Olen 57v mies sairastanut reumaa jo yli 15 vuotta.Olen ollut tänä aikana lääkäreiden ja lääkkeitten koe kaniinina,myrkkyjä on tullut vuosien varrella syötyä kilo kaupalla,joka päivä joutuu syömään "normaalit"reumalääkkeet sitten siihen päälle useita kipulääkkeitä joissa käyttö hipoo maksimaalisia määriä,kela ei hyväksy enää enempää vaan annostus on jo niin suuri että näillä on pärjättävä.Olen useista kansainvälisistä lähteistä lukenut lääkekannabiksen hoidosta ja sen tutkimuksista.On osoitettu tutkimuksin sen hoitava vaikutus,eikä tämä ole vain joidenkin satunnaisten lääkäreiden mielipide vaan se on maailman laajuisesti tutkittua.Tiedän että Keski-Euroopassa on useampi maa esim.Saksa jossa lääkärit kirjoittaa reseptin lääkekannabikselle.Jos en ihan väärin muista on Suomessakin lääkintä-hallitus antanut muutaman luvan.Kyseessähän on kivun ja niiden oireiden hoito eikä sillä ole mitään tekemistä huumausaine hakuisuudesta.Yleiset sairaudet joihin sitä on määrätty on syöpä,Ms.tauti ja reuma,muitakin varmaan on mutta nämä ne ryhmät joihin se on erityisesti suunnattu.Tulee mieleen että meillä Suomessa ei haluta ottaa kantaa Lääkintä-hallituksessa ettei edistettäisi huumaavien aineiden yleistymistä,en ymmärrä tätä näkökantaa kun harkinnan kumminkin tekee ammatti lääkäri,onko niin että virkamiehet voivat estää sen hoidon jonka lääkärini minulle katsoisi hyväksi,kysyn vaan.Jokainen joka on joutunut kokemaan kipua,olise sitten korva,hammas tai jokin muu akuutti kipu,että jos se tilanne jatkuisi päivästä toiseen ja viikosta vuosiin niin mikä olisi se kanta jonka sen kokeman perusteena tekisit,sallisitko sen lääkkeen jonka lääkäri määräisi jos siihen virkamiehet antaisivat mahdollisuuden.Nytkin kirjoitan vahvojen kipulääkkeitten voimalla mutta huomaan että sen vaikutus on hiipumassa,ei ole muuta keinoa kun käydä ottamassa lisää myrkkyä että taas kestää muutaman tunnin.Ehdotan niille jotka on samassa asemassa kuin minä perustaisi oman yhdistyksen ja sitä kautta pyrkisi vaikuttamaan virkamiehiin jotta lääkärit saisivat hoitaa potilaitaan niin kuin heidänkin mielestä olisi potilaalle hyväksi.Jos sinua kiinnostaa edellä mainittu yhdistyksen perustaminen niin ota yhteyttä minuun s:postitse voit esiintyä nimimerkin turvin jos katsot että se on tarpeen.Haluan tätä kautta tavoittaa vertaisiani ja katsoa mihin se johtaa.Ei tässä tietysti montaa vuotta enää heiluta mutta olisihan ainakin tehnyt tuleville palveluksen ja tehnyt asian hyväksi edes jotain.
T:Ari Reinikainen
S:posti [email protected]
Lääkekannabis vapaaksi heti!!!!!!!!!
23
342
Vastaukset
- 4+20
omat lääkekasvisi? Kannabis on erittäin hyvä lääke reumaan, ja käytännössä vailla sivuvaikutuksia. Syömällä tai höyrystämällä nauttiminen on paras vaihtoehto, ettei tarvitse savua hengitellä.
- vapaapotku.tk
miksi vain lääkkeeksi?
- kurkumaata,
niin reuma pysyy kurissa.
- Lentokenttä!
Ketjun avaajalle Arskalle;Ikävää kuulla että sinulla on kroonisia kärsimyksiä.
