Internet-yhteytesi lataamisnopeus:
309,40 kbps / 38,67 kBps
la.
Tämä tuli tällä 10M mokkulalla.
Toistettu useita kertoja.
0,395M liittymällä melkein sama tulos.
siis vienkö takas ja en irtisano vanhaa, jos 10M ja0,395m yhtä nopeita hki pukinmäki aluaeela
Internet-yhteytesi lataamisnopeus:
4
452
Vastaukset
> 10M ja0,395m yhtä nopeita hki pukinmäki aluaeela
ja missä vaan ... tai sitten ei ... ja vaihtelee sekunnista/tunnista/kuukaudesta toiseen
äsken latasi tasaisesti 320 ktavua/s ... muutama viikko sitten koko illan alle kymmenen ktavua/s (vaikka samalla viikolla ostarilla latasi 600 ktavua/s)
voi kokeilla eri paikkoja, eri ilmansuuntiin olevien ikkunoiden ääressä, paraboliheihastimella, "cantenna"lla jne- kortti tikussa,
384, 512, 1M, 2M ...?
Riippuu ihan siitä minkä nopeuden liittymä on hankittu.
Kyseessä ilmeisesti Nokia CS-15 tikku jonka teoreettinen vastaanotto nopeus on 10.2 Mb/s, jos sisään laitetaan 384 kbs/s sim-kortti, niin nopeus on juuri tuota luokkaa!- aloittaja....
Siis tikussa on 10M sim tietysti. eli rajoittamaton liittymä.
Nopeus sama kuin 0.385M simmilla vanha liittymä.
Jossain nyt vikaa??? - kortti tikussa,
aloittaja.... kirjoitti:
Siis tikussa on 10M sim tietysti. eli rajoittamaton liittymä.
Nopeus sama kuin 0.385M simmilla vanha liittymä.
Jossain nyt vikaa???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101080
- 103959
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 87758
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17627- 49539
- 36536
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa143522- 25515