Vai onko tämä tämän tarinan loppu?Mistähän tämä hiljaisuus johtuu?Ehkä seriffistä,savonjutuista,lomista vai mikä ihme palstalle on tullut?
Herääkö palsta eloon kun k:lo lyö 22
82
256
Vastaukset
- odotettu on
Liikaa ärsyttelyä jä härnäämistä.Puhumattakaan suorasta vittuilusta.Jossain se raja aina vastaan tulee.
- tietäjä.
palstalla EI ole seriffiä.
vahvasti palstan hiljenemisen johtuvan jatkuvasta vittuilusta ja kinasta. Luulempa vielä olevani oikeassa luuloineni, ei normaalijärkiset jaksa jatkuvasti paskaa palstalta lukea :) Sheriffit, savolaiset ja lomat ei palstoja hiljentele, kato iski palstalle jo puoltoista vuotta sitten, sen jälkiin on parikymmentä vakkaria jättänyt uppoavan laivan :( No, muutama uusikin on tuona aikana palstalle tullut, joten kato ei varmaan ihan noin kova ole ollut :)
- ?!?((
tullut, mutta aika harvaan käyvät.Saavat heti kotkalta ja sadulta luulotautisten kommentit.Mikä sitä viitsii terveet ihmiset täällä enää kirjoitella!!
Mitä minä olen käynnyt ja lukenut aloituksia, niin täällä pari kolme näyttänyt urhoollisuutensa haukkumalla
itselleen vihollisia,tai oikeasti ainahan saa aloitukseensa törkyä.kultainen.narri kirjoitti:
Mitä minä olen käynnyt ja lukenut aloituksia, niin täällä pari kolme näyttänyt urhoollisuutensa haukkumalla
itselleen vihollisia,tai oikeasti ainahan saa aloitukseensa törkyä.pieni vinoilu kuuluu tälle palstalle ja elävöittää juttuja sopivasti, mutta siitä onkin pieni askel suoranaiseen vittuiluun ja ajojahtiin, jota täällä harrastetaan. Et voi kieltää, etteikö syytä olis niin sysissä kuin sepissäkin ja sormella osoittelu on perseestä, kun on kuitenkin kyse "vapaasta" ilmaiseksi toimivasta nettipalstasta, jolla jokaisella on oikeus kirjoittaa. Tosin ylläpito sais olla jämerämpi ja bannata pahimmat riidanhaastajat melko herkästi, niin tietynlainen siisteys pysyis palstalla.
?!?(( kirjoitti:
tullut, mutta aika harvaan käyvät.Saavat heti kotkalta ja sadulta luulotautisten kommentit.Mikä sitä viitsii terveet ihmiset täällä enää kirjoitella!!
että toi mitä kirjoitin tohon alemmas narrille riittää vastaukseksi sinullekin.
kerbiili62 kirjoitti:
pieni vinoilu kuuluu tälle palstalle ja elävöittää juttuja sopivasti, mutta siitä onkin pieni askel suoranaiseen vittuiluun ja ajojahtiin, jota täällä harrastetaan. Et voi kieltää, etteikö syytä olis niin sysissä kuin sepissäkin ja sormella osoittelu on perseestä, kun on kuitenkin kyse "vapaasta" ilmaiseksi toimivasta nettipalstasta, jolla jokaisella on oikeus kirjoittaa. Tosin ylläpito sais olla jämerämpi ja bannata pahimmat riidanhaastajat melko herkästi, niin tietynlainen siisteys pysyis palstalla.
Ip lukitus ainoo toimi suomi 24 :N
- .://
kiinnostaa samat saunareisut, leipomiset, jonkun juhlat, samojen ihmisten kirjottamana? Ei monikaan viitsi edes vastata mitään. Ensin luettiin raiteille menot vieraskirjakopiosta ja sitten taas joku ääliö kirjoittaa ne uudestaan vaan eri ketjuun. Huuhaata ei ole arkiset askareet tai löylyssä grillaamiset. Tylsää.
- O/\O
omalla nicillä kirjoitella,eikä paljon muutenkaa,johtunee tietyistä moniniceistä,jotka pilaavat hyvätkin aloitukset riitelyllä keskenään
Onhan niitä minullakin ihan tarkoituksella,että herättäisin kuinka helppoo olis kieroilla jos haluais;))
- O/\O
kultainen.narri kirjoitti:
Onhan niitä minullakin ihan tarkoituksella,että herättäisin kuinka helppoo olis kieroilla jos haluais;))
ettet pahemmin kieroile,ainakaan rekattuna
O/\O kirjoitti:
ettet pahemmin kieroile,ainakaan rekattuna
Siviilissä kieroilen erittäin paljon;))
- O/\O
Siviilissä kieroilen erittäin paljon;))
minä en laisinkaan ;)
- O/\O
LaardiBee kirjoitti:
vakuutusyhtiö vai autokauppa?
asianajaja ;)
- O/\O
Työni puolesta;)
tuolla unibetin texas hold'em pöydässä ;)
LaardiBee kirjoitti:
vakuutusyhtiö vai autokauppa?
