tuntuu:)
peniskoru
18
4480
Vastaukset
- Nainen.
Oksettava ajatuskin.
- bodyrock
Miten ihmeessä naisilla usein on juuri tuollaisia mielipiteitä miesten "seksijutuista"?? Tietysti jokaisella oma mutta silti. Naisilla kaien maailman push-upit,klitorislävärit,sesikäät alusvaatteet,karvojen ajelu/siistiminenö. Annahan olla jos mies tekee jotain erikoisempaa niin heti on että hyi!
Miehen pitäisi olla vain yhden tyylinen suurinpiirtein.Aina vaan tavalliset perusrytkyt tilanteen mukaan ym. Itse olen hyväkroppainen ja hyvännäköinen.käytän usein stringejä(miesten).Nytkin mustat narustringit jalassa.ÄHÄ!!!;) Ajelen/siistin karvoitusta.Alapään pidän posliinina.
Oli nyt pakko avautua tässä hieman.
Muilta naisilta mielipiteitä. - NainenTäälläkin
bodyrock kirjoitti:
Miten ihmeessä naisilla usein on juuri tuollaisia mielipiteitä miesten "seksijutuista"?? Tietysti jokaisella oma mutta silti. Naisilla kaien maailman push-upit,klitorislävärit,sesikäät alusvaatteet,karvojen ajelu/siistiminenö. Annahan olla jos mies tekee jotain erikoisempaa niin heti on että hyi!
Miehen pitäisi olla vain yhden tyylinen suurinpiirtein.Aina vaan tavalliset perusrytkyt tilanteen mukaan ym. Itse olen hyväkroppainen ja hyvännäköinen.käytän usein stringejä(miesten).Nytkin mustat narustringit jalassa.ÄHÄ!!!;) Ajelen/siistin karvoitusta.Alapään pidän posliinina.
Oli nyt pakko avautua tässä hieman.
Muilta naisilta mielipiteitä.Miehiä kiinnostaa, miltä nainen näyttää, naisia se, miltä seksi tuntuu. Siksi koristeet ovat naisellisia,ne ovat miehiä varten.
- Sallilyyli
Voisin sanoa et upee sheivatulla miehellä! karvapöheikköön.. ei kiitos eikä ihan katkarapuunkaan..
- Minunkoru
Minulla on peniskoruna prinssi-albert lävistys joka on mielestäni paras lävisty miehelle, Naisella vastaanlainen kaunis paikka korulle on klitan hupussa.
Kuvia siitä löytyy omakuva.org:ssa hakusanalla leikattu. - isomunamies
Kyllä genitaalikorut on komeita.
- AjattelisinVarmaankin
Että ompas turhamaista, jopa naurettavaa. Pyrin yleensä liiaksikin hienotunteisuuteen, mutta nyt saattaisin nauraa jopa ääneen.
Mitä tehdään peseytymisen, sheivaamisen ja runkkaamisen lisäksi, menee liialliseksi itseriittoisuudeksi ja itsensä hipeltelyksi. Kuin olisi juuri löytänyt kikkelinsä. - sobbasimo
Itse on kyllä mulkkuani lävistä mitään korua varten mutta jotain irtokorua voisin pitää.
- nainenkatsoo
Miehelläni on ohut metallinen penisrengas ja se näyttää hyvältä. Etelässä nakurannalla on tullu katseltua ja sielä on joitain hyviä, mutta sitten joillain menee ylilyönniksi. Sanotaan alaston mies korvarengas pieni tai posliini penis sopivalla renkaalla on minun makuun.
muuten suomessakin nakurannalla saisi olla koruja enemmän, muttei räikeitä. - Nainen06a
Oksettava ajatuskin. En ikinä antaisi millekään peltikullille. Hyi helvetti...
- Pökäle
Löylykauhamiehelle löylykauha roikkumaan mulkunvarresta!
- gigolo6969
Naiset tykkää peniskoruista.
- biparinn
Posliini penis ja hyvä koru /rengas tuo mieleen miehestä jotain arvaamatonta seksiä saa tänään :) Suuseksi kaiketi tuntuu syntiseltä rengastetun peniksen kanssa.
- Kyrpäkoru
Perkele. Otin kullinkoristeeksi kaivinkoneen kauhan. Kyllä lumput ulvoo kun kampeaa melaa mekkoon
- Anonyymi
Mitä vittua
- Anonyymi
Mahtava idea mun mielestä, tykkään paljon, miehelläni siis on (N 27)
- Anonyymi
Kiihottavaa. Kyllä lämpeen peniskorulle.
- Anonyymi
mist tilasit korun mä kyl antaisin naisen rengastaa mun pal,,,t pyssyväl korul,mut mä olenkin mä
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271311Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on691293Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3191027Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261022- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että278933- 72915