Sofi Oksasen kirjat ovat selvästi neuvostovastaisia. Tähän seikkaan on Neu...Venäjän turvallisuuspoliisi "huolestuneena" kiinnittänyt huomiota. Pääministeri Putin on tulkinnut Suomen suunnittelevan taas uutta hyökkäystä ja lähettänyt nootin "presidentti" Tarja Haloselle Naantaliin. Venäjä on sijoittanut 110 divisioonaa Karjalan kannakselle, sen strategiset ilmavoimat ovat 1,5 minuutin ydinhyökkäysvalmiudessa ja Venäjän laivasto on ankkuroitu Suursaareen ja sinne.
Kaksikymmentä minuuttia nootin saapumisen jälkeen Sofi Oksaselle tuli WSOY:ltä tekstiviesti, että Sanoma-WSOY ei enää kustanna hänen kirjojaan. Myös hänen valmiit kirjansa on makuloitu ja kirjakauppoja pyydetään palauttamaan myymättömät kappaleet kustantajalle. Kansalaiset voivat tuoda omistamansa inhat neuvostovastaisuudet Tehtaankadulle sijoitetulle irtolavalle, kuittausta vastaan.
(Venäjän) turvallisuuspoliisi tutkii, onko aihetta nostaa syyte Sofi Oksasta vastaan Leningradin korttelioikeudessa.
Sodanhaluinen Suomi provosoi!
13
240
Vastaukset
- sofis..
No olipa siinä paskapuhetta kotitarpeiksi.
- Ydinvalmiusko
Onk sota tulossa. Mistä tuon oot tienny
- Miss Mossad.
Ei käy.
- Miss Mossad.
Juu ei.
Terveisin,
Se Aito Oikea
I love israel
Laten kannattaja (joskus)
Leksan exä
- Kullervo Trudilutzky
...ehkäistä Suomen hyökkäyksen Venäjälle hyökkäämällä itse Suomen kimppuun. Samalla tavalla Stalin ehkäisi Suomen hyökkäyksen N-liittoon vuonna 1939.
- todella mainio
ehkäisykeino. Samaa keinoa lienee käyttäneet amerikkalaiset, hyökkäsivät Afganistaniin, ennenkö ne ehti hyökätä ameriikkaan. Ja sama irakissa.
Sofi Oksanen on KGB:n (tai mikä se tämän hetkiseltä nimeltään onkaan..) Mustalla listalla. Hänen neuvostovastaisuuksiensa kitkeminen edistyy: Tallinnassa esitettäväksi tarkoitettu "Puhdistus"-oopperakin on diskvalifioitu. Uraa!
- dghfttghjvfgg
liukastuu kohta suihkussa ja samalla nielaisee vahingossa radioaktiivista myrkkyä. Ei ihme että Suomi tuntuu paskalta maalta.
Sille:
http://www.youtube.com/watch?v=jRLxGP6OqvE
PS gootit on rumia friikkejä ilman ylimeikkaustakin.
- grasnaja armiii
kyllä minä odotan että venäjä tekee jotakin ei mikään maa voi hyväksyä sitä nimittelyä ja mollaamista jota tämä suomen juppi nuoriso kohdistaa naapuriaan kohtaan kurin palautus on paikallaan.
- Miss Mossad.
Kopioin nyt tähän tossa äsken aiheesta kirjoittamani mielipiteeni:
Paraikaa Venäjän parlamentin alahuoneella duumalla on käsittelyssä lakiesitys, joka palauttaisi neuvostoajan KGB:n valtuudet täysimittaisena nykyiselle manttelinperijälle FSB:lle.
Samaan aikaan Venäjän hallitus on jatkuvasti lujittanut otettaan kaikessa mediassa. Kirgisian Oshissa on käynnissä etniset puhdistukset, jotka vaikuttavat Venäjän tekemältä PROVOKAATIOLTA. Venäjän "viralliset" uutiset kertovat, että tilanne on vakaampi vaikka se on erittäin paljon huonontunut.
Taas teeskennellään aitovenäläiseen tyyliin. Sama juttu Unkarin uuden pressan Janukovitshin Moskovan perseennuolennan kanssa: rajoitetaan sananvapautta niin, että uusi hallitus ajaa läpi uuden tiedotusvälineitä koskevan sensuurin.
Huomenna luemme uutista: Suomi24 Maailman menoa -sivusto on provosoinut Venäjää. Sivusto suljetaan Suomen korkeimman johdon taholta. Pum-pum.- Miss Mossad.
tuossa hieman kiukuttelin. Kiireessä tuli Unkari - soori.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893308
- 623067
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802343
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j401996- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311519