Koska suomi on idioottien luvattu paskaparatiisi niin täällä ei lailillisteta kannabista ennenkuin usa:ssa on täysin laillistettu lääkekannabis.Kannattaa harkita poismuuttoa suomesta esim.portugali/hollanti/tsekit niin helpottuu elämä kummasti.- apuavailla
Olet ihan oikeassa,muutto tuntuisi parhaalta vaihtoehdolta.Yritän vielä hämmentää soppaa,ehkä joku kansanedustaja tekee kohta vaalilupauksen jossa laillistetaan lääkekannabis ja lääkäri voi tehdä sen mitä lääkärin täytyy tehdä hoitaa potilaansa hyvin vointia ja elämän laatua,Sehän lukee jo lääkiksen kirjoissa,eikä lääkäreitä voi tilanteesta moittia,ne tekee niin kuin lait ja asetuksissa lukee,älyttömin homma tässä on että jos minulla olisi Saksassa osoite että olen siellä kirjoilla niin lääkärini voisi kirjoittaa reseptin ja kaikki olisi ok, tietysti minun pitäisi hoitaa itseäni paikanpäällä,olen kyllä kuullut että joku olisi tuonut reseptin kanssa lääkekannabista Suomeen ,eli on mennyt tarkoituksella punaista linjaa ja esittänyt reseptin ja kannabiksen ja se on mennyt läpi.tiedä sitten onko hommassa perää,ajattelin itsekin kokeilla,pahemmassa tapauksessa siitä tulisi pienet rapsut,jos ne katsoo että se on huumausaine rikos,tähän voisi sanoa niin kun nuorisolla on tapana"ei paljon vähempää kiinnosta"siltä se nyt tuntuu.Yksi tapa näissä hommissa aina on,niistä pitää puhua ja puhua,saada se joka päiväiseen keskusteluun,niin joskus se tuottaa toivotun tuloksen tai sitten toinen vaihto ehto on että häkki heilahtaa,ollaanhan me kumminkin SUOMESSA.Mutta kiiti tuesta.
- liilii
apuavailla kirjoitti:
Olet ihan oikeassa,muutto tuntuisi parhaalta vaihtoehdolta.Yritän vielä hämmentää soppaa,ehkä joku kansanedustaja tekee kohta vaalilupauksen jossa laillistetaan lääkekannabis ja lääkäri voi tehdä sen mitä lääkärin täytyy tehdä hoitaa potilaansa hyvin vointia ja elämän laatua,Sehän lukee jo lääkiksen kirjoissa,eikä lääkäreitä voi tilanteesta moittia,ne tekee niin kuin lait ja asetuksissa lukee,älyttömin homma tässä on että jos minulla olisi Saksassa osoite että olen siellä kirjoilla niin lääkärini voisi kirjoittaa reseptin ja kaikki olisi ok, tietysti minun pitäisi hoitaa itseäni paikanpäällä,olen kyllä kuullut että joku olisi tuonut reseptin kanssa lääkekannabista Suomeen ,eli on mennyt tarkoituksella punaista linjaa ja esittänyt reseptin ja kannabiksen ja se on mennyt läpi.tiedä sitten onko hommassa perää,ajattelin itsekin kokeilla,pahemmassa tapauksessa siitä tulisi pienet rapsut,jos ne katsoo että se on huumausaine rikos,tähän voisi sanoa niin kun nuorisolla on tapana"ei paljon vähempää kiinnosta"siltä se nyt tuntuu.Yksi tapa näissä hommissa aina on,niistä pitää puhua ja puhua,saada se joka päiväiseen keskusteluun,niin joskus se tuottaa toivotun tuloksen tai sitten toinen vaihto ehto on että häkki heilahtaa,ollaanhan me kumminkin SUOMESSA.Mutta kiiti tuesta.
