Huomaan, että joillakuilla

demoniiih

on suuri tarve vuorovaikutella kanssani huuhaalla..No tässä olen..sellaisena, kuin olen..Oles niin hyvä ja astu sanoinesi rohkiasti esiin..Kanssani on turvallista keskustella..En lyö vyön alle, en puukota selkään, en mollaa, en myöskään arvota ;o)....

Ja mikä parasta..Aina voit olla varma kenen kanssa kirjoittelet ;o)...

114

599

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vuoroin täälläkin.

      vuorottelu vapaalla niin vuorottelen huuhaan ja vapaan välissä :))) Hyvää kaunista päivää demolle.

      • demoniiih

        samoin Sinulle..Täällä taas niin kauniin sateinen päivä..Kyllä lomalaisen kelpaa lepäillä ;o)...


    • " Kultainen kutale"

      Huomenta ;) Eipä taida hällä olla kanttia siihen, duuniin taas pitäis valmistautua :((

      • demoniiih

        Ei se vaadi rohkeutta lainkaan huudella herjauksia puskista..Hukkaan reppanan huudot menee kohdallani..Läheiseni ovat vihaisia ja pahoillaan..Kyselevät miksen anna kunnolla takaisin..Miks antaisin..?..Miksi menisin niin alas, kuin nuo joiden mielestä huuhaa on pastakaivo...;o)...


        Hauskaa työpäivää Sinulle..Nautit siitä kuitenkin...;o)...


      • "Kultainen kutale"
        demoniiih kirjoitti:

        Ei se vaadi rohkeutta lainkaan huudella herjauksia puskista..Hukkaan reppanan huudot menee kohdallani..Läheiseni ovat vihaisia ja pahoillaan..Kyselevät miksen anna kunnolla takaisin..Miks antaisin..?..Miksi menisin niin alas, kuin nuo joiden mielestä huuhaa on pastakaivo...;o)...


        Hauskaa työpäivää Sinulle..Nautit siitä kuitenkin...;o)...

        Niinhän se on, jos heität takaisin niin sisukkaat jatkavat taukoomatta kuitenkin :((

        Jaa ei työstään aina tykkää ;)) Vapaa aika on mukavampaa;) Päivän jatkoa sinulle..


      • demoniiih
        "Kultainen kutale" kirjoitti:

        Niinhän se on, jos heität takaisin niin sisukkaat jatkavat taukoomatta kuitenkin :((

        Jaa ei työstään aina tykkää ;)) Vapaa aika on mukavampaa;) Päivän jatkoa sinulle..

        Tässä Sinulle tuubitus..;o)...


        http://www.youtube.com/watch?v=RtXQ31F1A-k


        Ps..Tuubituksessa oleva symboliikka ei koske Sinua...;o)...


      • ;))

      • demoniiih

      • ;))

    • Reissussa rähjääntyy...mulla on nyt lepopäivä tänään vielä onneksi.:)
      OIkein aurinkoista ja mukavaa juhannusviikkoa sinullekin.
      Etelään luvattu jopa helteitä loppuviikoksi, eli tulossa mahtava juhannussää.=)

      • demoniiih

        Onnellista, et olet saanut ladattua akkujasi ...Se kantaa kauas :o)...

        Mä olen nyt lomalla ja aurinkoinen ei ole suvainnut juuri lainkaan näyttäytyä..nytkin sataa..:o/... Lupasivat hellettä jo viikko sitten..Nooh..eipähän hipiä pala ja silmät häikäisty näissä harmaissa keleissä...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        Onnellista, et olet saanut ladattua akkujasi ...Se kantaa kauas :o)...

        Mä olen nyt lomalla ja aurinkoinen ei ole suvainnut juuri lainkaan näyttäytyä..nytkin sataa..:o/... Lupasivat hellettä jo viikko sitten..Nooh..eipähän hipiä pala ja silmät häikäisty näissä harmaissa keleissä...;o)...

        väsyttää nyt tuo lataaminen.:D
        Kyllä se kesä tulee loppuviikolla, katsoin tuota sääennustetta, sen mukaan koko maahan aurinkoista ja lämmintä perjantaina ja lauantaina ainakin.:)
        Eilen oli hieno sää etelässä, vaikkakin tuulinen.


      • demoniiih
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        väsyttää nyt tuo lataaminen.:D
        Kyllä se kesä tulee loppuviikolla, katsoin tuota sääennustetta, sen mukaan koko maahan aurinkoista ja lämmintä perjantaina ja lauantaina ainakin.:)
        Eilen oli hieno sää etelässä, vaikkakin tuulinen.

        No..nautin mä kesästä..oli se millainen vain..Tärkeintä on se mitä tuntee ja kokee..Ihmiset lähellä..;o)...

        Juuh..Lataaminen on rankkaa, mut sitä fiilistä minkä se tuottaa..ja kotiin mon reissulta ihmeen hyvä palata :o)...


    • sut pitäis vuorottaa?
      Tonne vasemmalle ylös tai oikealle alas?
      Pihanurmelle muurahaisia laskemaan vai liukumäkeä rannalla laskemaan?
      Keittiöön ruokaa valmistamaan tai vaihtaa siippa sinne keittiöön, essu eteen ja sinulle juustomakarooni pastaa tekeen?

      Tai vaan jatkaa entiseen malliin turhaan pulttia ottamatta muutamasta idiootista joilla ei ole muuta kuin aikaa ja tahtoa saada aikaseksi häiriötä.

      Minä meen kohta paistaan pottuja, sipulia ja pekonia samaan kasaan ja päälle pari paistettua munaa, lähinnä kanan, keltuiset pehmeenä;))

      • demoniiih

        Toimiihan tämä taas...;o)...

        Jatketaan vain normaaliin tapaan..niin, kuin aina ennenkin..Kyllä huuhaalle mehtuu monenlaista tallaajaa..Jokainen elelee tämän elämänsä valitsemallaan tavalla..;o)...

        Kiitos Sinulle.kirjoitit suloisesti..empaattisesti :o)...


        Toiv ruoka oli nautittavaa..;o)...