Ei kun annan lahden---------hesan välille työmatkan pidennystä ;) Ja katselen kun laardi hikeentyy kun juna
ei putputa niinkuin ennen...O/\O kirjoitti:
tuolla unibetin texas hold'em pöydässä ;)
Pokeri huijarit ovat rikkaita vähän aikaa;))
Ei kun annan lahden---------hesan välille työmatkan pidennystä ;) Ja katselen kun laardi hikeentyy kun juna
ei putputa niinkuin ennen...siis käppäilleesi siellä radalla. Ihmettelinkin kun eilen illansuussa olin Rekolan pysäkillä jotta mikä siellä köpöttää.
LaardiBee kirjoitti:
siis käppäilleesi siellä radalla. Ihmettelinkin kun eilen illansuussa olin Rekolan pysäkillä jotta mikä siellä köpöttää.
Ja laitoin viime yönäkin muutaman hidasteen palaan;))
Ja laitoin viime yönäkin muutaman hidasteen palaan;))
kun juna on myöhässä, on hienoa seurata, kun kiireinen kännykkäkansa saa paniikkioireita.
- O/\O
Pokeri huijarit ovat rikkaita vähän aikaa;))
tai koko ajan ;)
LaardiBee kirjoitti:
kun juna on myöhässä, on hienoa seurata, kun kiireinen kännykkäkansa saa paniikkioireita.
Et kai sää mun vaimoani pidättele tahallas, aina myöhässä tulee kotiin;))
- ...
kotkan syytä kaikki.
- sie kuule
ISO SIAN VITTU !!!
- ..
on totta. Edelleen haukkuu normikirjoittajat.
- .....
sie kuule kirjoitti:
ISO SIAN VITTU !!!
miksi haistaisin. ei se muuta totuutta miksikään.
- O/\O
sie kuule kirjoitti:
ISO SIAN VITTU !!!
se sian kotontasiko
joten kukin voi valita tekemisensä lähes vapaasti. Enkä ihmettele, jos jotkut jättävät palstan rauhaan, kun jokaiseen aloitukseen saa enemmän tai vähemmän epäasiallisia kommentteja. Kaikilla ei pinna sitä kestä. Aina on kuitenkin meitä umpiluupäitä, jotka vähät välitämme, mitä meille vastataan.
Tekisi melkein mieli kertoa, mitä olemme juuri tehneet, mutta enpä kerro.kultainen.narri kirjoitti:
Kävit saunassa pesit selän ja sait sauna puhdasta;)
koska se on niin jokapäiväistä, eikä ole yhtään huuhaata.
- veeravauhtiviiva
Vitun kateellinen kaikille! Miettikää nyt pikkasen :D
- mää jo pois!
ihmetyttää sun asenteesi.Itse olet palstan pahimpia suunsoittajia.
Ei tätä ole pilattu,vaan lannoitettu liikaa luomutuotteilla;) Kieliopisto suljettu kesälomien takia !! http://www.youtube.com/watch?v=LRnvoZB30R4&NR=1 veeralle teini musaa pojiltani..
- veeravauhtiviiva
mää jo pois! kirjoitti:
ihmetyttää sun asenteesi.Itse olet palstan pahimpia suunsoittajia.
jos mulle vittuillaan :)
- demoniiih
Palsta herää taasen lomien jälkeen...Se on yhtä varmaa, kuin yön vaalenimen aamuksi..;o)...
Palstalla on aina ollut piikittelijöitä..ja mustamaalareita..Mitäpäs noista vakavasti ottamaan..:o)...- veeravauhtiviiva
lyhyt loma :D
Tiedän olen sen jo huomannut;)) Minuakin jo yritetään matkia ;)) kaksi viikkoa on pamputettava työtä sit
lomille ;)) http://www.youtube.com/watch?v=qVlRBrfmCE4&NR=1 tää on siulle mutta silleen huuhaa mielessä,
olen vähän pilaillut kirjoituksissani!!- demoniiih
Tiedän olen sen jo huomannut;)) Minuakin jo yritetään matkia ;)) kaksi viikkoa on pamputettava työtä sit
lomille ;)) http://www.youtube.com/watch?v=qVlRBrfmCE4&NR=1 tää on siulle mutta silleen huuhaa mielessä,
olen vähän pilaillut kirjoituksissani!!kun mä lähden duuniin...;o)... No syyskuussa on lomaa viel..pualitoistaviikkoa:o)..
