Huomenna

19062010

On kesäpäiväntasaus , päivät rupeaa lyheneen ,
syksy ja talvi tekee tuloaan .

17

393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nytkin vähän sataa

      Huoleti puolenvuoden kuluttua päivät taas pitenee .

    • jaa a

      Jo vaihtaa autoon talvirenkaat

      • ro.. a..

        Katsaksuksen lakko päättyy .


      • harava käteen
        ro.. a.. kirjoitti:

        Katsaksuksen lakko päättyy .

        Koskahan jäätelökioskit aukee? Tavattiin Viljon kanssa aina jätskillä keväisin käydä. Nyt pitää yksin jäätelöt nauttia.


      • terveisin kesti
        harava käteen kirjoitti:

        Koskahan jäätelökioskit aukee? Tavattiin Viljon kanssa aina jätskillä keväisin käydä. Nyt pitää yksin jäätelöt nauttia.

        asia on jo käsitelty palstalla


      • ____________________

        Joko oot ne talvirenkaat vaihtanut autonalle .


    • k3571

      tämä on taas joku poliisien juoni

    • Teppo Mullis

      kesäpäivänSEISAUS... No, asiahan tuli toki selväksi. Mutta tosiaan, ensi kuun perästä onkin jo elokuu; koulut alkaa ja rupeaa syksyttämään!

      • kesti

        Myöskin ankara vitutus alkaa.


    • seppo myllis

      KAUHUN PÄIVÄ. KAUHUJEN TÄYTTYMYS OIKEIN, KAIKKI PASKOO HOUSUUN KUN PELOTTAA NIIN KOVAA. SILLÄ PASKA HAISEE KESKUSTASSAKIN KUIN PARHAAT OMENAT, SE PELOTTAA!!!

      • 3ut4gt48tu48gtj9gt

        On nyt Paskakaivos tilaa sillä SE tyhjennettiin juuuuuuri .
        Että allensa Ei tartte päästää .
        Ei pelota yhtään .


    • siminen keihäs .

      On kuulemma luoteistuuli voimakasta ja lämpötila on n 15 ` c
      ja maanantai pitäisi olla Hellettä ( lue kuumaa ilmaa ) .

    • lexiissa

      Käyrä jo Joulukuusi varkaissa .
      Onkos täs keskustan aluella kellään puutarhassa
      komiaa pihakuusta jonka vois hyöryntää .

      • kuusennu**ija

        naapurin tontilla on muutama komia kuusi, siitä on ottanu joka vuosi yhen, (viiden vuoden ajan) ei oo se vanha vaari mitää hoksannu! mutta sen muorin kuulin joulun jälkeen yhtenä aamuna kyselevän siltä vaarilta että onko hänen mielestä siitä puuttuva yks kuusi, vaari kehu et älä ny puhu muori höperöjä, aina niitä siinä nuon vähä on ollu. että tuu siitä ottamaan!


      • tankojuoppo

        Ihminen osta muovikuusi , siitä ei neulaset
        varise kun se varmasti jää kastelematta .


      • Kainastolle
        tankojuoppo kirjoitti:

        Ihminen osta muovikuusi , siitä ei neulaset
        varise kun se varmasti jää kastelematta .

        rompetorille


    • kakka

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1549
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1166
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      992
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      185
      871
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      730
    7. 59
      640
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      32
      630
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      624
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      77
      558
    Aihe