    • Ukkoseherra

      elä välitä tuosta vieruskasta . Kuten varmaan oletkin huomannu hää ei ymmärrä kaikkee eli ei täysillä kuleksi kotikulmillaan ;)
      Sitä vaan jotta jos hää ei sinnuu tunne niin miks hää on pakkomielteen saanu sinusta meijän Muisgelista ? ;)

      • demoniiih

        kun en välitäkkään..;o)...

        Sitä en tiedä miksi Hän tekee sen minkä tekee..Hurjan harvoin olen vastaillut hänelle..Pääsääntöisesti Hän on tullut avauksiini hmm..humoristisesti keskustelemaan...;o)...


    • Cassis-Alma

      Auringon kultaamaa maanantain iltapäivää ;o),,, Kohta taas maailman ihanuudet kutsuu mukaansa,,,

      mullakin tarve vuorovaikutella,,, mut ihan tälleen, niinkus ennenkin,,, ei mistään puskasta,,, mites sinne puskaan menee,,, hyttysiäkin niin pirusti niissä ;o),,,

      • demoniiih

        Ei me minnekkään puskiin mennä..Vain ja ainoastaan, kun puskien juurelta kitketään...;o)...

        Ai..Sinullekkin paistaa tuo ihana valo..:o/...


      • Cassis-Alma
        demoniiih kirjoitti:

        Ei me minnekkään puskiin mennä..Vain ja ainoastaan, kun puskien juurelta kitketään...;o)...

        Ai..Sinullekkin paistaa tuo ihana valo..:o/...

        paistaa se,,, risukasaanki ;o),,, siis sinne mistä pitää kitkeä,,, niitä ruohojuuritasolla olevia pois ;o),,, ei siellä muita pistäviä ole kun luonnomukaisia inisijöitä, niillon siivet,,, ne kyttii tosiaan verta, mut ei onneks nenästä ;o),,,

        No nyt maailmalle,,, kun ei koskaan voi lähteä kotoonta, jos ei ole tullut kotiin, ja koskaan ei voi tulla kotiin, jos ei ole lähteny ;o),,,

        Nauttikaa illasta, hyvässä seurassa ;o),,,


    • 11111111111111111111

      up

    • ,.,,.

      Pikkuisen pahuutesi, vai etkö vaan voi sille mitään ? (viittaan nimimerkkiin) Mielestäni tykkäät siitä ja haluat pitää sen. Pitää vielä sanoa, etten sano tätä loukkausmielessä, vaan ymmärrän että se on niin, koen sen niin.

      • demoniiih

        etteikö hänessä pahaa..Ei myöskään niin pahaa ihmistä, ettei hänessä jotain hyvää..;o)...

        Jos pahuuteni ilmenee pelkällä nimimerkillä, niin aika pieni paha olen..Totta..pidän nimimerkistäni..olkoon se osa pahuuttani...;o)...


      • .,.,.
        demoniiih kirjoitti:

        etteikö hänessä pahaa..Ei myöskään niin pahaa ihmistä, ettei hänessä jotain hyvää..;o)...

        Jos pahuuteni ilmenee pelkällä nimimerkillä, niin aika pieni paha olen..Totta..pidän nimimerkistäni..olkoon se osa pahuuttani...;o)...

        Ei ole yhtään hyvää, ja hyvällä tarkoitan hyvää ilman pahaa, ja se on valitettavaa se, tosin se myös selittää paljon, tarkoitan ettei pidä ihmetellä miksi on sellaista kuin on.


      • demoniiih
        .,.,. kirjoitti:

        Ei ole yhtään hyvää, ja hyvällä tarkoitan hyvää ilman pahaa, ja se on valitettavaa se, tosin se myös selittää paljon, tarkoitan ettei pidä ihmetellä miksi on sellaista kuin on.

        käsi kädessä..Samoin, kuin rakkaus ja viha..Eli myöskin paha on inhimillistä..Perisynti, jota sanotaan Eevan syyksi..hänen nautittuaan kiellettyä hedelmää.

        Pahuus siis on aina ihmisessä jo synnyinlahjana..hyvyyden rinnalla..Se kumpi meissä on valloillaan riippuu siitä kumpaa ominaisuutta me itsessämme ruokimme ;o)...


      • ,,..
        .,.,. kirjoitti:

        Ei ole yhtään hyvää, ja hyvällä tarkoitan hyvää ilman pahaa, ja se on valitettavaa se, tosin se myös selittää paljon, tarkoitan ettei pidä ihmetellä miksi on sellaista kuin on.

        Tällainen, jos juustossa on osa pilaantunutta ja osa syömäkelpoista, kumpaa se silloin on, hyvää vai pahaa, kelvotonta vai kelvollista ?


      • demoniiih
        ,,.. kirjoitti:

        Tällainen, jos juustossa on osa pilaantunutta ja osa syömäkelpoista, kumpaa se silloin on, hyvää vai pahaa, kelvotonta vai kelvollista ?

        kelvollista ja hyvää :o)...


      • .,,
        demoniiih kirjoitti:

        käsi kädessä..Samoin, kuin rakkaus ja viha..Eli myöskin paha on inhimillistä..Perisynti, jota sanotaan Eevan syyksi..hänen nautittuaan kiellettyä hedelmää.

        Pahuus siis on aina ihmisessä jo synnyinlahjana..hyvyyden rinnalla..Se kumpi meissä on valloillaan riippuu siitä kumpaa ominaisuutta me itsessämme ruokimme ;o)...

        Käyvät käsi kädessä vain ihmisen mielessä. Koko hyvyyskäsite on hukkunut jonnekin, varmaan siitä alusta lähtien, siitä kun paha maistui paremmalta.


      • .,..
        demoniiih kirjoitti:

        kelvollista ja hyvää :o)...

        Kyllä se ainakin minun jääkaapista löytää osoitteensa roskiin, kelvottomana. (biopussiin) Ei siitä homejuustoo kuitenkaan sillä tavalla tule.


      • demoniiih
        .,, kirjoitti:

        Käyvät käsi kädessä vain ihmisen mielessä. Koko hyvyyskäsite on hukkunut jonnekin, varmaan siitä alusta lähtien, siitä kun paha maistui paremmalta.

