Miten tytölle paras orkku?

xXx

Kertokaa miten voi antaa tytölle parhaan mahollisen orkun käsin tai suulla.

14

11690

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naistenmies

      ota banaani ja tunge se kokonaan muijas pilluun niin eihköhän se siitä sitten saa....!!!

    • Terhi

      Käy hakemassa pari välinettä www.dr-feelgood.org
      niin eiköhän se silla

    • *Prinsess*

      Kehu naistas eka kauniiksi, sitten sen vartalo... tarkota kaikkia sanojas. Sit suutele sen kaulaa ja rintoja ja kasvoja. Laskeudu alaspäin, suutele sitä vatsalle, ihan joka paikkaan. älä jätä mitn. väliin. Laita sormes sisään varovasti. ja kysy tuntuuko hyvältä. jos tuntuu ni jatka. riippuu tytön paikoista kuinka monta sormee..ei liikaa mut ei liian vähää. taita sormees vähän ylöspäin ni pitäis löytyä gee. mutta älä vaan "kaiva kuoppaa". toisella kädellä voit joko silittää naises kasvoja tai ottaa sen avuksi hypyhuulten hyväilyyn. Ensin hitaasti ja sit nopeutta lisää. Kysy lupa ottaa suihin. Pussailemalla siirry alemmaksi. Kutita/silitä sormella ensin vähän alavatsaa ja sitten työnnä varovasti kieli sisään. Nuole kun tikkaria eri tyyleillä, eri temmossa. Kun oot hoitanu homman, älä suutele tyttöä heti suulle. Muhun ainaki tehois noi jutut... :) hope et olin avuksi.

      • AaKoo

        Olen kuullu ;) että 1 kaverini teki 3 orkkuu peräkkäin omalle tyttöystävälle.
        Kuulemma ;) hän tiesi että "liipasinpaikka" löytyy kun varovasti levittää pimppuu ja etsii kielellä clitoriksen. Sitten VAROVASTI paljastaa clitorista ja nuolee sitä, herkin paikka oli kuulemma heti clitoriksen takana. Kuulemma ;) kaverini leukaperät olivat hiukan kipeät tämän homman jälkeen. HUOM. ensin tyttöä/naista pitää lämmitellä tarpeeksi PALJON!
        hmmm. millonhan minä pääsisin koklaamaan näitä ohjeita!? :)
        Tv:Mies39


      • m35

        Minä korostaisin nimenomaan, että et suutele tyttöä enää suulle pimpin nuolemisen jälkeen. Itsekään en suostu suutelemaan vaimoani sen jälkeen kun hän on ottanut minulta poskeen. Pesemme aina hampaat ennen suutelemista ja itse kurlaan vielä vademeekkumilla, sillä naiset ovat tässä suhteessa herkempiä kuin miehet.


      • Molo
        m35 kirjoitti:

        Minä korostaisin nimenomaan, että et suutele tyttöä enää suulle pimpin nuolemisen jälkeen. Itsekään en suostu suutelemaan vaimoani sen jälkeen kun hän on ottanut minulta poskeen. Pesemme aina hampaat ennen suutelemista ja itse kurlaan vielä vademeekkumilla, sillä naiset ovat tässä suhteessa herkempiä kuin miehet.

        Jälkeen pimpin nuolemisen minä ainaki olen aina pyyhkiny suuni vaivihkaa lakanaan ja sitte suudellu suulle.. :) Mun mielestä se on just ihanan irstasta. Ei tyttöystävä ole ainakaan valitellu. Sitä se vain valittelee, että sen alapää maistuu pahalta ja on alkanu pihtaamaan tuota suihin ottoa.. Mielestäni se on melkeen parempaa, kuin seksi itse.. Antamisen iloa..


      • vähä nuori tälläsiin hommiin
        AaKoo kirjoitti:

        Olen kuullu ;) että 1 kaverini teki 3 orkkuu peräkkäin omalle tyttöystävälle.
        Kuulemma ;) hän tiesi että "liipasinpaikka" löytyy kun varovasti levittää pimppuu ja etsii kielellä clitoriksen. Sitten VAROVASTI paljastaa clitorista ja nuolee sitä, herkin paikka oli kuulemma heti clitoriksen takana. Kuulemma ;) kaverini leukaperät olivat hiukan kipeät tämän homman jälkeen. HUOM. ensin tyttöä/naista pitää lämmitellä tarpeeksi PALJON!
        hmmm. millonhan minä pääsisin koklaamaan näitä ohjeita!? :)
        Tv:Mies39

        mä oon saanu mu tyttö ystävälle 2 orkkuu (siis niinku peräkkäin) siihen käytin kahta sormee...


      • heh
        vähä nuori tälläsiin hommiin kirjoitti:

        mä oon saanu mu tyttö ystävälle 2 orkkuu (siis niinku peräkkäin) siihen käytin kahta sormee...

