Dna hitaasta nopeaan

4Mummi

Minulla ollut 2v Dna:n Huawein mokkula hitain vauhti 9,80 ja toiminut moitteettomasti paitsi ettei vauhti riitä mm. Kotikatsomoon. Yhden kerran vauhti hiipui kun kävin vieraalla koneella tikun kanssa. Vikaa etsittiin jopa Dna.sta oli tulossa mies katsomaan. Siinä vaiheessa olin itse kokeilemalla löytänyt ongelman, eli verkkoyhteys oli vaihtunut. Piti olla Wgm...?? ainoastaan. Mökillä taas piti vaihtaa toinen verkko kun siellä ei kuuluvuutta.
Vauhti muualla kuin kotona oli vielä nopeampi jopa paljon yli 400 vaikka ei pitäisi.

Nyt vaihdoin 2M Nokian Cs-15 tikkuun ja vauhti ei oikein pysy. Olen nyt kokeillut verkkoyhteyden muutoksia, tosin vasta 2pv. Poikani epäilee, että vika asunnossani, Radiolinja ja Saunalahti puhelin liittymät ei toimineet täällä vaikka masto näkyy ikkunasta. DNA puhelinl toimii hyvin. Kerrostalo aika uusi ja kuin punkkeri, hiljaista on.

Onko muilla samoja ongelmia kun lisätty vauhtia???
Dna palvelu ollut erinomaista verrattuna Soneraan josta ei tahdo päästä irti millään. Pitäisi älytä soittaa Soneran laskutukseenkin kun katkaisee yhteyden, heillä kun tieto ei firman sisällä näytä kulkevan.

1

373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!

Pistäppä se 2M simkortti siihen Huawei mokkulaan ja koita uudestaan.
      Itselläni Nokia CS-15 tikku kuumeni aivan tulikuumaksi ja alkoi pätkimään yhteyttä, vähemmän ehkä kuumenee kun käyttää ilman takakantta.
      Mutta tosiaan, Huawei E220 mokkula pelittää hyvin eikä kuumene!

Ei se vika asunnossa ole, jos jo 2 vuotta toiminu se 384 liittymä.

Ps. Kai se Huawei on vielä tallessa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1254
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      820
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60