        Sanotaan Jumalan olevan hyvä..Sitä on joskus niin vaikia nähdä ja tajuta.


      • demoniiih
        .,.. kirjoitti:

        Kyllä se ainakin minun jääkaapista löytää osoitteensa roskiin, kelvottomana. (biopussiin) Ei siitä homejuustoo kuitenkaan sillä tavalla tule.

        osa..Hyvä osa masuun..Näin se menee..;o)...

        Minusta on todella kamalaa heittää syömäkelpoista hukkaan..Maailmassa on niin paljon nälkäisiä lapsia ja vanhuksia, joilla ei ole evästä lain.


    • ErikPer

      lukea tämän päiväistä saldoa huuhaalta ja arvaatkos kuinka mulla rupes tekeen mieli jo vuodelle 2012, eikös silloin ois luvassa mailmanloppu niiden tosi viisaiden Maya-intiaanien mukaan :))
      Vaikka mulla ei aina pala valo, kun kirjoitan, niin en tunne itseäni puskaksi, vaikka millä tahansa nimmarilla nämä tekeleet allekirjoitan :))

      • demoniiih

        Mayajoja..itse menivät melkein häviämään sukupuuttoon ..Kiitos Kolumbuksen..Hänen maihinnousu viimeisteli tuhon :o/...
        Puska on terminä vakiintunut palstoille..negatiivisen kirjoittelun "kasvoina"..Koomista on se et moni rekisteröitynyt turvautuu tuohon puskailuun juuri silloin, kun ei jostain syystä halua tulla tunnistetuksi..;o)...

        Apua..ajatus katosi..No..on kuitenkin kunkin oma asia miten ja millä nikillä kirjoittaa..Itse en pidä termistä puska..kuin en myöskään aivopieru...;o)...


    • hiltukka

      on oikeastaan vaikea taito, joillakin se on luonnostaan.
      Onneksi sitä voi opetella, mikä onkaan mukavampaa, kuin jouheva vuorovaikuttelu.

      Lomatunnelmat päällänsä, Tallinan reissu tehty ja vielä loppuviikko lomaa. Alkaa oikeastaan olla jo
      erittäin levännyt olotila.

      • demoniiih

        Minulla edessä viel kaksi viikkoa lomaa..Lepo siis alussa ;o)... On aivan ihanaa olla vain ja nauttia "kellottomasta" ajasta . Ilman hektisyyttä ja tilanteiden tauotonta muuttumista :o)...

        Toivottavasti lomareissusi Tallinaan oli onnistunut..Löysitkö ihania korkkareita...?...;o)....


      • hiltukka
        demoniiih kirjoitti:

        Minulla edessä viel kaksi viikkoa lomaa..Lepo siis alussa ;o)... On aivan ihanaa olla vain ja nauttia "kellottomasta" ajasta . Ilman hektisyyttä ja tilanteiden tauotonta muuttumista :o)...

        Toivottavasti lomareissusi Tallinaan oli onnistunut..Löysitkö ihania korkkareita...?...;o)....

        nyt sellanen parin viikon lomapätkä, elokuussa sitten kolme viikoa. Mä palaan heti huomenna takas mökille, kunhan häväsen hoidan asioita huomenna.
        Tallinnan reissu oli oikein kiva, kierrettiin vanhaa kaupunkia, sellanen historia painotteinen loma.
        Valokuvattua tuli paljon, korkkareita ei tullut matkaan, kun niitä on muutenkin:))))


      • demoniiih
        hiltukka kirjoitti:

        nyt sellanen parin viikon lomapätkä, elokuussa sitten kolme viikoa. Mä palaan heti huomenna takas mökille, kunhan häväsen hoidan asioita huomenna.
        Tallinnan reissu oli oikein kiva, kierrettiin vanhaa kaupunkia, sellanen historia painotteinen loma.
        Valokuvattua tuli paljon, korkkareita ei tullut matkaan, kun niitä on muutenkin:))))

        Minulla syyskuussa loppuloma..Niin ja talveksikin jätin reilusti ;o)...

        Mukavalle kuulostaa lomasuunnittelusi..Toiv. mökillä ei hurjasti puuhastelua..ettei se oma hemmottelu unohdu :o)...

        Me pidetään myös kulttuuripitoisesta matkailusta..ja elämästä ylipäätään :o)...


      • hiltukka
        demoniiih kirjoitti:

        Minulla syyskuussa loppuloma..Niin ja talveksikin jätin reilusti ;o)...

        Mukavalle kuulostaa lomasuunnittelusi..Toiv. mökillä ei hurjasti puuhastelua..ettei se oma hemmottelu unohdu :o)...

        Me pidetään myös kulttuuripitoisesta matkailusta..ja elämästä ylipäätään :o)...

        vaikka koko suvulle, mutta kun mä en ole sukua, avokin äiteen avokkiminiäntkele:)))))

        Mä hommasin miniläppärinkin mökille, arvaas huviksesi tuleeko sitä siellä avattua, pari kertaa pankkiasioita. Siellä ei ole edes telkkaria, mutta joutsenia ja kaloja ja kokopäivän kukkuva käki.

        Kyllä Suomen kesä on sitten ihana.


      • demoniiih
        hiltukka kirjoitti:

        vaikka koko suvulle, mutta kun mä en ole sukua, avokin äiteen avokkiminiäntkele:)))))

        Mä hommasin miniläppärinkin mökille, arvaas huviksesi tuleeko sitä siellä avattua, pari kertaa pankkiasioita. Siellä ei ole edes telkkaria, mutta joutsenia ja kaloja ja kokopäivän kukkuva käki.

        Kyllä Suomen kesä on sitten ihana.

        tosi arvokas asia meille ihmisille :o)...

        Sä avaat läppärin, jos on tarvetta ja siltä tuntuu..Lomalla lomafiilistellen..omaa sisintä kuunnellen..;o)...

        Vaikka tämä kesä onkin meilläpäin ollut sateinen ja vähäaurinkoinen..niin silti tämä on kesä..ja ennenkaikkea..tuoksuu kesälle :o)....


      • hiltukka
        demoniiih kirjoitti:

        tosi arvokas asia meille ihmisille :o)...