        >mä oon saanu mu tyttö ystävälle 2 orkkuu (siis >niinku peräkkäin) siihen käytin kahta sormee...

        Vai feikkasiko tyttöystäväsi jotta lopettasit onnettoman räpellyksesi


      • miehille tiedoksi
        AaKoo kirjoitti:

        Olen kuullu ;) että 1 kaverini teki 3 orkkuu peräkkäin omalle tyttöystävälle.
        Kuulemma ;) hän tiesi että "liipasinpaikka" löytyy kun varovasti levittää pimppuu ja etsii kielellä clitoriksen. Sitten VAROVASTI paljastaa clitorista ja nuolee sitä, herkin paikka oli kuulemma heti clitoriksen takana. Kuulemma ;) kaverini leukaperät olivat hiukan kipeät tämän homman jälkeen. HUOM. ensin tyttöä/naista pitää lämmitellä tarpeeksi PALJON!
        hmmm. millonhan minä pääsisin koklaamaan näitä ohjeita!? :)
        Tv:Mies39

        Eli siis naiselle on siunattu mahdollisuus saada monta orgasmia peräjälkeen, toisin kuin miehet, naiset voivat saada ne hyvinkin peräjälkeen, ja itse olen saanut itsetyydytyksellä kuusikin kertaa peräjälkeen, (noin 10 minuutin sisään). Eli siinäpä teille miehille tavoitetta, toisen saa muuten jo paljon helpommin, kunhan ei unohda jatkaa ensimmäisen jälkeen :)


      • suuseksistä
        Molo kirjoitti:

        Jälkeen pimpin nuolemisen minä ainaki olen aina pyyhkiny suuni vaivihkaa lakanaan ja sitte suudellu suulle.. :) Mun mielestä se on just ihanan irstasta. Ei tyttöystävä ole ainakaan valitellu. Sitä se vain valittelee, että sen alapää maistuu pahalta ja on alkanu pihtaamaan tuota suihin ottoa.. Mielestäni se on melkeen parempaa, kuin seksi itse.. Antamisen iloa..

        Miehet: Onko ihan oikeesti hyvän makuista nuolla pimpsaa? Itse todellakaan en välitä siitä, ja en ainakaan halua suuteluita suulle enää sen jälkeen. Näinhän jotkut sanovat asian olevan, mutta onko se oikeesti muka niin ihanaa miehestä?


      • Mies39
        suuseksistä kirjoitti:

        Miehet: Onko ihan oikeesti hyvän makuista nuolla pimpsaa? Itse todellakaan en välitä siitä, ja en ainakaan halua suuteluita suulle enää sen jälkeen. Näinhän jotkut sanovat asian olevan, mutta onko se oikeesti muka niin ihanaa miehestä?

        Hei!
        Jos nainen vain on puhdas niin minä olen nuollut melkein joka kerralla. Puhdas pimppa ei maistu yleensä yhtään millekkään
        Nainen on joskus pikkusen ihmetellyt ensimmäisellä kerralla, mutta eka orkun jälkeen he eivät pistä hanttiin :) sen lisäksi nainen ottaa paljon helpommin suihin! :)
        Että lirpun lirpun,,, :)
        Tv:Mies39


      • nuoliainen
        suuseksistä kirjoitti:

        Miehet: Onko ihan oikeesti hyvän makuista nuolla pimpsaa? Itse todellakaan en välitä siitä, ja en ainakaan halua suuteluita suulle enää sen jälkeen. Näinhän jotkut sanovat asian olevan, mutta onko se oikeesti muka niin ihanaa miehestä?

        ei se milleen maistu kun sen ensin putsaa, mut älä pese millään saippualla kun sit se maistuukin slle. Ehkä kossulla vois varovasti huljuttaa...? Pitääkin ehdottaa eukolle!


    • Tämä toimii

      Tätä pitäisi kysyä naiseltasi joten kysypä. Ihmiset pitävät eri asioista ja seksimieltymykset jos mitkä ovat yksilöllisiä. Siltä varalta että naisesi on liian häveliäs:
      Naiset ovat kokonaisvaltaisia olentoja, joten rauhoita alkutilanne eli huomaavaisuutta, tunnelmaa yms. Koskettele riittävästi kasvoja, kaulaa, rintoja. Työnnä kieli korvaan ja nuole sormia, huulia , nännejä ja koko hävyn aluetta. Ime ja hyväile klitorista. Älä varo sitä liikaa. Ole määrätietoinen mutta hellä. Anna naisesi tulla päällesi ja dominoida rytmiä. Jos hän haluaa takaapäin , muista hieroa toisella kädellä klitorista. Malta odottaa että naisesi saa ensin.

    • Anonyymi

      miten mä saisin ite parhaat orkut ku haluisin panna itteeni

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe