Antin ja uskova_1:den yritykset

Raamattumies

saada ihmisiä uskomaan siihen valheelliseen ja väärään todistukseen että kaikkivaltias Jumala olisi luonut elämää ikuiseen helvetin kärsimykseen on todella helppo todistaa juuri siksi mitä ne ovatkin. Valheeksi ja vääräksi todistukseksi Jumalaa vastaan.

He todella väittävät kaikkivaltiaan Jumalan luoneen elämää ikuiseen piinaan helvetin tulessa.

Väitös on kuin pohja ämpäri jonka pohjassa on suuria reikiä, mutta jolla esimerkiksi uskova_1 ja Antti yrittävät kantaa elämän vettä janoisille. Juuri kun he aikovat juoda onkin ämpäri tyhjä. Siitä huolimatta sanovat uskova_1 ja Antti että juo nyt kun minä olen sinulle tuonut vettä suurella vaivalla.

Kun janoinen sanoo heille että eihän ämpärissä ole kuin suuria reikiä he katsovat muualle ja väittävät että ehjä se ämpäri on ..

Kun heille osoittaa katso nyt tuotakin reikää, he katsovat muualle ja alkavat parjaamaan sinua ja puhumaan kaikesta muusta..

Siinä näiden kuolemattomien ikuiseen helvetin piinaan uskovien usko.. minä en usko heitä, VALITSEN RAAMATUN oppikirjakseni.

ei kannata tulla selittelemään
kenellekään yhtään mitään muiden uskosta. Ota ensin se malka pois omasta silmästäsi,
niin ehkä näet sitten ottaa rikan pois muiden silmästä.

16

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sda.manager

Kukaan ei täällä kirjoittle ikuisesta Jumalan piinasta mitään.
      Miksi valheita täällä kirjoittelet?
      Oletko pahan riivaama?

Jumala ei ketään IKUISESTI KIDUTA, vaan sinä kirjoittelullasi kidutat Jumalaa.

Ihminen itse omalla valinnallaan aiheuttaa itsellensä iankaikkisen tuskan ja kärsimyksen, luopuessaan Jumalan armosta ja pelastuksesta. Parempi vaihtoehto oli tarjolla, ja ihminen ei halunnut sitä.
      Jumalalla ei ole osaa eikä arpaa, jos ihminen ei halua pelastua.
      Ei Jumala pakota ketään pelastukseen.

Jos sinä haluat hypätä laivan kannelta alas mereen, niin onko se kapteenin syy?
      Laivan kapteeniko sinua on silloin kiduttanut?
      Mietippä sitä?

• Pikku oikaisu

Kysymys helvetin piinaan uskoville: Loiko kaikkivaltias Jumala sen elämän joka joutuu sinne teidän ikuiseen helvettiinne?
        Helvetinpiinaan uskovien vastaus on: KYLLÄ.

Kysymys helvetin piinaan uskoville: Onko Jumala kaikkitietävä, kaikkiviisas, oikeudenmukainen, armollinen ja luotujaan rakastava Luoja?

Helvetinpiinaan uskovien vastaus on: KYLLÄ (ainakin uskoisin että he vastaavat KYLLÄ, vaikka en ole täysin varma siitä)..

Kysymys helvetin piinaan uskoville: Loiko Jumala siinä tapauksessa mielestänne sen elämän mikä joutuu kuisesti kärsimään TAHALLAAN? VAHINGOSSA? VÄLINPITÄMÄTTÖMYYTTÄÄN? Vai MIKSI Jumala olisi tehnyt sen- mielestänne?

MIKSI voimme sanoa että kysymys on täysin oikeutettu?
        Vastaus: Koska palstalla kirjoitetaan että Jumala loi elämänä jonka hän heittää saatanan kanssa tuliseen järveen ikuiseen piinaan.

Jos et usko että täällä kirjoitetaan sellaisia valheita niin et lue palstaa kunnolla.

Siis väitteesi että ei sellaiseen kukaan usko ei ole totta.
        Mihin muuten ityse uskot? Uskotko että Luoja loi elämää ikuisesti kärsimään .. vai uskotko että se on totta mitä Raamatussa lukee "synnin palkka on kuolema"?

• ja vastattu

Kysyit:
        Mietippä sitä?
        ---

Oliko kapteeni ensin luonut sen hyppääjän?

Oliko kapteeni kaikkiviisas Jumala joka näkee tulevat (ja siis tiesi jo luodessaan että monet tulevat hyppäämään laivasta ikuiseen piinaan tulijärveen)?

Rakastiko kapteeni luomustaan jos hän tahallaan loi sellaisen kohtalon hyppääjälle.

Oliko kapteeni siinä tapauksessa oikeudenmukainen?

Oliko kapteenilla kaikki valta maassa ja taivaassa jo luodessaan hyppääjää?

Oliko kaikkivaltiaan kapteenin luomisteko vaihtoehtoisesti siis rakkaudellinen?

Oliko kaikkivaltias kapteeni oikeudenmukainen luotujaan rakastava ja armollinen luodessaan tieten tahtoen miljoonia ja taas miljoonia "hyppääjiä" joiden jo etukäteen tiesi hyppäävän laivasta ikuisen piinan tulijärveen?

Vastaus on luonnollisesti että JUMALA EI OLE SELLAINEN KAPTEENI.
        Joka sellaiseen uskoo on täysin väärin ymmärtänyt sen minkälainen Raamatun Jumala On.

• e333.
        ja vastattu kirjoitti:

Kysyit:
        Mietippä sitä?
        ---

Oliko kapteeni ensin luonut sen hyppääjän?

Oliko kapteeni kaikkiviisas Jumala joka näkee tulevat (ja siis tiesi jo luodessaan että monet tulevat hyppäämään laivasta ikuiseen piinaan tulijärveen)?

Rakastiko kapteeni luomustaan jos hän tahallaan loi sellaisen kohtalon hyppääjälle.

Oliko kapteeni siinä tapauksessa oikeudenmukainen?

Oliko kapteenilla kaikki valta maassa ja taivaassa jo luodessaan hyppääjää?

Oliko kaikkivaltiaan kapteenin luomisteko vaihtoehtoisesti siis rakkaudellinen?

Oliko kaikkivaltias kapteeni oikeudenmukainen luotujaan rakastava ja armollinen luodessaan tieten tahtoen miljoonia ja taas miljoonia "hyppääjiä" joiden jo etukäteen tiesi hyppäävän laivasta ikuisen piinan tulijärveen?

Vastaus on luonnollisesti että JUMALA EI OLE SELLAINEN KAPTEENI.
        Joka sellaiseen uskoo on täysin väärin ymmärtänyt sen minkälainen Raamatun Jumala On.

meistä on annettu valinnan vapaus joko hyvään taikka pahaan, siksi vaikka Jumala tietääkin etukäteen asiat Hän kuitenkin suuressa rakkaudessaan kehoittaa Pyhän Hengen kautta valitsemaan elämä eikä kadotus.
        Raamatussahan Jumala sanookin ei ole hänen mieleen että ihminen hukkuu vai että hän kääntyisi pois pahalta tieltänsä ja saisi elää, (en muista paikkaa, mutta se on vanhan testamentin puolella)

• Raamattumies
        e333. kirjoitti:

meistä on annettu valinnan vapaus joko hyvään taikka pahaan, siksi vaikka Jumala tietääkin etukäteen asiat Hän kuitenkin suuressa rakkaudessaan kehoittaa Pyhän Hengen kautta valitsemaan elämä eikä kadotus.
        Raamatussahan Jumala sanookin ei ole hänen mieleen että ihminen hukkuu vai että hän kääntyisi pois pahalta tieltänsä ja saisi elää, (en muista paikkaa, mutta se on vanhan testamentin puolella)

Ja jos minä sanon jumalattomalle, että hänen totisesti on kuoltava, mutta hän kääntyy pois synnistänsä ja tekee oikeuden ja vanhurskauden -antaa takaisin, tuo jumalaton, pantin, korvaa riistämänsä ja vaeltaa elämän käskyjen mukaan, niin ettei vääryyttä tee- niin totisesti hän saa elää; ei hänen ole kuoltava.

Hänen syntejänsä, jotka hän on tehnyt, ei ensinkään muisteta: hän on tehnyt oikeuden ja vanhurskauden, hän totisesti saa elää.

Ja vielä sinun kansasi lapset sanovat: 'Herran tie ei ole oikea'. Juuri heidän omat tiensä eivät ole oikeat. Jos vanhurskas kääntyy pois vanhurskaudestansa ja vääryyttä tekee, on hänen sentähden kuoltava. Ja jos jumalaton kääntyy pois jumalattomuudestansa ja tekee oikeuden ja vanhurskauden, saa hän sentähden elää.
        --------------
        Oikein muistit.