        Sä avaat läppärin, jos on tarvetta ja siltä tuntuu..Lomalla lomafiilistellen..omaa sisintä kuunnellen..;o)...

        Vaikka tämä kesä onkin meilläpäin ollut sateinen ja vähäaurinkoinen..niin silti tämä on kesä..ja ennenkaikkea..tuoksuu kesälle :o)....

        kummastellut, että kaikki kasvaa ihan hurjasti, vaikka on ollut viileää.

        Katsos esimerkiksi puiden uutta kasvustoa. jopa pienien kuustentaimien oksankärjet on täynnä uutta vaalenvihreää kasvua. Puilla on ainakin hurja kasvukausi.

        Kumma sinänsä, meilläpäin on tosi kylmä tuuli ollut koko kesän. Täänäänkin vaikka aurinko paistoi, paleli tuulessa.


      • demoniiih
        hiltukka kirjoitti:

        kummastellut, että kaikki kasvaa ihan hurjasti, vaikka on ollut viileää.

        Katsos esimerkiksi puiden uutta kasvustoa. jopa pienien kuustentaimien oksankärjet on täynnä uutta vaalenvihreää kasvua. Puilla on ainakin hurja kasvukausi.

        Kumma sinänsä, meilläpäin on tosi kylmä tuuli ollut koko kesän. Täänäänkin vaikka aurinko paistoi, paleli tuulessa.

        ja iloinen olen asiasta..Parveke kukoistaa harmaudesta huolimatta ;o)...


    • aina välillä...sun kanssa on mukava vuorovaikutella siks kun oot sinä ja just sellanen kun oot, niinkun tuossa sanoitkin. oikein mukavata tämänpäiväniltaa sinulle :)

      • demoniiih

        Sinulle, että samat sanat ja siitäs sait...;o)...

        Tökkii..Ei meinaa avautua vastaukset, avaukset, sivut..kaksnelosella..:o/...


      • demoniiih kirjoitti:

        Sinulle, että samat sanat ja siitäs sait...;o)...

        Tökkii..Ei meinaa avautua vastaukset, avaukset, sivut..kaksnelosella..:o/...

        kiitti, siihen pyrin ja aion niin tehä vastaisuudessakin :) kumma juttu, mulla ei tökistele nyt...


      • demoniiih
        iinamari kirjoitti:

        kiitti, siihen pyrin ja aion niin tehä vastaisuudessakin :) kumma juttu, mulla ei tökistele nyt...

        tkistelly koko kevään ja tämän alkukesän..aina tähän samaan kellonaikaan...:o/....Mä luin teidän kuulumisia..ja tuli puolestanne tosi lämmin fiilis ..:o)....


      • demoniiih kirjoitti:

        tkistelly koko kevään ja tämän alkukesän..aina tähän samaan kellonaikaan...:o/....Mä luin teidän kuulumisia..ja tuli puolestanne tosi lämmin fiilis ..:o)....

        se on se kellonaika joka yrittää kertoo että pitäs nukkukuville immeisten mennä...? vaan eihän sitä näin aikaseen saa unta vielä ;) lämmin ja ihana ja hyvä ja hymyileväinen ja hyriseväinen on olo :)


      • demoniiih
        iinamari kirjoitti:

        se on se kellonaika joka yrittää kertoo että pitäs nukkukuville immeisten mennä...? vaan eihän sitä näin aikaseen saa unta vielä ;) lämmin ja ihana ja hyvä ja hymyileväinen ja hyriseväinen on olo :)

        Mun lomallani ei kello määrää aikaa..;o)...

        Iinuska..tavoitan kevyesti tunteesi..:o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        Mun lomallani ei kello määrää aikaa..;o)...

        Iinuska..tavoitan kevyesti tunteesi..:o)...

        ei muutenkaan yleensä kello määrää aikaa...yökukkuminen onnistuu lähes aina :)


      • demoniiih
        iinamari kirjoitti:

        ei muutenkaan yleensä kello määrää aikaa...yökukkuminen onnistuu lähes aina :)

        Onnekseni nykyisin olen myskin aamukukkuja..Unentarve on vähentynyt huomattavasti, sitten nuoruusvuosien..Ja hyvä niin..En millään tahtoisi missata ihania kesäisiä aamuja unitteluun..;o)...


      • hiltukka
        demoniiih kirjoitti:

        Onnekseni nykyisin olen myskin aamukukkuja..Unentarve on vähentynyt huomattavasti, sitten nuoruusvuosien..Ja hyvä niin..En millään tahtoisi missata ihania kesäisiä aamuja unitteluun..;o)...

        ei tarvi unta niin paljoa. Kesäyöt on ihania, viimeyönä ihailin aivan rasvatyyntä järveä, ja kuuntelin lintuja ja muuta yön ääniä. Jotenkin rauhoittavaa.


      • demoniiih
        hiltukka kirjoitti:

        ei tarvi unta niin paljoa. Kesäyöt on ihania, viimeyönä ihailin aivan rasvatyyntä järveä, ja kuuntelin lintuja ja muuta yön ääniä. Jotenkin rauhoittavaa.

        Kesäinen yö tuoksuu ihanalle..Tummemmelle ja syvemmälle, kuin kesäaamut tai päivät :o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        Onnekseni nykyisin olen myskin aamukukkuja..Unentarve on vähentynyt huomattavasti, sitten nuoruusvuosien..Ja hyvä niin..En millään tahtoisi missata ihania kesäisiä aamuja unitteluun..;o)...

        mie kyllä aamuisin mieluusti uinuilen niin pitkään kun vaan mahollista...ihana on kattoo kelloo ja tietää että saa vielä kääriytyä peittoon ja jatkaa kauniita nukkukuvia hetkisen verran :) vaikka kesäaamut on kyllä ihania - niistä nautin töissäni ihan täysillä kun talo on hiljanen ja kaikki nukkuu, aamu-usva alkaa lammelta nousta ja aurinkoinen (toivottavasti ainakin) paistelee ja herättelee luontoa uuteen päivään


      • demoniiih
        iinamari kirjoitti:

        mie kyllä aamuisin mieluusti uinuilen niin pitkään kun vaan mahollista...ihana on kattoo kelloo ja tietää että saa vielä kääriytyä peittoon ja jatkaa kauniita nukkukuvia hetkisen verran :) vaikka kesäaamut on kyllä ihania - niistä nautin töissäni ihan täysillä kun talo on hiljanen ja kaikki nukkuu, aamu-usva alkaa lammelta nousta ja aurinkoinen (toivottavasti ainakin) paistelee ja herättelee luontoa uuteen päivään

        näkee selkeästi tuon kaiken..Paitsi, et meillä ei ole lampea vaan iso järvi...;o)...