Pilaile vaan..ja mä maksan potut vaikkast pottuina takas...;o)... demoniiih kirjoitti:
kun mä lähden duuniin...;o)... No syyskuussa on lomaa viel..pualitoistaviikkoa:o)..
Pilaile vaan..ja mä maksan potut vaikkast pottuina takas...;o)...Olis ne savolaiset potut ottaa mukava vastaan;)) Kun ei ne tiedä ees hätäperunoista mitään;))
- demoniiih
Olis ne savolaiset potut ottaa mukava vastaan;)) Kun ei ne tiedä ees hätäperunoista mitään;))
ne potut jatkojalostettuina..;o)... Heitän Sua kohta sipsipussukalla...;o)...
demoniiih kirjoitti:
ne potut jatkojalostettuina..;o)... Heitän Sua kohta sipsipussukalla...;o)...
Sipsit rapisee, tiedän missä pottu on;)) Laitan yksityis etsivät perääsi!
- demoniiih
Sipsit rapisee, tiedän missä pottu on;)) Laitan yksityis etsivät perääsi!
Laita vain essivä asialle..Sellanen Serlopin ja Poirotin risteytys..Muunlainen ei pysy kintereilläni...;o)..
demoniiih kirjoitti:
Laita vain essivä asialle..Sellanen Serlopin ja Poirotin risteytys..Muunlainen ei pysy kintereilläni...;o)..
Niih oon vikkelä veitikka,ihan lapsenomainen nulikka vaik oon miehen iässä.. Ja pitempi letti kuin siulla;)
- demoniiih
Niih oon vikkelä veitikka,ihan lapsenomainen nulikka vaik oon miehen iässä.. Ja pitempi letti kuin siulla;)
Mut juuri nyt ja tällä hetkellä mun hiukset..tai tää kuontalo on paljon pidenpi, kuin galleriankuvassa..Ne kyl lyhenee piakkoin..;o)...
demoniiih kirjoitti:
Mut juuri nyt ja tällä hetkellä mun hiukset..tai tää kuontalo on paljon pidenpi, kuin galleriankuvassa..Ne kyl lyhenee piakkoin..;o)...
Tiedäks mulla on veto poikien kanssa, et minun lettini kasvaa tai oikeastaan harmaantuu enemmän kui
heidän.Ne on vielä johdossa,heillä kummikii intti ees niin naps,niin viikkorahat lähti kun voitan.Kiero lapsiniakin kohtaan.- demoniiih
Tiedäks mulla on veto poikien kanssa, et minun lettini kasvaa tai oikeastaan harmaantuu enemmän kui
heidän.Ne on vielä johdossa,heillä kummikii intti ees niin naps,niin viikkorahat lähti kun voitan.Kiero lapsiniakin kohtaan.miten ovela isukki...;o)...Ruhuma kertakaikkiaan..;o)...
Mun toisella pojalla on pitkät hiukset..toisella pää ajettu sileeks..ja korvikset korvassa..Seksikästä sanoo hänen naisensa..Äipästä söpöä..;o)... demoniiih kirjoitti:
miten ovela isukki...;o)...Ruhuma kertakaikkiaan..;o)...
Mun toisella pojalla on pitkät hiukset..toisella pää ajettu sileeks..ja korvikset korvassa..Seksikästä sanoo hänen naisensa..Äipästä söpöä..;o)...Niin mamin poikia;) Kyllä tää pitkä tukka on hankala kesällä ;( Veto mikä veto en häviä,paitsi jos se lintsaa
toi keskimmäinen kieltäytyen maanpuolustuksesta niin perskules.Sillä on mitattuna 78cm pitkä letti jo nyt..- demoniiih
Niin mamin poikia;) Kyllä tää pitkä tukka on hankala kesällä ;( Veto mikä veto en häviä,paitsi jos se lintsaa
toi keskimmäinen kieltäytyen maanpuolustuksesta niin perskules.Sillä on mitattuna 78cm pitkä letti jo nyt..Juuh..Kesällä tukalan kuumat on..ainakin mun, kun ovat niin pahuksen paksutkin..;o)...Talvella taasen käy karvareuhkasta ja kaulaliinasta..;o)...
