Muutimme uuteen taloon ja pihassa nököttää punaherukkapensaita. Olen aina ajatellut, että marjat kasvavat pensaissa ihan "itsekseen" ja että pensaita pitää korkeintaan joskus leikata. Nyt luin kuitenkin netistä (http://puutarha.net/index.asp?s=/suorakanava/kasvikortti.asp?id=206), että pensaita pitäisi kastella.
Eli pitääkö minun todellakin kastella näitä pensaita, että niistä marjoja tulisi?
Pitääkö marjapensaita kastella?
Tietämätön Tiina
2
645
Vastaukset
- ateistipuutarhuri
äläkä unohda lannoitusta ja syyslannoitus on sitten erikseen. Ei ne pyhällä hengellä kasva.
Ei niitä alinomaa tartte olla kastelemassa. Mutta jos on ollut kuivaa, niin hyvä on, kun kukinta, ja raakilevaiheessa heität sangollisen vettä juurille. Saat paremman sadon, ja isompia marjoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017343
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj615075Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?754738- 794729
- 1324178
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️293452Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82958- 492550
- 392478
- 2122343