      • hiltukka
        demoniiih kirjoitti:

        Kesäinen yö tuoksuu ihanalle..Tummemmelle ja syvemmälle, kuin kesäaamut tai päivät :o)...

        neito heräilevässä naiseudessaan, päivä kuin kypsä nainen kauneudessaan.
        Kesäyössä on jotain vahvaa, eroottista, mutta kuitenkin herkkää ja haurasta.


      • demoniiih kirjoitti:

        näkee selkeästi tuon kaiken..Paitsi, et meillä ei ole lampea vaan iso järvi...;o)...

        tai järvi mutta ihanaa kun on vettä lähellä :) ohan mulla tässäkin näkymä mutta ei ihan niin lähellä, kiva sitäkin on katella yön hiljaisina tunteina


      • demoniiih
        hiltukka kirjoitti:

        neito heräilevässä naiseudessaan, päivä kuin kypsä nainen kauneudessaan.
        Kesäyössä on jotain vahvaa, eroottista, mutta kuitenkin herkkää ja haurasta.

        on hurjan konkreettista ja aistillista..Mieltä ja kehoa hyväilevää...;o)... Juhannusyönähän ne ihanat taiatkin tehdään...;o)....


      • demoniiih
        iinamari kirjoitti:

        tai järvi mutta ihanaa kun on vettä lähellä :) ohan mulla tässäkin näkymä mutta ei ihan niin lähellä, kiva sitäkin on katella yön hiljaisina tunteina

        Vesi tuo mukanaan erilaista elämää..Koskaan veden äärellä ei ole täysin hiljaista...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        Vesi tuo mukanaan erilaista elämää..Koskaan veden äärellä ei ole täysin hiljaista...;o)...

        äsken tuossa juur kävin kuuntelemassa vesilintusia jokka siellä älämöi, samoin kun muuten ämmyt vastarannalla :)


      • demoniiih
        iinamari kirjoitti:

        äsken tuossa juur kävin kuuntelemassa vesilintusia jokka siellä älämöi, samoin kun muuten ämmyt vastarannalla :)

        hurjan hyvin..Yöllä tuo ominaisuus korostuu viel enemmän...;o)...

        Puron solinaan on muuten tosi ihanaa nukahtaa..Se on niin rauhoittavaa ja turvallista..samoin, kuin vesisateen ropina peltikattoon..:o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        hurjan hyvin..Yöllä tuo ominaisuus korostuu viel enemmän...;o)...

        Puron solinaan on muuten tosi ihanaa nukahtaa..Se on niin rauhoittavaa ja turvallista..samoin, kuin vesisateen ropina peltikattoon..:o)...

        ikävä kyllä enää ei oo semmosta mahollisuutta peltikaton kanssa...kun en oo ylimmässä kerroksessa :( ja puronkin kanssa on niin että telttailemaan pitäs mennä...mutta kyllä tässäkin kun ikkunan tai oven jättää auki niin saa luonnon ääniä, vaikka melekeistä keskustassa oonkin - pikkukaupunnin etuja :)


      • demoniiih
        iinamari kirjoitti:

        ikävä kyllä enää ei oo semmosta mahollisuutta peltikaton kanssa...kun en oo ylimmässä kerroksessa :( ja puronkin kanssa on niin että telttailemaan pitäs mennä...mutta kyllä tässäkin kun ikkunan tai oven jättää auki niin saa luonnon ääniä, vaikka melekeistä keskustassa oonkin - pikkukaupunnin etuja :)

        löytää kyllä ihania asioita elämästään / ympäristöstään, asuipa sitten missä tahansa...;o)...

        Vaikka pdänkin vedestä hurjasti..(kalat, kun olen..)..En kuitenkaan nauti ollengan tiputtelevasta vesihanasta..tai vuotavasta vessanpöntöstä..siis äänenä..:o/...


      • demoniiih kirjoitti:

        löytää kyllä ihania asioita elämästään / ympäristöstään, asuipa sitten missä tahansa...;o)...

        Vaikka pdänkin vedestä hurjasti..(kalat, kun olen..)..En kuitenkaan nauti ollengan tiputtelevasta vesihanasta..tai vuotavasta vessanpöntöstä..siis äänenä..:o/...

        mutta vesihanaefektia on joskus kaytetty kidutusmenetelmana. tip tip tip.. :-)


      • demoniiih kirjoitti:

        löytää kyllä ihania asioita elämästään / ympäristöstään, asuipa sitten missä tahansa...;o)...

        Vaikka pdänkin vedestä hurjasti..(kalat, kun olen..)..En kuitenkaan nauti ollengan tiputtelevasta vesihanasta..tai vuotavasta vessanpöntöstä..siis äänenä..:o/...

        niihän se taitaa olla :) ja onkin...kaikesta voi löytää positiivisen puolen kun vaan haluaa


      • demoniiih
        kielibasa kirjoitti:

        mutta vesihanaefektia on joskus kaytetty kidutusmenetelmana. tip tip tip.. :-)

        et vettä tiputettiin tasaiseen tahtiin kidutettavan päähän...Auts...voin kuvitella tuon tehonneen tuntien kuluessa..Kyllä ihminen on kauhia keksiessään noita kidutuskeinoja toista elävää kohtaan..:o/...


      • kielibasa kirjoitti:

        mutta vesihanaefektia on joskus kaytetty kidutusmenetelmana. tip tip tip.. :-)

        oonkin sikeeuninen niin en vois nukkua ja varsinkaan nukahtaa jos tippoja tulis yks kerrallaan ohtaan...


