Uintimatka Tallinnaan!

Kotka-Tallinna

Meitä on neljän jätkän sakki lähtemässä uimalla ylittämään Suomenlahtea. Ainakin virolaisia miesuimareita on selvinnyt matkasta ilman turvavenettä.
Meriveden on tietysti lämmettävä, joten elokuulle yritys jää. Ilman näköetäisyydellä seuraavaa turvavenettä en kyllä lähde matkaan. Jalat kun usein kramppaavat.

22

1904

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jamppa!"#

      Meillä oli viime viikolla samanlainen tempaus, keksittiin iltapäivällä terassilla että Tallinnassa voisi käväistä. Samantien hypättiin mereen, ja alettiin kauhoa.
      Tallinnassa kalsareissamme käppäiltiin aikamme ja sitten uitiin takaisin. Lähtö meillä oli muuten Vaasasta, takaisin tullessa meinattiin uida vahingossa Tornioon asti!

      • The_Evil_Of_Silence

        Itse olin lapsena tehnyt joella uinti-ennätyksen. Joki oli ns. sopivaksi rantapaikkana ja osasin uida joen toiselle puolelle edestakaisin yhdellä kierroksella. Se oli minulle hauskaa! ^-^


    • Mark Spitaali

      Joo minäkin uin viime joulukuussa ensin Liettuaan sieltä Saksaan , Ruotsiin ja sieltä Suomen persreikään Turkuun , muuten ihan hyvin meni mutta kun olen onnettomuudessa menettänyt molemmat jalat ja kädet niin joutui pikkusen enemmin olemaan uppotukkina matkalla.

      • Pullopostimies

        Ensimmäinen pidempi yksinuintini 8-vuotiaana lähti Vantaanjoen suulta. Oli joulun välipäivät eikä oikein mitään tekemistä. Ja ei kun matkaan. Nykäisin ensin Kustaanmiekasta ulos laivoja väistellen ja otin suunnaksi Gotska Sandön. Siellä söin yhden voileivän ja jatkoin Tanskan salmista Atlantille. Mikä lie puuska iskenyt, kun päätin samantien huitaista Ison Veden yli. Seuraavan kerran nousin maihin Chilen Valparaisossa, mutta juotuani paikallisen oluen käänsin naamani kohti Austraalian Joulusaaria.

        Täällä olen nyt tehnyt töitä hopeakaivoksessa jo muutaman vuosikymmenen ja enpä ole päivääkään katunut. Niinpä matkauintia suunniteleville ohjeeksi annankin: Älkää! Mutta, jos kuitenkin päätätte reissuun lähteä, niin ottakaa jotain lukemista tai korvaläppästereot mukaan. Haiden kanssa on pitkäveteistä yrittää keskustella.


    • Multa hävis saapas, ku putosin järveen :( Piti käyttää loppereissu muovipussia toisessa jalassa. Sniif...

    • Derby

      Minä taas olin vähän teitä laiskempi ja lähdin suoraa kotoa uimaan. Otin oikein isolla olalle henkeä ja hyppäsin wc-pönttöön ja sieltä sukelsin kunnes pääsin merelle asti ulos. Sieltä sitten suuntasin kanariansaarille, sinne koska halusin ostaa puuhelmiä, ja tiedän ett sieltä löytyy juuri sellaisia joita haluan. Yhden mäkkäriannoksen nappasin myös siellä. Sieltä sitten suuntasin takaisinpäin, mutta tällä kertaa jouduin uimaan ihan vantaanjoelle asti, koska huomasin että viemäriputkien virtauksen olevan liian kova jopa näin kokeneelle uimarille. Mutta hauskaa oli!!!
      t. puuhelmikalastaja

    • Yhdessä näistä "jutuista" mainittiin persereikä. Se juttu ja kaikki muutkin sepustukset tuntuvat olevan sieltä kotoisin.

      • u masters

        Eiköstä ne ole ainaskin yrittäneet Atlantin yli uimista?


      • HULLUUUU!
        u masters kirjoitti:

        Eiköstä ne ole ainaskin yrittäneet Atlantin yli uimista?