Ehkäpä kannabista ei sen takia vapauteta, koska se on niin hyvä lääkekasvi. Tarkoittaishan se miljardien tappioita lääkefirmoille jos ihmiset vetäisivät kasvia pillereiden sijaan... eikö? :)
- alkuperäinen uuvatti
liilii kirjoitti:
Ehkäpä kannabista ei sen takia vapauteta, koska se on niin hyvä lääkekasvi. Tarkoittaishan se miljardien tappioita lääkefirmoille jos ihmiset vetäisivät kasvia pillereiden sijaan... eikö? :)
TOTTA! Mut eihän nämä jääräpää suomijunttimolopääalkoholisoitunutpiilohomokansa sitä halua edes ymmärtää!!!!!! SUOMI ON SUURIN HOMOMAA/PIILOHOMO MAA!!!!
- it`s in a bong
liilii kirjoitti:
Aivan ja lääkefirmat/ahneet politikot saisivat sätkyn jos ihmiset saisivat ilmaiseksi itse luonnosta lääkeyrttejä.
Nyky yhteiskunnassa ihmisten pitää kärsiä,siitä pitää huolen turvonneet riistäjähomoporvarit. - suomeen
apuavailla kirjoitti:
kahden viikon annos lääkettä kuin lääkettä saa tuoda kun esittää reseptin. suomessa on yhä todella hankalaa saada sitä kannabista lääkkeeksi. kipuihin saa helpommin koviin huumeisiin luettavia lääkkeitä
(opiaatteja) kuin kannabista. tätä ei järjellä ymmärrä. - antiriisto
it`s in a bong kirjoitti:
Aivan ja lääkefirmat/ahneet politikot saisivat sätkyn jos ihmiset saisivat ilmaiseksi itse luonnosta lääkeyrttejä.
Nyky yhteiskunnassa ihmisten pitää kärsiä,siitä pitää huolen turvonneet riistäjähomoporvarit.Ikinä ei lääkärillä suositella mitään kotikonsteja eri vaivojen hoitoon vaan aina pitää ostaa jotain pillereitä tai suihkeita, jos on vaikka nenä tukossa. Mä syön chiliä, nii johan aukeaa. Valkosipulia esim. kurkkukipuun niin seuraavana aamuna ei oo enää mitään oireita. :) Täytyy sanoo että aika paljon pystyy itse hoitamaan luonnon avulla.
- apuavailla
liilii kirjoitti:
Oikeassa olet,miten niiden kaikkien lobattujen kansanedustajien ja virkamiesten kävisi jos ne joutuisi luopumaan osasta niistä "eduista"joita jaetaan hyvistä päätöksistä.
- RG
Moi Arska,
ymmärrän asiasi koska kärsin olkapäiden leikkauksien jälkeistä hermokipua säännöllisesti, eikä myrkyistä joita saan lääkäriltä vaikka kassikaupalla ole pitkäaikaista helpostusta ja lisäksi se kuluttaa elimistöä todella paljon.
Olen löytänyt linkin nyt tämän jälkeen www maailmasta ja Turussa löytyy apua kyseiselle lääkkeelle, mutta itse en kuulemma olu oikeutettu kipuni kanssa kyseiseen hoitoon, joka on aivan käsittämätöntä.
Kaikesta huolimatta jatkan taistelua, jotta saan oikean lääkkeen ja elämäni parantuu.
Alla on linkki lehdessä olleeseen artikkeeliin asiasta.
http://yle.fi/alueet/turku/2010/03/laakekannabiksen_kaytto_puhuttaa_1571689.html
Koeta saada apua, jotta aurinko paistaa ja kipu poistuu luonnollisella lääkityksellä.
Kenties joskus täälläkin ymmärretään puhdas kasvin kasvatus ja ihmisarvo!
Tsemppiä kaikille!!- apuavailla
Kiitos tuesta,ja jaksamisia siihenkin suuntaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .975248Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453553Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382467Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2481513Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 831275
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1361125