      • demoniiih
        iinamari kirjoitti:

        niihän se taitaa olla :) ja onkin...kaikesta voi löytää positiivisen puolen kun vaan haluaa

        elämänasenteeksi..;o)...

        Jos, vaikka on pakko kärvistellä elämänsä, niin mieluummin kärvistelen mahdollisemman mukavasti...;o)....


      • demoniiih kirjoitti:

        et vettä tiputettiin tasaiseen tahtiin kidutettavan päähän...Auts...voin kuvitella tuon tehonneen tuntien kuluessa..Kyllä ihminen on kauhia keksiessään noita kidutuskeinoja toista elävää kohtaan..:o/...

        lienee.. taisi olla etta paahan tai rinnalle tiputettiin.. tai millon mihinkin.. ja seka sitten pelkkaa aaniefektia on kaytetty..

        jannia nama kiduttajat varmaan mieleltaan. en uskalla ees ajatella..


      • demoniiih kirjoitti:

        elämänasenteeksi..;o)...

        Jos, vaikka on pakko kärvistellä elämänsä, niin mieluummin kärvistelen mahdollisemman mukavasti...;o)....

        meillä on samanmoinen mieli ja asenne :) mutta tiesin sen kyllä toki jo ennen tätäkin


      • iinamari kirjoitti:

        oonkin sikeeuninen niin en vois nukkua ja varsinkaan nukahtaa jos tippoja tulis yks kerrallaan ohtaan...

        etta ne pisarat tulee tietyssa rytmissa niin sitten se tuska alkaa :-)


      • kielibasa kirjoitti:

        etta ne pisarat tulee tietyssa rytmissa niin sitten se tuska alkaa :-)

        siinä taitaa se "juju" olla...


      • demoniiih
        kielibasa kirjoitti:

        lienee.. taisi olla etta paahan tai rinnalle tiputettiin.. tai millon mihinkin.. ja seka sitten pelkkaa aaniefektia on kaytetty..

        jannia nama kiduttajat varmaan mieleltaan. en uskalla ees ajatella..

        katala ja julma kidutusmenetelmien keksijä..iltaisin kiltti perheenisä ja öisin tulinen , mutta rakastava aviomies...:o/...Pelottavaa...ja se kidutuspellepeloton saa viel Nobelin rauhanpalkinnon...:o/....

        Polttouhreissa muuten tuosta esimerkkiä...Pelottavaa..:o/...


      • demoniiih
        iinamari kirjoitti:

        meillä on samanmoinen mieli ja asenne :) mutta tiesin sen kyllä toki jo ennen tätäkin

        Näin se vain on..En ole ole ollengan pahoillani..päinvastoin..:o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        katala ja julma kidutusmenetelmien keksijä..iltaisin kiltti perheenisä ja öisin tulinen , mutta rakastava aviomies...:o/...Pelottavaa...ja se kidutuspellepeloton saa viel Nobelin rauhanpalkinnon...:o/....

        Polttouhreissa muuten tuosta esimerkkiä...Pelottavaa..:o/...

        historia naita tuntee - ja miksi ei tuntisikaan koska kyseessa on inhimillinen kayttaytyminen. voi, oisinpa ja saisinpa elaimena pysya.

        kissinger sai noobelin rauhanpalkinnon. sita kylla kritisoitiinkin.


      • iinamari kirjoitti:

        siinä taitaa se "juju" olla...

        koukistuisin heti.. siihen rytmiin..


      • demoniiih kirjoitti:

        Näin se vain on..En ole ole ollengan pahoillani..päinvastoin..:o)...

        pahoillaan voi ollenkaan olla, päinvastoin myös :) kivaata on aina ollu mutta enempi voisit tuolla toisaallakin näyttäytyä...


      • kielibasa kirjoitti:

        koukistuisin heti.. siihen rytmiin..

        pitäs testata tämä...että taipuisko ja miten nopsaan :)


      • demoniiih
        kielibasa kirjoitti:

        historia naita tuntee - ja miksi ei tuntisikaan koska kyseessa on inhimillinen kayttaytyminen. voi, oisinpa ja saisinpa elaimena pysya.

        kissinger sai noobelin rauhanpalkinnon. sita kylla kritisoitiinkin.

        pahuus on inhimillistä..:o/...

        En yhtään ihmettele kritiikkiä..heppu laittoi solttujensa avustuksella menemään kaksi ja pual miljuunaa tonnia räjähteitä Campodzalaisten niskaan..:o/.. Paha setä :o(...

        Mut liennytyksen nimissä hän kai sai sen arvostetun palkinnon..:o/...

        Ja ajatteleppas..Ahtisaaren Nobelia kritisoitiin...;o)....


      • iinamari kirjoitti:

        pitäs testata tämä...että taipuisko ja miten nopsaan :)

        habaneero taipuisi sutjakasti :-)


      • demoniiih
        iinamari kirjoitti:

        pahoillaan voi ollenkaan olla, päinvastoin myös :) kivaata on aina ollu mutta enempi voisit tuolla toisaallakin näyttäytyä...

        ei halua toimia minulle..Haluaisin vastata Sinulle, mut ei ole onnistunut..Kun kyl mä tunsin heti..:o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        ei halua toimia minulle..Haluaisin vastata Sinulle, mut ei ole onnistunut..Kun kyl mä tunsin heti..:o)...

        mikäköhän siinä...täytyypä yrittää selevittää...


      • demoniiih kirjoitti:

        pahuus on inhimillistä..:o/...

        En yhtään ihmettele kritiikkiä..heppu laittoi solttujensa avustuksella menemään kaksi ja pual miljuunaa tonnia räjähteitä Campodzalaisten niskaan..:o/.. Paha setä :o(...

        Mut liennytyksen nimissä hän kai sai sen arvostetun palkinnon..:o/...