Pidä isukki piuntas..Kyl poikulin täytyy saada kokea armeijan harmaus...;o)... demoniiih kirjoitti:
Juuh..Kesällä tukalan kuumat on..ainakin mun, kun ovat niin pahuksen paksutkin..;o)...Talvella taasen käy karvareuhkasta ja kaulaliinasta..;o)...
Pidä isukki piuntas..Kyl poikulin täytyy saada kokea armeijan harmaus...;o)...Nykyään 6kk lyhin ja puolet siitäkin mamman muussilla;)) Niin on tukalla pituutta ja suoraa niinkuin hevosen
jouhta;) Pakko se on pitää kuria pojille jos niitä on..Ja koulututtaa ammattiin,justiin tuo menee lukioon ja
vanhat kirjat ei kelpaa vaikka toi tytärkin on lukiossa vielä.- demoniiih
Nykyään 6kk lyhin ja puolet siitäkin mamman muussilla;)) Niin on tukalla pituutta ja suoraa niinkuin hevosen
jouhta;) Pakko se on pitää kuria pojille jos niitä on..Ja koulututtaa ammattiin,justiin tuo menee lukioon ja
vanhat kirjat ei kelpaa vaikka toi tytärkin on lukiossa vielä.Tuttua juttua..Ja, jos lapsille kelpasikin vanhat kirjat, niin lukiolle ei kelvannu..:o/...Eikä noi lukion oppikirjat ole mitään halpoja..:o/..
demoniiih kirjoitti:
Tuttua juttua..Ja, jos lapsille kelpasikin vanhat kirjat, niin lukiolle ei kelvannu..:o/...Eikä noi lukion oppikirjat ole mitään halpoja..:o/..
Taitaa jotain 1500 egee per oppilas..En oo rahastonhoitaja;) En tiedä ees maidon hintaa! Hyvin palvottu narri..
- demoniiih
Taitaa jotain 1500 egee per oppilas..En oo rahastonhoitaja;) En tiedä ees maidon hintaa! Hyvin palvottu narri..
jos se mitataan maitolitran hinnan tietämyksellä...;o)...
kallista lystiä on kuitenkin kouluttaa mukeloitaan..Mut on se sen arvoista..:o)... demoniiih kirjoitti:
jos se mitataan maitolitran hinnan tietämyksellä...;o)...
kallista lystiä on kuitenkin kouluttaa mukeloitaan..Mut on se sen arvoista..:o)...Kaikki on kallista, (rakkaus on kallista puuhaa)..Ja surukin maksaa..Unelmat ovat ilmaisia;))
- demoniiih
Kaikki on kallista, (rakkaus on kallista puuhaa)..Ja surukin maksaa..Unelmat ovat ilmaisia;))
tai ainakin, jos kuolemsta puhutaan..niin on kallista..Rakkaus sinällään ei ole kallista..Se rakkauden kohde saattaa kyl tulla kalliiksi..;o)...
Unelmointi..unelmoinnin vuaks..on ilmaista...;o)...
Mä pidän unelmista ja haaveista jotka voi toteuttaa...:o)... demoniiih kirjoitti:
tai ainakin, jos kuolemsta puhutaan..niin on kallista..Rakkaus sinällään ei ole kallista..Se rakkauden kohde saattaa kyl tulla kalliiksi..;o)...
Unelmointi..unelmoinnin vuaks..on ilmaista...;o)...
Mä pidän unelmista ja haaveista jotka voi toteuttaa...:o)...Puhut asiaa kun saan sut vapautumaan ;)) Joko on migreeni pois..Tai ainahan sää porkkanaa syöt asiallisesti.
- demoniiih
Puhut asiaa kun saan sut vapautumaan ;)) Joko on migreeni pois..Tai ainahan sää porkkanaa syöt asiallisesti.
meni jo pois..yällä kertaa..:o)...
Niin muuten syönkin..asiallisesti..vaik joku väittääkin mun puskailevan..:o/... demoniiih kirjoitti:
meni jo pois..yällä kertaa..:o)...
Niin muuten syönkin..asiallisesti..vaik joku väittääkin mun puskailevan..:o/...pus pus ja puska;) Kuka taas sua kiusi, miks mää soitin sulle niin kuin olisin;) haaveissani.. http://www.youtube.com/watch?v=qVlRBrfmCE4&NR=1
- demoniiih
pus pus ja puska;) Kuka taas sua kiusi, miks mää soitin sulle niin kuin olisin;) haaveissani.. http://www.youtube.com/watch?v=qVlRBrfmCE4&NR=1
oman vaimokullan kaikkuun..Hyräilet Hänelle ko biisiä..Vahingossa minulle sen tuubitit..:o)...
