Saadaan sitten vettä niskaan tänään kun ulos mennään. No, ei tuo niin kamalasti haittaa, mutta ei kyllä mieltä piristäkään.
Kukahan keksii mikä piristää sateisena päivänä aamukahvin jälkeen.
Yritin miettiä, mutta en löytänyt sellaista asiaa.
Hyvää huomenta
11
150
Vastaukset
Ai, saadaan vai? Nytkin on hiukka piristellyt vettä ja on pilvessä, että oli sytytettävä kynttilä palamaan. Ei täällä normaalisti tartte valoja edes yöllä tähän aikaan vuodesta :(
Jaahans, toi oli vaikea kymysys. Tietysti voisin ehdottaa jotain "rivoa", mutta enhän mä nyt sellaista tekis millään, joten mun vaihtoehdot on vähissä tähän aikaan aamusta?- veeravauhtiviiva
Mä alan siivoamaan nyt just :)
- ?
tähän aikaa rupee siivoo?
- veeravauhtiviiva
? kirjoitti:
tähän aikaa rupee siivoo?
on parhaita siivousaamuja :)
Sitten kun on siistiä, niin viikonloppu vasta alkaa, ja kiva tulla saunastakin kun on siistiä :)
Mieti nyt kun tuut saunasta, niin leivänmurut olis lattialla, ei kiva :) veeravauhtiviiva kirjoitti:
on parhaita siivousaamuja :)
Sitten kun on siistiä, niin viikonloppu vasta alkaa, ja kiva tulla saunastakin kun on siistiä :)
Mieti nyt kun tuut saunasta, niin leivänmurut olis lattialla, ei kiva :)..tulikin mieleen että nyt taitaa olla aika suorittaa jokavuotinen WC-istuimen puhdistus ...
piristää kun menee sateeseen nurmikolle paljain varpain tanssimaan...kesällä pitää nauttia olostaan vaikka sitten satelisikin :)
kielibasa kirjoitti:
mulla tuli semmonen visio sinusta nurmikolla sateen jalkeen tanssimassa :-)
täällä ei sada, ainakaan vielä mutta eihän sitä koskaan tiiä mitä päivä tuo tullessaan...:) kivaa ja mukavaa päivää kulta, minä meen nyt että ennätän
iinamari kirjoitti:
täällä ei sada, ainakaan vielä mutta eihän sitä koskaan tiiä mitä päivä tuo tullessaan...:) kivaa ja mukavaa päivää kulta, minä meen nyt että ennätän
mukavaa päivää, yritä jaksella pitkien vuorojen tiimassa puuhailla..
presipitaation tuottama ilman lakaisu tuntuu nenäonteloissa vaimeana viileytenä? tuli sade raikas :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 636180
- 635599
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1284426- 553873
- 143795
- 323219
- 672979
- 592846
- 692588
- 471950