        Ja ajatteleppas..Ahtisaaren Nobelia kritisoitiin...;o)....

        jotenkin sita ajattelee etta rauhanpalkinto menisi vain tammösille aktiivisille rauhanenkeleille kuten aiti teresa tai gandhi.. kissingerien ja arafattien rauhanteoissa on mustempi puoli. se tuntuu ikavalta. luulisi etta maailmassa ihania rauhanenkeleita riittaisi; eihan se tarvitse olla globaalisti tunnettu institutionaalinen nooanarkki joka palkitaan. vahempikin riittaisi..?

        ahtisaaren rauhankuviot on niin monimutkaisia etta tulevaisuus tuo niihin selvyyden. vaan ihan varmasti mara on ollu oikealla asialla ihan aina.


      • demoniiih
        iinamari kirjoitti:

        mikäköhän siinä...täytyypä yrittää selevittää...

        lähiverkostoni kertoi sen johtuvan tästä turvaverkoston tehokkuudesta...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        lähiverkostoni kertoi sen johtuvan tästä turvaverkoston tehokkuudesta...;o)...

        olisinkohan iloinen että niin on vai suruissani samasta asiasta...? :)


      • kielibasa kirjoitti:

        habaneero taipuisi sutjakasti :-)

        partsin lattialle makkaamaan vuorotellen ja toinen tiputtaa uuesta letkusta vettä ohtaan...joku aikaa ottamaan että miten kestetään...:)


      • demoniiih
        kielibasa kirjoitti:

        jotenkin sita ajattelee etta rauhanpalkinto menisi vain tammösille aktiivisille rauhanenkeleille kuten aiti teresa tai gandhi.. kissingerien ja arafattien rauhanteoissa on mustempi puoli. se tuntuu ikavalta. luulisi etta maailmassa ihania rauhanenkeleita riittaisi; eihan se tarvitse olla globaalisti tunnettu institutionaalinen nooanarkki joka palkitaan. vahempikin riittaisi..?

        ahtisaaren rauhankuviot on niin monimutkaisia etta tulevaisuus tuo niihin selvyyden. vaan ihan varmasti mara on ollu oikealla asialla ihan aina.

        Tai kaikki on suhteellista..mikä on sitä vähenpää..Moni taiteilija maailmanlaajuisesti on tehnyt rauhan- ja ihmisten hyvinvoinnin edistämiseksi hurjan paljon hyvää ..esim U2 :n Bono ja Bob Geldof ja Midge Ure :o)..


      • demoniiih
        iinamari kirjoitti:

        olisinkohan iloinen että niin on vai suruissani samasta asiasta...? :)

        niinpä...Tytär kyl kannusti mua.."Äippä Säet vaan aina osaa.." Hmm..mitähän mä menin galleriaani kirjoittamaan..totuudesta..On tytär tullut äitiinsä...;o)....


      • iinamari kirjoitti:

        partsin lattialle makkaamaan vuorotellen ja toinen tiputtaa uuesta letkusta vettä ohtaan...joku aikaa ottamaan että miten kestetään...:)

        letkuvirityksen jotta tippuisi just tip tip tip tahtiin.. melkeempa illanistujaisohjelman saisi tuosta :-)


      • demoniiih kirjoitti:

        niinpä...Tytär kyl kannusti mua.."Äippä Säet vaan aina osaa.." Hmm..mitähän mä menin galleriaani kirjoittamaan..totuudesta..On tytär tullut äitiinsä...;o)....

        sun tytär tiiä että äipät tietää ja osaa kaiken? :)


      • kielibasa kirjoitti:

        letkuvirityksen jotta tippuisi just tip tip tip tahtiin.. melkeempa illanistujaisohjelman saisi tuosta :-)

        seuraavien juhlien teema on siinä :) ja eikös maaliskuun bileet ollu jo siihen suuntaan teemaltaan?


      • demoniiih kirjoitti:

        Tai kaikki on suhteellista..mikä on sitä vähenpää..Moni taiteilija maailmanlaajuisesti on tehnyt rauhan- ja ihmisten hyvinvoinnin edistämiseksi hurjan paljon hyvää ..esim U2 :n Bono ja Bob Geldof ja Midge Ure :o)..

        saa yhteyden ihmisiin eri tavalla kuin vaikka aiti teresa. taiteen valityksella asia siirtyy monesti ihan eri taajuudella kuin muuten, se on siina varmasti arvokas puoli. ja varmasti live aid on tehnyt ihan mielettömasti hyvaa! itekkin muistan kattoneeni ja ihmettelleeni jotta mika ihmeen pet shop boys tuossa esiintyy :-)


      • iinamari kirjoitti:

        seuraavien juhlien teema on siinä :) ja eikös maaliskuun bileet ollu jo siihen suuntaan teemaltaan?

        nyt mietin falafeleja ja kimblea.. :-)


      • demoniiih
        iinamari kirjoitti:

        sun tytär tiiä että äipät tietää ja osaa kaiken? :)

        Ainakin silloin, kun haluaa kysyä jotain elämää suurenpaa juttua..Esim..mansikkakakun ohjetta...;o)...


      • demoniiih
        kielibasa kirjoitti:

        saa yhteyden ihmisiin eri tavalla kuin vaikka aiti teresa. taiteen valityksella asia siirtyy monesti ihan eri taajuudella kuin muuten, se on siina varmasti arvokas puoli. ja varmasti live aid on tehnyt ihan mielettömasti hyvaa! itekkin muistan kattoneeni ja ihmettelleeni jotta mika ihmeen pet shop boys tuossa esiintyy :-)

        He ovat toiminnallaan vaikuttaneet mielettömän suureen kansanjoukkoon positiivisella tavalla..Tuoneet ihmisten tietoisuuteen monia vakavia asioita maailmasta..korjattavia asioita..miellyttävällä tavalla..:o)...

        Kuin myöskin suomalaiset kolleegansa..Maksamme velkaa...;o)...


      • kielibasa kirjoitti:

        nyt mietin falafeleja ja kimblea.. :-)

        ne oli kesymmästä päästä...sitä loppuillan musaa ja meininkiä aattelin :)


      • demoniiih kirjoitti:

        Ainakin silloin, kun haluaa kysyä jotain elämää suurenpaa juttua..Esim..mansikkakakun ohjetta...;o)...

        onks sulla muuten hyvää ohjetta antaa...?


      • demoniiih
        iinamari kirjoitti:

        onks sulla muuten hyvää ohjetta antaa...?