• !!??!!

oppi tarkoittaa sitä, että siihen uskovat palvovat kylmää ja tunteetonta murhajumalaa, joka halusi luoda ihmisiä kidutettavaksi ikuisesti helvetin tulessa, grillausperiaatteella kärvennettävänä ja vailla mahdollisuutta kuolla. Sellainen jumala on tasan saatana.

• Raamattumies kirjoitti:

Ja jos minä sanon jumalattomalle, että hänen totisesti on kuoltava, mutta hän kääntyy pois synnistänsä ja tekee oikeuden ja vanhurskauden -antaa takaisin, tuo jumalaton, pantin, korvaa riistämänsä ja vaeltaa elämän käskyjen mukaan, niin ettei vääryyttä tee- niin totisesti hän saa elää; ei hänen ole kuoltava.

Hänen syntejänsä, jotka hän on tehnyt, ei ensinkään muisteta: hän on tehnyt oikeuden ja vanhurskauden, hän totisesti saa elää.

Ja vielä sinun kansasi lapset sanovat: 'Herran tie ei ole oikea'. Juuri heidän omat tiensä eivät ole oikeat. Jos vanhurskas kääntyy pois vanhurskaudestansa ja vääryyttä tekee, on hänen sentähden kuoltava. Ja jos jumalaton kääntyy pois jumalattomuudestansa ja tekee oikeuden ja vanhurskauden, saa hän sentähden elää.
        --------------
        Oikein muistit.

Mutta asialliselta hän vaikuttaa:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9161892

Ei hän lupaa jumalattomana kuolevalle rauhaisaa olemattomuutta,
        vaan pikemminkin opettaa, että kaiken täällä tekemänsä vääryyden
        joutuu iankaikkisuudessa itse kärsimään moninkertaisesti.
        Ellei ole täällä katumuksen kyynelillä maksanut sitä velkaa pois, Herrassa.

Juudas Iskariotkin katui ja "itki katkerasti", mutta Herrassa katuva ei ole
        katkera, vaan alkaa pian iloita siitä, että oikeamielisyys voittaa.

• Vai on uskovaisuus mielestäsi sitä, että ei usko sitä ja sitä väittämää.
      Ja itse olet tuon "helvetin piina" -käsitteenkin luonut, ihan kinastelua varten.
      Mutta usko on luja luottamus Jumalan HYVIIN lupauksiin!

• Henkka kans'

Kun janoinen sanoo teille /u_1:lle ja sinulle/että eihän ämpärissä ole kuin suuria reikiä te katsotte muualle ja väitätte että ehjä se ämpäri on ..

Kun teille osoittaa katso nyt tuotakin reikää, te katsotte muualle ja alatte parjaamaan ja puhumaan kaikesta muusta..

Siinä teidän kuolemattomien ikuiseen helvettiin uskovien usko.. minäkään en usko teitä, minäkin VALITSEN RAAMATUN oppikirjakseni. En Elleniä vaan Raamatun.

• !!??!!

uskova usko teidän väitteisiinne.

• näin on

luetella missä Kantola valehtelee, kun hän valehtelee kaiken mitä hän tänne suoltaa hän valehtelee niin että uskoo jopa valheen todeksi ja toden valheeksi.

• "He todella väittävät kaikkivaltiaan Jumalan luoneen elämää ikuiseen piinaan helvetin tulessa. "

Ei niin, vaan SINÄ alex piinaoppia viljelet taas kerran, raamattumies.
      Joku väitti minun olevan tuo raamattumies, mutta en löydä Sanasta
      "helvetin piina" sanontaa edes. Näytäpä sinä se paikka. Mutta minä olen
      rauhan asialla sillä "Autuaita ovat rauhan tekijät. Heidät pitää Jumalan
      lapsiksi kutsuttaman".

Joh. 14:27
      "Minä jätän teille rauhan. Oman rauhani minä annan teille, en sellaista jonka maailma antaa. Olkaa rohkeat, älkää vaipuko epätoivoon.

Älä milloinkaan kuvittele että kuolemassa voisi saavuttaa rauhan.
      Sillä niinkuin täällä ajassa voipi kuolema paeta sitä joka tahtoisi
      vapautua tunnonvaivoistaan kuoleman kautta - kuka tietää vaikka
      Jumalan lait olisivat voimassa ikuisuuden puolellakin.

Ilm. 9:6
      Ja niinä päivinä ihmiset etsivät kuolemaa, eivätkä sitä löydä;
      he haluavat kuolla, mutta kuolema pakenee heitä.

