Dna hitaasta nopeaan

4Mummi

Minulla ollut 2v Dna:n Huawein mokkula hitain vauhti 9,80 ja toiminut moitteettomasti paitsi ettei vauhti riitä mm. Kotikatsomoon. Yhden kerran vauhti hiipui kun kävin vieraalla koneella tikun kanssa. Vikaa etsittiin jopa Dna.sta oli tulossa mies katsomaan. Siinä vaiheessa olin itse kokeilemalla löytänyt ongelman, eli verkkoyhteys oli vaihtunut. Piti olla Wgm...?? ainoastaan. Mökillä taas piti vaihtaa toinen verkko kun siellä ei kuuluvuutta.
Vauhti muualla kuin kotona oli vielä nopeampi jopa paljon yli 400 vaikka ei pitäisi.

Nyt vaihdoin 2M Nokian Cs-15 tikkuun ja vauhti ei oikein pysy. Olen nyt kokeillut verkkoyhteyden muutoksia, tosin vasta 2pv. Poikani epäilee, että vika asunnossani, Radiolinja ja Saunalahti puhelin liittymät ei toimineet täällä vaikka masto näkyy ikkunasta. DNA puhelinl toimii hyvin. Kerrostalo aika uusi ja kuin punkkeri, hiljaista on.

Onko muilla samoja ongelmia kun lisätty vauhtia???
Dna palvelu ollut erinomaista verrattuna Soneraan josta ei tahdo päästä irti millään. Pitäisi älytä soittaa Soneran laskutukseenkin kun katkaisee yhteyden, heillä kun tieto ei firman sisällä näytä kulkevan.

1

367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!

Pistäppä se 2M simkortti siihen Huawei mokkulaan ja koita uudestaan.
      Itselläni Nokia CS-15 tikku kuumeni aivan tulikuumaksi ja alkoi pätkimään yhteyttä, vähemmän ehkä kuumenee kun käyttää ilman takakantta.
      Mutta tosiaan, Huawei E220 mokkula pelittää hyvin eikä kuumene!

Ei se vika asunnossa ole, jos jo 2 vuotta toiminu se 384 liittymä.

Ps. Kai se Huawei on vielä tallessa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      64
      2129
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1442
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      62
      1265
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      70
      1248
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      115
      1125
    6. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      67
      946
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      72
      919
    8. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      67
      900
    9. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      78
      842
    10. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      9
      822
    Aihe