        On minulla..Tai ainakin kannattaa kokeilla..

        Tavallinen sokerikakkupohja..kostutetaan oman maunmukaisella maitokahvilla. Täytetään survotuilla mansikoilla ja rahkakermavaahdolla..Päällystetään samaisella rahkakermavaahdolla ja tietysti mansikoilla..On muuten tosi hyvää;o)...

        Ai niin..kahvi, että rahkakermavaahto maustetaa vaniljasokurilla...ja sillä tav sokurilla :o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        On minulla..Tai ainakin kannattaa kokeilla..

        Tavallinen sokerikakkupohja..kostutetaan oman maunmukaisella maitokahvilla. Täytetään survotuilla mansikoilla ja rahkakermavaahdolla..Päällystetään samaisella rahkakermavaahdolla ja tietysti mansikoilla..On muuten tosi hyvää;o)...

        Ai niin..kahvi, että rahkakermavaahto maustetaa vaniljasokurilla...ja sillä tav sokurilla :o)...

        tuo kuulostaa niin hyvältä että jopa minä saattasin tykätä...kun en makeita koskaan syö :)


      • iinamari kirjoitti:

        ne oli kesymmästä päästä...sitä loppuillan musaa ja meininkiä aattelin :)

        musa ja meininki oli melkosta höykytysta, pahus vieköön :-)


      • demoniiih kirjoitti:

        He ovat toiminnallaan vaikuttaneet mielettömän suureen kansanjoukkoon positiivisella tavalla..Tuoneet ihmisten tietoisuuteen monia vakavia asioita maailmasta..korjattavia asioita..miellyttävällä tavalla..:o)...

        Kuin myöskin suomalaiset kolleegansa..Maksamme velkaa...;o)...

        laulavat ihmiset. kauneutta lyyrillisesti tai sanomallisesti tai molemminpain.

        "look at me. im old but im happy" :-)
        http://www.youtube.com/watch?v=Q29YR5-t3gg&feature=related


      • kielibasa kirjoitti:

        musa ja meininki oli melkosta höykytysta, pahus vieköön :-)

        oli ihanaa...harmi ettei enää sitä samaa saa kokea. mutta ihan loppu ois voinu olla toisenkinlainen...mutta toisaalta hyvä silti että oli vaikka oli mitä oli...


      • iinamari kirjoitti:

        oli ihanaa...harmi ettei enää sitä samaa saa kokea. mutta ihan loppu ois voinu olla toisenkinlainen...mutta toisaalta hyvä silti että oli vaikka oli mitä oli...

        mutta ehka toisella nimella :-)
        koko ilta oli ikimuistoinen kokemus.. ja lopussa koettiin ihania tuntoja.


      • kielibasa kirjoitti:

        mutta ehka toisella nimella :-)
        koko ilta oli ikimuistoinen kokemus.. ja lopussa koettiin ihania tuntoja.

        meillä on niitä ihania kokemuksia ja tuntoja ja niitä tulee koko ajan lisää...ihan kaikki on ihanaa kun saan olla sun kanssa :)


      • iinamari kirjoitti:

        meillä on niitä ihania kokemuksia ja tuntoja ja niitä tulee koko ajan lisää...ihan kaikki on ihanaa kun saan olla sun kanssa :)

        saan ihanasti valoa kaikkeen tahan mita nyt on menossa. hirmusti valoa :-)


      • kielibasa kirjoitti:

        saan ihanasti valoa kaikkeen tahan mita nyt on menossa. hirmusti valoa :-)

        tiedetään että asioilla on tapana järjestyä :)


      • iinamari kirjoitti:

        tiedetään että asioilla on tapana järjestyä :)

        tapana jarjestya kultanen :-)


      • kielibasa kirjoitti:

        tapana jarjestya kultanen :-)

        ne on järjestyneet ja järjestyvät just niinkun pitääkin :)


      • iinamari kirjoitti:

        ne on järjestyneet ja järjestyvät just niinkun pitääkin :)

        mailman ihanin kultarakas :-)


      • kielibasa kirjoitti:

        mailman ihanin kultarakas :-)

        ja hyrisen, minä rakastan sinua :)


      • iinamari kirjoitti:

        ja hyrisen, minä rakastan sinua :)

        mina rakastan sinua :-)


    • pahapena

      oli se kesän valoisin yö,tulin juuri reissusta ja valoja piti käyttää :o)

      • demoniiih

        jossain muualla on nähty ko yö..Mut ei se täälläkään ole...:o/...


      • pahapena
        demoniiih kirjoitti:

        jossain muualla on nähty ko yö..Mut ei se täälläkään ole...:o/...

        Lapissa,jos ei ole ollu pilvistä,olen kerran ollut siellä kesäpäivän seisauksen aikaan ja silloin kyllä aurinko mollotti koko yön :o)


      • demoniiih
        pahapena kirjoitti:

        Lapissa,jos ei ole ollu pilvistä,olen kerran ollut siellä kesäpäivän seisauksen aikaan ja silloin kyllä aurinko mollotti koko yön :o)

        siellä missä bar.sinistra elelee ja vaikuttaa...Niin hä aloituksessaan kertoi...;o)...

        Voi, kunpa nuo harmaat pilvilautat tuolta taivaalta karkaisivat kauas pois, niin mekin saisimme yöttömänyön..ainakin Jussiksi..Olis silleen niinkun hauskempaa peuhailla niityllä taikoja loihtimassa...;o)...


      • pahapena
        demoniiih kirjoitti:

        siellä missä bar.sinistra elelee ja vaikuttaa...Niin hä aloituksessaan kertoi...;o)...

        Voi, kunpa nuo harmaat pilvilautat tuolta taivaalta karkaisivat kauas pois, niin mekin saisimme yöttömänyön..ainakin Jussiksi..Olis silleen niinkun hauskempaa peuhailla niityllä taikoja loihtimassa...;o)...

        se kivaa viettää Jussia valoisana kesäyönä,mutta nyt mä teen sellaisen tai'an,että painun nukkumaan :o)
        Hyvää yönjatkoa sulle...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      266
      6420
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3723
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2649
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1655
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1493
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1310
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      108
      1174
    Aihe