Kuolemaa etsivä ei löydä kuolemaa, mutta elämää etsivä löytää elämän.
      Siitä me puhumme, kristityt - elämästä.

• K: 545

ei osaakaan kuolla. Nythän Antista on tullut ikuisuus olento Antti kuolematon
        minun käsittääkseni Antti on kokoajan ajanut takaa kuolemattomuutta. Nyt
        hän ei haluakaan kuolla? Kasittämätöntä tarinaa tai Jorinaa¤ ?

• K: 545 kirjoitti:

PAKKOHAN MINUN ON EVANKELIUMIA PUOLUSTAA KUN TE HYÖKKÄÄTTE SITÄ VASTAAN ! Sitäpaitsi, et voi elää Jumalalle, jos et tahdo itsellesi kuolla!

http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9155649/44702501

Tässä kiitokset kaikille evankeliumin puolustajille, itsekkyyden tappajille:

Fil. 1:7
        Ja oikein onkin, että minä näin ajattelen teitä kaikkia,
        koska te olette minun sydämessäni, te,
        jotka sekä ollessani kahleissa että evankeliumia puolustaessani
        ja vahvistaessani
        olette kaikki minun kanssani armosta osalliset.

2. Tim. 4:16
        Ensi kertaa puolustautuessani ei kukaan tullut avukseni,
        vaan kaikki jättivät minut; älköön sitä heille syyksi luettako.

ELLEN

1. Kor. 9:16

Sillä siitä, että julistan evankeliumia, ei minulla ole kerskaamista; minun täytyy se tehdä. Voi minua,
        ellen
        evankeliumia julista!

JA ELLEN

1. Kor. 14:6
        Jos minä nyt, veljet, tulisin luoksenne kielillä puhuen,
        mitä minä teitä sillä hyödyttäisin,
        ellen
        puhuisi teille ilmestyksen tai tiedon tai profetian tai opetuksen sanoja?

• K: 545 kirjoitti:

"käsittääkseni Antti on kokoajan ajanut takaa kuolemattomuutta." (jästipää)

Haluan kuolla itselleni, elääkseni Herralle. Toki sinulle tuntematon käsite se.

1. Kor. 9:16
        Sillä siitä, että julistan evankeliumia, ei minulla ole kerskaamista;
        minun täytyy se tehdä. Voi minua, ellen evankeliumia julista!

En tosin julista evankeliumia elikkä en ole lähetystyöntekijä vierailla mailla.
        Mutta edes pikkusen koetan antaa varoistani köyhyydessänikin, lähetystyöhön. Mutta ennen kaikkea rukoilen lähetyskenttien puolesta.

Ihailen espanjalaisia makedonialaisia, jotka eivät puhuneet kielillä
        korinttilaisten tavoin, mutta lähetystyö oli heille sydämenasia:

2. Kor. 8:2
        että, vaikka he olivatkin monessa ahdistuksen koetuksessa, niin oli heidän ilonsa heidän suuressa köyhyydessäänkin niin ylenpalttinen, että he alttiisti antoivat runsaita lahjoja.

2.Kor.8:1
        Mutta me saatamme teidän tietoonne, veljet, mitä J
        umalan armo on vaikuttanut Makedonian seurakunnissa:
        2
        että, vaikka he olivatkin monessa ahdistuksen koetuksessa,
        niin oli heidän ilonsa heidän suuressa köyhyydessäänkin niin ylenpalttinen,
        että he alttiisti antoivat runsaita lahjoja.
        3
        Sillä voimiensa mukaan, sen minä todistan,
        jopa yli voimiensakin
        he antoivat omasta halustansa,
        4
        paljolla pyytämisellä anoen meiltä sitä suosiota, että
        pääsisivät osallisiksi pyhien avustamiseen;
        5
        eivätkä he vain tehneet, niinkuin me olimme toivoneet, vaan
        antoivat itsensäkin,
        ennen kaikkea Herralle ja sitten meille, Jumalan tahdosta,

HALUAN KUOLLA ITSELLENI JA SENSIJAAN PALVELLA LÄHETYSTYÖTÄ,
        SILLÄ SIINÄ MINÄ LÖYDÄN ELÄMÄN

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      176
      6446
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      77
      5329
    3. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      14
      3725
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      122
      3355
    5. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      179
      2715
    6. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      74
      2325
    7. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      1
      2088
    8. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      39
      1665
    9. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      1586
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      98
      1326
    Aihe