Dna hitaasta nopeaan

4Mummi

Minulla ollut 2v Dna:n Huawein mokkula hitain vauhti 9,80 ja toiminut moitteettomasti paitsi ettei vauhti riitä mm. Kotikatsomoon. Yhden kerran vauhti hiipui kun kävin vieraalla koneella tikun kanssa. Vikaa etsittiin jopa Dna.sta oli tulossa mies katsomaan. Siinä vaiheessa olin itse kokeilemalla löytänyt ongelman, eli verkkoyhteys oli vaihtunut. Piti olla Wgm...?? ainoastaan. Mökillä taas piti vaihtaa toinen verkko kun siellä ei kuuluvuutta.
Vauhti muualla kuin kotona oli vielä nopeampi jopa paljon yli 400 vaikka ei pitäisi.

Nyt vaihdoin 2M Nokian Cs-15 tikkuun ja vauhti ei oikein pysy. Olen nyt kokeillut verkkoyhteyden muutoksia, tosin vasta 2pv. Poikani epäilee, että vika asunnossani, Radiolinja ja Saunalahti puhelin liittymät ei toimineet täällä vaikka masto näkyy ikkunasta. DNA puhelinl toimii hyvin. Kerrostalo aika uusi ja kuin punkkeri, hiljaista on.

Onko muilla samoja ongelmia kun lisätty vauhtia???
Dna palvelu ollut erinomaista verrattuna Soneraan josta ei tahdo päästä irti millään. Pitäisi älytä soittaa Soneran laskutukseenkin kun katkaisee yhteyden, heillä kun tieto ei firman sisällä näytä kulkevan.

1

385

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!

Pistäppä se 2M simkortti siihen Huawei mokkulaan ja koita uudestaan.
      Itselläni Nokia CS-15 tikku kuumeni aivan tulikuumaksi ja alkoi pätkimään yhteyttä, vähemmän ehkä kuumenee kun käyttää ilman takakantta.
      Mutta tosiaan, Huawei E220 mokkula pelittää hyvin eikä kuumene!

Ei se vika asunnossa ole, jos jo 2 vuotta toiminu se 384 liittymä.

Ps. Kai se Huawei on vielä tallessa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Raimo laamanen

Onko Raimo siirtynyt yläkerran orkesteriin ? Jos on niin jaksamista Seijalle.
      Puolanka
      20
      2902
    2. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      191
      2673
    3. Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa

Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      1587
    4. Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista

Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah
      Maailman menoa
      250
      1355
    5. Aloitko pelätä siis

Että otan suhun oikeasti yhteyttä
      Ikävä
      106
      1180
    6. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      40
      1026
    7. Olet ollut aika törkeä minua kohtaan

Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta
      Ikävä
      46
      987
    8. Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin

maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises
      Ikävä
      32
      894
    9. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      135
      879
    10. Voi ei kuvitteletkohan sä

Nyt etten ookaan susta kiinnostunut 😿😿 ethän ajattele niin 🥺
      Ikävä
      43