        Mä päätin lähtä itekkin uimaan. Kauhoin järveltä itämereen, sieltä Atlantille ja välimeren poikki Intian valtamereen. Sammakkotyyliin jatkoin Tyynelle altaalle ja kävin tutustumassa merenneitoihin mariaanien haudan pohjassa. Selkäuinnilla oikaisin Jäämeren kautta Norjan rannikolle ja juoksin kuin hullu Suomeen aina kotiovelle saakka. PISTÄKÄÄ PAREMMAKSI!


      • ent. uimar
        HULLUUUU! kirjoitti:

        Mä päätin lähtä itekkin uimaan. Kauhoin järveltä itämereen, sieltä Atlantille ja välimeren poikki Intian valtamereen. Sammakkotyyliin jatkoin Tyynelle altaalle ja kävin tutustumassa merenneitoihin mariaanien haudan pohjassa. Selkäuinnilla oikaisin Jäämeren kautta Norjan rannikolle ja juoksin kuin hullu Suomeen aina kotiovelle saakka. PISTÄKÄÄ PAREMMAKSI!

        Otin selkäreppuun eväitä. Nevaa pitkin ensin Moskova joelle. Kauhoin Volgaa pitkin Rähmaputralle. Siitä Intian Valtamerelle. Talebanipäällikkö pidätti. Olin kuulusteluissa vakoilusta kuukauden.


      • avo ihanainn
        ent. uimar kirjoitti:

        Otin selkäreppuun eväitä. Nevaa pitkin ensin Moskova joelle. Kauhoin Volgaa pitkin Rähmaputralle. Siitä Intian Valtamerelle. Talebanipäällikkö pidätti. Olin kuulusteluissa vakoilusta kuukauden.

        tarinoita kaiki tyynni.


      • LOISTO_______
        ent. uimar kirjoitti:

        Otin selkäreppuun eväitä. Nevaa pitkin ensin Moskova joelle. Kauhoin Volgaa pitkin Rähmaputralle. Siitä Intian Valtamerelle. Talebanipäällikkö pidätti. Olin kuulusteluissa vakoilusta kuukauden.

        HIHII!! Ihan loistavaa, mäki haluun!! Käskikö se sua kuuntelemaan tuulta ja puhumaan jumalan kanssa?


    • Ian James Thorpe

      Olen uinut 4 kertaa7,5km meressä, lähes aina vastatuuleen, huippuaika taukoineen 3h30min. Suunnitelmissa jotakin pidempää.

      Näissä anonyymi keskustelupalstoilla on se hieno juttu että yleensä kolmas viesti on jo silkkaa vittuilua, usein ei päästä alkua pidemmäs. Tämä on ensimmäinen kun itse vastaan. Melkein luulen tietäväni millaisella viestillä tähän vastataan.

    • JK

      VAI NIIN

    • kylmilä ite

      Olen uinut kahtena talvena avannossa...se mitään uintii oo vaan kylmähoitoo parhaimmillaan.
      Sanonpa tämä sinulle mies; jos sinulla on virstaamisvaikeuksia, kokeil avantouintia - kusihan tulee vaahtona ja hyvällä paineella.

    • !

      olette

      [X] sekaisin
      [] täysissä järjissänne

    • ts

      ahaa

    • nt549iu
    • Sukeltaja3xx

      Minä se uin 2006 Helmikuussa Turusta Tukholmaan. Tai oikeastaan en uinut vaan sukelsin. Sen verran oli jäätä nimittäin. Laivareittejä tuli käytettyä. Toki sekin välillä kyllästi ja saatoin poiketa reitiltä. Pilkkiöiden kairaamaat aukot ovat hyviä hapenottoon. Suosittelen ottamaan kirjan mukaan, jos päätät lähteä samanlaiselle reissulle. On nimittäin sen verran yksitoikkoista puuhaa.

    • visionääri222

      onhan sitä uita englannista ranskaan joten ei tuo IHAN mahdoton ajatus ole

    • haha mitäs tää jengi täällä vidduilee.. jos itellänne ei oo pokkaa ikinä EDES YRITTÄÄ mitään, niin se ei ole niiden ongelma jotka haluaa..! ;)

    • masse-vasse, the one

      Hyvä! Kannattaa kyllä ottaa kumipuku päälle, ettei heti alussa iske meduusat kiinni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 197
      2752
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      248
      2713
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      65
      2376
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      203
      1861
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1338
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1307
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      23
      1275
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1244
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      158
      1142
    Aihe