ala keräämään kuolleiden ruumiita Harmagedonin jälkeen.Minulla on heikot hermot.Pitäisikö kierrellä asunnosta toiseen ja raahata ruumiita?
En minä
6
192
Vastaukset
- ....
" ...Ja Israelin huoneeseen kuuluvien on haudattava heitä seitsemän kuukautta maan puhdistamiseksi. Ja koko maan kansan on huolehdittava hautaamisesta, ja se on tuova heille mainetta sinä päivänä, jona kirkastan itseni’, lausuu Suvereeni Herra Jehova.’Ja he erottavat jatkuvaan työhön miehiä, jotka kulkevat halki maan ja hautaavat sen kautta kulkevien kanssa maan pinnalle jäljelle jääneet puhdistaakseen sen. Seitsemän kuukauden loppuun asti he jatkavat etsimistä..."
Tuohon nimenomaiseen luiden keräämiseen erotetaa(tod.näk. valitaan) sellaisia miehiä joille tuollainen työ käy. "Koko maan kansan on huolehdittava hautaamisesta" Tuo on kuitenkin maailman laajuinen työ joka kestää sen seitsemän kuukautta. Tuohon hautaustyöhön täytyy liittyä myös muutakin joka sopii heikompihermoisillekin. Ei se mitään orjatyötä ole missä kaikki pakotetaan kantelemaan luurankoja. Jonkun täytyy kuitenkin kaivaa hautoja, järjestää kuljetus ruumille, huolehtia ´kerääjien´päivittäisistä tarpeista, koko urakan organisointi ja yms.- pikaisesti
Hakeudu pikaisesti hoitoon. Harhasi ovat sitä luokkaa.
- ....
pikaisesti kirjoitti:
Hakeudu pikaisesti hoitoon. Harhasi ovat sitä luokkaa.
Mikä mielestäsi on harhaa mun oletuksessa?
Tietysti saamme tarkan kuvion siitä miten tuo työ käytännössä suoritetaan vasta harmagedonin jälkeen.
Juutalaiskansa on kovia kokenut mutta toisaalta luottaa Jumalaansa.
Heidän hermot kestää voitonjälkeisen likaisen työn tekemisen, aikanaan ...
Hes. 39:14
Valitaan vakinaiset miehet, jotka kulkevat maata ja hautaavat noita kulkijoita, mitä niitä vielä on jäljellä maan pinnalla, puhdistaaksensa sen; seitsemän kuukauden kuluttua he sen tutkivat läpikotaisin.
Lue koko luku, uuteen messiaaniseen maailmanjärjestykseen johdatteleva
luku, Hes.39. Luvut 40-48 ovat ihmeellisempää todellisuutta kuin yksikään
satu voisi olla!Varsinkin viimeisistä luvuista on helppo löytää kuten ...
Sak.14:12
Ja tämä on oleva vitsaus, jolla Herra rankaisee niitä kansoja, jotka sotivat Jerusalemia vastaan: hän mädättää siltä kansalta lihan, kun se vielä seisoo jaloillaan, sen silmät mätänevät kuopissansa, ja sen kieli mätänee sen suussa.
13
Sinä päivänä on tuleva Herralta suuri hämminki heidän sekaansa,
niin että he käyvät kiinni toinen toisensa käteen
ja toisen käsi kohoaa toisen kättä vastaan.
Israel on tuossa vaiheessa luovuttanut aseet pois ja luottaa väärään rauhaan. Vasta Messias Kristus Jehova tuo rauhan palatessaan Öljymäelle.
Myös Joosuan aikaan oli tulanteita jolloin Israelin tarvitsi vain katsella,
kun Herra soti heidän puolestaan.- Pii on 3.0
Tuo -helluntaiOpin ratsu on ihan pillastunut, ja laukannut pusikkoon; -
Kirjoitusten mukaan Israel alkaa pyytää esikoistaan avuksi silloin, "- Kun siltä kaikki Voima on mennyt." siinä vaiheessa he ovat heittäneet aseensa pois,_ kirjoituksen mukaan ; ja huutavat avuksi hylkäämänsä Esikoistaan,
.."Ei aseilla ,eikä voimalla, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra."
( Tuossa tulee esille se, ettei Henki ole Persoona, vaan Voima, )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614