Hyvää yötä..ja ah niin onnelliset unet :o)... demoniiih kirjoitti:
oman vaimokullan kaikkuun..Hyräilet Hänelle ko biisiä..Vahingossa minulle sen tuubitit..:o)...
Hyvää yötä..ja ah niin onnelliset unet :o)...Hyvää unea ja hieron sun niskoja koko yön ;)) http://www.youtube.com/watch?v=iQ1lf6QvjUA&feature=related musiikkin nappasin sun viholliselta;)) ps. annan suukon vaikka hyljit sitä;(( Rupeen sit lirkuttteleen muille..Aina jätät narrin omaan kuoppaan,, nyyh..
- o.tunnus
Oisko tajussa kesä ja loma, jos niin? se tietää paistetta aurinkon :)
Joten nauti sinäkin ilmassa ulkoisessa :)- veeravauhtiviiva
Jos tietäisit kuinka paljon tulee km viikossa liikuntaa niin hämmästyisit;))
kun tuli paha mieli teille :))
Mut eiks se ole niin, et sitä saa mitä tilaa :D veeravauhtiviiva kirjoitti:
Mut eiks se ole niin, et sitä saa mitä tilaa :DAhaa ;) Tilattu vai ??
veeravauhtiviiva kirjoitti:
Mut eiks se ole niin, et sitä saa mitä tilaa :DEt kai ole rakastunut satiaiseen ??
- veeravauhtiviiva
Ahaa ;) Tilattu vai ??
eka kertaa, niin just nää muisQut solat Laardiperseet yritti pistää mut lttyyn, kuitenkaan onnistumatta :)
Sullakin on uus nicki, miks :D veeravauhtiviiva kirjoitti:
eka kertaa, niin just nää muisQut solat Laardiperseet yritti pistää mut lttyyn, kuitenkaan onnistumatta :)
Sullakin on uus nicki, miks :DJoko äpärä vetää sikeitä vai tsiigaako se futista nysäkyrvän kanssa?
- veeravauhtiviiva
Et kai ole rakastunut satiaiseen ??
Niin voi vittu, haista vittu, mä en ol rajastunut huuhaalla yhteen kenenkään, niin sulle huti!
- veeravauhtiviiva
LaardiBee kirjoitti:
Joko äpärä vetää sikeitä vai tsiigaako se futista nysäkyrvän kanssa?
Vittuuks mulle runkkaat!
Niin voi vittu, haista vittu, mä en ol rajastunut huuhaalla yhteen kenenkään, niin sulle huti!
Älä hermostu tulee kirjoituksees värinää;))
Vittuuks mulle runkkaat!
voi voi sentään, nyt on ihan kauhiaa. Ja kuule kyllä saat ihan itte runkata, ku ei siitä nysäkyrvästä paljo iloa ole. Ja turha soittaa isille, se on sammunu jo monta tuntia sitte.
ku viimonen sidukkapullo kaatu ja rakennekynsi lohkes.
- soromnoo
Veerasta on tullut rajasuutari kun se on rajastunut!Mutta näinhän aina käy suutarien tyttärille...
- veeravauhtiviiva
LaardiBee kirjoitti:
ku viimonen sidukkapullo kaatu ja rakennekynsi lohkes.
:D
- veeravauhtiviiva
soromnoo kirjoitti:
Veerasta on tullut rajasuutari kun se on rajastunut!Mutta näinhän aina käy suutarien tyttärille...
EIi mulla laardipuska mitään hätää ole, runkkaa, runkka :D
- Naurava kulkuri
EIi mulla laardipuska mitään hätää ole, runkkaa, runkka :D
Eikä kerinny vessaan, lorahduksen tullessa äitylin pikkupöksyihin kun Laardi vei taas veeruskaa aidosti sähkoaitaa päin värisemään
- veeravauhtiviiva
Naurava kulkuri kirjoitti:
Eikä kerinny vessaan, lorahduksen tullessa äitylin pikkupöksyihin kun Laardi vei taas veeruskaa aidosti sähkoaitaa päin värisemään
ERiku mä kuunyelen musaa :)
Ja noita sikoja mitkä kännään LIVENÄ, vitun sika :D - Diplomaatin kamerineiti seinän takaa
ERiku mä kuunyelen musaa :)
Ja noita sikoja mitkä kännään LIVENÄ, vitun sika :Drasse possu on päässyt käyttämään kärsäänsä viivan sisällä. Ainakin röhki siihen malliin, että sai imettyä teiniklimpit kuraisesta urasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 666391
- 715838
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1345075- 624035
- 143895
- 383319
- 713093
- 642957
- 802732
- 492037